راه توده: با ادامه خیره سری حکومت
مقاومت ملی مردم ایران
بسرعت وارد مراحل نوین می‌شود


 


از یک گزارش، در باره 7 گروه بندی در سپاه
چند دستگی میان فرماندهان
سپاه بزودی علنی خواهد شد!

       پیک هفته 107  --------   تیر 1388  برابر 23 ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

شعار روز مردم

 روی دیوارها

رهبر ما قاتله ولایتش باطله!


در دام
جنگ روانی
کودتاچی ها
نباید افتاد!

خطاب به مفسران

مردم را به دام

 جنگ روانی نیاندازید!


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


اطلاعیه آیت الله منتظری: تسلیم مردم شوید

مشروعیت نظام و منتخب

آن زیر سئوال خواهد رفت!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد



 

سه شنبه(امروز)

کردستان در اعتصاب

کرمانشاه دراعتراض

امروز (سه شنبه) درحالیکه تمام روزنه های خبری ایران بدستور ستاد کودتای 22 خرداد بسته شده و یگانه روزنه باقی مانده ابتکارات خود مردم برای رساندن اخبار شهرها به یکدیگر و انتقال آن به خارج از کشور است، اخبار دریافتی از اعتصاب سراسری در کردستان ایران حکایت داشت. بصورت همزمان، در کرمانشاه نیز امروز(سه شنبه) تظاهرات در سطح شهر گزارش شد که نیروهای نظامی و انتظامی با یورش به مردم اجازه شکل گیری راهپیمائی سراسری را ندادند. بازار و مغازه ها تقریبا در تمام شهرهای کردستان تعطیل بود ولی با بخشنامه ها و تهدیدهای امنیتی ادارات دولتی را اجازه ندادند تعطیل شده و کارمندان آن به اعتصاب بپیوندند. پیک نت از سنندج و سقز و بانه اخبار کوتاه و مستقیم در باره این اعتصاب دریافت داشت.


نامه سرگشاده عبدالعلی بازرگان خطاب به علی خامنه ای

آقای خامنه ای!

شما همان راه را رفتید که شاه رفت

پیک نت در طول روز، با آخرین اخبار  به روز می شود

این اطلاعات به پیک نت رسیده است
کودتای 22 خرداد
با رمز "شرایط خاکستری" آغاز شد

سحرگاه روز 23 خرداد، یعنی چند ساعت پس از پذیرش و موافقت رهبر با اعلام پیروزی موسوی توسط وزارت کشور، علی خامنه ای را بعد از نماز صبح، مطابق طرح از قبل تعیین شده از بیت رهبری در میدان پاستور تهران به باغی در اقدسیه منتقل کردند. هنگام انتقال رهبر به اقدسیه، فرماندهان سپاه که در بیت رهبری مستقر اند توسط مجتبی به وی اطلاع دادند که این انتقال به این دلیل است که شرایط "خاکستری" است و آنها حسب دستور قرارگاه عالی شهید مطهری عمل می کنند. دو فرض در اینجا وجود دارد: 1- این اقدام و صحنه سازی با موافقت رهبر و برای آنکه او مستقیما دستور کودتا را ندهد انجام شده و مجتبی صحنه گردان شد و پیش افتاد، 2- مجتبی خود در ابتدا صحنه گردان شد و چند ساعت پس از کودتا رهبر که در برابر عمل انجام شده قرار گرفته بود، حمایت خود را از این کودتا اعلام کرد.


آقازاده ای در بیت رهبر
که دستش به کودتا و خون آلوده است

آقا مجبتی-هیچ کجا ظاهر نمی شود تا عکسی از او در دست نباشد. او پشت کودتای انتخاباتی است.روزنامه گاردین در آخرین شماره خود، در باره کودتای انتخاباتی در جمهوری اسلامی نوشت: مجتبی خامنه ای - پسر دوم خامنه ای- یکی از عناصر اصلی برخوردهای اخیر و بازداشت هاست. مجتبی از حامیان احمدی نژاد و کلید اصلی دسترسی به خامنه ای است.


بعد از 30 سال

روزی که آقای خمینی به ایران بازگشت، مستقیم از فرودگاه مهرآباد رفت به بهشت زهرا و برای انبوه جمعیتی که خود را به بهشت زهرا رسانده بودند سخنرانی کرد. جمله معروف او دراین سخنرانی که عنوان اول روزنامه های عصر تهران شد، جمله ای بود که سرنوشت "بختیار" آخرین نخست وزیر شاه را تعیین کرد. آقای خمینی با اشاره به انبوه جمعیت فریاد کشید: من دولت تعیین می کنم، من به واسطه حمایت این ملت دولت تعیین می کنم. من توی دهن این دولت می زنم!

