دو شرط موسوی: 1- وقت تلویزیونی 2-  مجوز تجمع
دیدارهای خامنه ای، هاشمی
موسوی، و آیت الله شاهرودی


 


مردم و حاکمیت چشم به موسوی دوخته اند
هاشمی شاهرودی
میانجی مذاکرات با موسوی

       پیک هفته 107  --------  7 تیر 1388  برابر 28 ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

راهپیمائی 

در شهر کلن

همایش بزرگ درامریکا

راهپیمائی ایرانیان آلمان و شماری از کشورهای اروپائی، روز گذشته در شهر "کلن" واقع در مرکز آلمان با شکوه بسیار برگزار شد. شمار شرکت کنندگان دراین راهپیمائی را چندین هزار تخمین زده اند. راهپیمائی از یک مسیر طولانی خود را به مرکز این شهر پرجمعیت آلمان رساندند و در آنجا، علاوه بر سخنان کوتاهی که یکی از جوانان ایرانی به سخنگوئی  از جانب ترتیب دهندگان این راهپیمائی ایراد شد، یک نماینده سرشناس پارلمان آلمان بنام "لاله اکگون" و همچنین نماینده حزب سبزهای آلمان نیز که دراین مرکز به تجمع ایرانیان پیوسته بودند طی سخنانی سرکوب مردم ایران در روزهای پس از انتخابات در ایران را محکوم کردند. آنها نیز از دولت آلمان خواستند تا دولت احمدی نژاد را به رسمیت نشناخته و تحریم سیاسی کند. درود پرشور آنها خطاب به ملت ایران و درک و عظم راسخ آنها برای دفاع از رای و آزادی خود، با تشویق جمع گسترده حاضر در تجمع روبرو شد. شمار زیادی از شهروندان آلمانی نیز در مسیر این راهپیمائی و بعنوان همراهی و همگامی با آنها، پارچه های سبز بدست گرفته و آن را از پنجره خانه های تکان می دادند و یا در پیاده روها ایستاده و راهپیمایان را با کف زدن تشویق می کردند. گفته می شود از جانب این جمع، قرار است نامه ای تسلیم دولت آلمان شود که در آن تحریم سیاسی دولت ایران خواسته شده است. همچنین گفته می شود، نامه دیگری در دست تهیه است که بموجب آن از اتحادیه اروپا خواسته خواهد شد، گزارش دقیق و مستندی از آراء ایرانیان خارج از کشور ارائه شود، تا تقلب در آراء ایرانیان خارج از کشور نیز بعنوان نمونه ای از تقلب گسترده در انتخابات ایران بررسی شود.

همچنین از امریکا اطلاع رسیده است که امروز(یکشنبه) قرار است در کالیفرنیای جنوبی بزرگترین همایش اعتراضی ایرانیان برگزار شود. این همایش نیز که بصورت خودجوش سازمان یافته قرار است در مقابل ساختمان "فدرال" امریکا در لس آنجلس برپا شود و به همین منظور و با توجه به گسترده بودن منطقه، سرویس های ویژه اتوبوس برای انتقال ایرانیان به این محل در نظر گرفته شده است. هنرمندان ایرانی مقیم امریکا قرار است در صف نخست این راهپیمائی و تجمع حرکت کنند.

هم درتظاهرات ایرانیان کشورهای اروپا که روز گذشته در شهر کلن برپا شده و هم در همایشی که قرار است امروز در لس آنجلس برپا شود، شعارها و خواسته های ایرانیان همان است شعارها و خواسته هائی بوده و قرار است باشد که مردم در ایران طرح کرده اند و هر کس با هر گرایش و وابستگی سیاسی از این شعارها فراتر نرفته و نخواهد رفت.


برای خنثی کردن جنبش

 اعتراضی ایرانیان خارج از کشور

عوامل ج. اسلامی

سفارت ایران

در سوئد را

اشغال کردند!

 عاملین حسین شریعتمداری که بقایای شبکه سعید امامی را در سوئد سازماندهی کرده، با هدف خنثی کردن حرکت خودجوش و سراسری ایرانیان خارج از کشور که جنبشی بزرگ را علیه کودتای انتخاباتی و همدردی با مردم داخل کشور بوجود آورده اند، سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم را باصطلاح تصرف کردند. این طرح با همکاری کارکنان سفارت صورت گرفت و اشغال کنندگان خود را حزب کمونیست کارگری معرفی کردند. یعنی همان تشکیلاتی که سالها گفته شد که پایه ریزی آن را حسین شریعتمداری و حسن شایانفر تحت سرپرستی سعید امامی برعهده داشته اند و تمام فعالیت های خارج کشور آنها همسو با هدف های مرحله ای و نوبتی باند شریعتمداری- حسن شایانفر در ایران است. از پیش از کنفرانس برلین، تا بعد از آن کنفرانس و تا امروز که هدف اصلی فشار به دولت های اروپائی برای جلوگیری از اعتراضات ایرانیان مقیم اروپاست. در 12 روزی که از کودتای 22 خرداد می گذرد، هیچگاه ایرانیان معترض در اروپا، تظاهراتی را در برابر سفارت خانه های جمهوری اسلامی سازمان نداده بودند- مگر یکی دو مورد در روزهای اول که هنوز ابعاد اعتراضات شکل منطقی و هدفمند خود را پیدا نکرده بود-  زیرا هدف اصلی جلب حمایت مردم این کشورها و دیگر خارجیان نسبت به رویدادهای کودتائی و خونین ایران است واین کار در برابر ساختمان سفارت خانه های جمهوری اسلامی در نقاط پرت پایتخت های اروپائی ممکن نیست، بلکه در پررفت و آمد ترین نقاط این شهرها ممکن است. به پیک نت خبر