امروز آقای خامنه ای در نماز جمعه بسیار کم شمار دانشگاه تهران که عمدتا اعضای سپاه و بسیج و حزب پادگانی آن را  پر کرده اند فریاد می کشد: من توی دهن این ملت می زنم که می گوید رای داده ام. من به پشتوانه نیروی نظامی رئیس جمهور تعیین می کنم. من آن کسی را تعیین می کنم که به نظرات من نزدیک است! (طرح از نیک آهنگ گوثر)


از یک گزارش دریافتی
ماشین های آتش نشانی
جنازه های خیابان آزادی را جمع کردند

دو دستگی در میان
کارکنان صدا و سیما ج. اسلامی

مسعود ده نمکی:
رهبر در عطش قدرت غرق شده
حزب الله آلت دست نشود!

اعلام همبستگی کانون نویسنگان کردستان ایران
با جنبش ضد کودتای مردم ایران


بیانیه ساعاتی پیش مجمع روحانیون مبارز

درود و رحمت خداوند بر ملت سرافراز ایران

ما می خواهیم

یک روز عزاداری سراسری برای شرکت در سوگ قربانیان اعلام شود

کدام عقل سلیم باور می‌کند که حرکت اعتراضی میلیون‌ها انسان آگاه از کارگران، کسبه، کشاورزان، روحانیون، دانشجویان و سایر اقشار نقشه و طراحی این گروه یا آن گروه و با حمایت بیگانگان باشد؟ رژیم‌های گذشته در ایران و سایر کشورها از اباطیل وابستگی مردم معترض به بیگانگان چه طرفی بستند که امروز همان نسخه پوسیده را کپی کرده و به مردم اهانت می‌کنند. متهم کسانی را می‌دانیم که  شهر را به صورت پادگان نظامی درآورده‌اند و باید شناسایی و محاکمه شوند. بر حسب اطلاع بسیاری از عالمان برجسته حوزه علمیه مبارکه قم و سایر کشور شدیداً تحت فشار قرار گرفته‌اند تا در مقابل میلیون‌ها انسان موضع بگیرند. ما از مقاومت آنان در برابر این زیاده‌خواهی‌ها صمیمانه و متواضعانه تشکر می‌کنیم و امیدواریم مراجع بزرگ تقلید و عالمان برجسته مانند همیشه ملجاء مردم مظلوم باشند و در برابر حق‌کشی‌ها بایستند و تسلیم نشوند و اطمینان داریم که نخواهند شد و تاریخ پرافتخار مراجع تشیع این حقیقت را نشان می‌دهد


شورای نگهبان همین است
پریشان گوئی شیخ محمد یزدی از مدافعان کودتای انتخاباتی


پشت صحنه
امضای 40 مرجع
در اختیار رفسنجانی است!


از یک گزارش دریافتی
جدال شبانه روزی
اما هنوز آشکار نشده در قم

برکناری

مخالفان کودتاگفته

 می شود سردار "علی‌ فضلی" یکی‌ از فرماندهان سپاه که اخیرا به فرماندهی سپاه سید الشهدا استان تهران برگمار شده بود، بدنبال سرپیچی از فرمان سرکوب مردم، بدستور ستاد کودتا از کار برکنار و به نقطه نامعلومی برده شده است.  وی در گذشته معاون عملیات فرمانده کل سپاه پاسداران بوده است. گفته می شود علاوه بر وی، 16 فرمانده دیگر سپاه نیز در روزهای اخیر بدلیل مخالفت با سرکوب مردم، برکنار و یا به مسئولیت های غیر حساس گمارده شده اند.


همه باید سالم به خانه بازگردند
18 توصیه ایمنی
برای راهپیمائی ها واعتراضات

بشنوید!
4  سال پیش، راه توده درباره

کابینه احمدی نژاد چه گفت!

آنچه را می شنوید، گفتگوئی است مربوط به 4 سال پیش. یعنی هنگام معرفی اولین کابینه احمدی نژاد به مجلس و رد صلاحیت سردار صادق محصولی که احمدی نژاد او را بعنوان وزیر نفت به مجلس معرفی کرده بود. در همین ارتباط سردبیر راه توده با برنامه ساز رادیو ایران در امریکا "مانوک خدابخشیان" درباره پیروزی اعلام شدن احمدی نژاد در انتخابات ریاست دوره نهم و تشکیل اولین کابینه او انجام داد. اگر آرشیو این رادیو همچنان فعال باشد، می توان این گفتگو را در آرشیو این رادیو نیز شنید. نظر به تطبیق پیش بینی های ارائه شده دراین گفتگو با آنچه اکنون بعنوان کودتای فرماندهان سپاه شاهد آن هستیم، ما این مصاحبه را یکبار دیگر منتشر می کنیم. برای کم کردن از حجم و تسهیل در امر دانلد کردن آن، بناچار سئوالات و توضیحات مانوک خدابخشیان را از آن حذف کرده ایم. (نقل از راه توده)


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


علیه کشتار درایران

شورای امنیت

وارد صحنه می شود

یک مسئول بخش "دادخواست شورای امنیت سازمان ملل" مستقر در امریکا، در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفته است، ادامه کشتار مردم توسط حکومت درایران، می تواند این شورا را به سمت تصمیم قطعی در باره ارزیابی رویدادهای ایران بعنوان "کشتار جمعی" ببرد و در این باره قطعنامه ای بین المللی صادر شود.


دیروز برگزار شد
تظاهرات بزرگ
 ایرانیان مقیم برلین
علیه کودتای انتخاباتی

فیلم را می توانید از اینجا ببینید

پرشمار ترین تظاهرات ایرانیان مقیم برلین پایتخت آلمان، در اعتراض به کودتای انتخاباتی در ایران، روز گذشته برگزار شد. گفته می شود، این تظاهرات را که رسانه های آلمان شمار شرکت کنندگان در آن را بیش از 4 هزار تن تخمین زده اند هواداران«جنبش موج سبز» سازمان داده بود. در تظاهرات برلین علاوه بر کودتای انتخاباتی، کشتار مردم در راهپیمائی مسالمت آمیز روز شنبه نیز محکوم شد. تظاهرات از یکی از میدان های معروف برلین بنام "اشتوتگارت" آغاز و پس از عبور از خیابان های فردریک، کانت که خود یک خیابان طولانی است وارد میدان کلیسای شکسته شده و در این میدان مستقر شد. «کلودیا روت» یکی از رهبران حزب "سبز های» آلمان در این مراسم طی سخنانی همدردی و اعتراض حزب سبزهای آلمان را با مردم معترض ایران اعلام داشت.
خانم «روت» گفت که باید با جوامع سیاسی آلمان و «اتحادیه اروپا» گفتگو کرد تا هر چه زود تر از مردم ایران اعلام حمایت شود. تعدادی از اعضاء «حزب چپ» آلمان نیز دراین تظاهرات شرکت کردند و اطلاعیه هائی در همدردی با مردم ایران خواندند.
حضور مطرح ترین پزشکان ایرانی مقیم برلین و همچنین استادان ایرانی دو دانشگاه مهم برلین در این تظاهرات، از جمله نکاتی بود که مطبوعات آلمان نیز در اهمیت تظاهرات دیروز به آن اشاره کردند.

گزارش دوم- حضور تعداد زیادی از شهر وندان آلمانی در این راه پیمایی و هم دردی آنها با مردم ایران تحسین نیز از نکات برجسته این راهپیمائی بود. همچنان که حضور چهره های برجسته ایرانی که دارای موقعیت های برجسته در آلمان هستند برجسته بود. شبکه های تلویزیونی آلمان هنگام پخش اخبار این راهپیمائی آن را نمونه ای کم نظیر از همبستگی ایرانیان در آلمان ذکر کردند. در مسیر راهپیمائی، مردم آلمان و دیگر ملیت های ساکن برلین از پنجره و بالکن های خانه های بعنوان همدردی با مردم ایران پرچم های سبز رنگ که سمبل انتخاباتی مردم ایران است آویزان کرده و نسبت به راهپیمایان ابراز همدردی می کردند.

خانم کلوریا روت از رهبران حزب سبزهای آلمان که در اجتماع مقابل کلیسای شکسته برلین سخنرانی کرد از دبیر کل سازمان ملل خواست تا شخص دبیرکل همراه هیاتی به ایران سفر کرده و مانع کشتار مردم بی گناه گردد و در پایان به زبان ایرانی گفت: ما در کنار شما هستیم!

گزارش شده است که از شهرهای هامبورگ، هانوفر، لایپزیک و دوسلدرف نیز گروه های ایرانی برای شرکت دراین راهپیمائی خود را به برلین رسانده بودند. تقریبا تمام شعارهای این راهپیمائی همان شعارهائی بود که بر سر زبان مردم داخل کشور است.


بزرگترین
همایش اعتراضی
در بروکسل!

بعداز ظهر دیروز(شنبه) چند هزار ایرانی دربرابر سفارت ایران در بلژیک در اعتراض به کودتای انتخاباتی تظاهرات کردند. این تظاهرات که بزرگترین تظاهرات دو دهه اخیر در بروکسل محسوب می شود با حضور جمع کثیری از ایرانیان و انبوهی از خبرنگاران و عکاسان و فیلمبرداران رادیو و تلویزیون ها و مطبوعات بلژیک برگزار شد. شماری از ایرانیان مقیم فرانسه نیز با شعار "مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه دکتر" و شعارهایی در دفاع از میرحسین موسوی و مهدی کروبی در این تظاهرات شرکت داشتند. از جمله شعارهای تظاهرکنندگان عبارت بود از: "برادر شهیدم رای تو را پس می گیرم"، "خس و خاشاک تویی، دشمن این خاک تویی"، "برادر بسیجی چرا برادرکشی".

از میان
نامه های دریافتی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام پیک نتی های عزیز که میدانم این روزها خواب و خوراک را بر خود حرام کرده وحسابی مشغولید! من ناچیز که از بد روزگار درشهر یزد هستم و نمیتوانم به شکلی عملی و تاثیر گذار در حرکتهای مردمی حضور داشته باشم و متاسفانه به دلایل شغلی امکان حضور در زادگاه مادری خود (شیراز) راهم ندارم، تنها به خبررسانی مشغولم که منابع خبری اینجانب نیز سایتهای اینترنتی و منابع شخصی یا همان دوستان سرگرم مبارزه در شهرهای مختلف هستند که به هر طریق اخبار به روز شده را در اختیارم میگذارند و من نیزدر اختیار افرادی میگذارم که به هر شکل با آنها مرتبط هستم. برای دستیابی به سایت های خبری از چند نرم افزار استفاده می کنم که بهترین آنها
سایت http://www.coverme.in/ می باشد.
در شب حمله به کوی دانشگاه تهران مهاجمان از سلاح کمری و اسلحه وینچستراستفاده میکردند و بچه ها را از فاصله 1 متری مورد هدف قرار می دادند. شیراز هم همینطور عمل کردند. مردم در بهت و حیرت اند از این همه خشونت.
با خطوط معمولی برای دسترسی به اخبار راه تقریبا غیر ممکن است.
فیلترشکنی را که معرفی کردم معرفی کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید
ما دانشجویان تربیت معلم تهران(واحد حصارک کرج) با این میل خبرهای دانشگاه خود را به شما می رسانیم. امید است که ما را در رساندن صدایمان به جهانیان یاری
رسانید. در ضمن اگر شماره تلفنی جهت تماس در مواقع ضروری به ما بدهید تا
مستقیما اخبار را برسانیم ممنون می شویم.
حصارک


ضرورت تشکیل ستاد هماهنگی
 با رهبری جنبش
در داخل کشور
!

از داخل کشور، چند پیام دریافت داشته ایم که در آنها پیشنهاد شده، یک ستاد هماهنگی با جنبش و با ستاد میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی در خارج از کشور تشکیل شود. در همین پیام ها عنوان شده که عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد اسلامی در دولت خاتمی، با توجه به آشنائی که با ساختار حکومت دارد و اعتبار و نفوذی که در میان مردم دارد، برای تشکیل چنین ستادی پیشقدم شود. ما این پیام را عینا منتشر کردیم، تا اگر در آن هسته هائی از ضرورت وجود دارد، به آن بیاندیشند. بویژه که دایره دستگیری ها در داخل کشور می تواند گسترده شود و در این میان سلطنت طلب ها از خارج خود را رهبر جنبش داخل کشور اعلام کنند. طبیعی است که این ستاد اگر بصورت شورائی تشکیل شود و نمایندگانی را در پایتخت های مهم کشورهای اروپائی نیز اعلام کند، اولویت دارد. طبیعی است که دراین ستاد می توان و قطعا باید از شخصیت هائی نظیر عطاء الله مهاجرانی و دکتر عبدالکریم سروش، یوسفی اشکوری و چهره های شناخته شده دیگری استفاده شود که در اروپا و امریکا حضور دارند.


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)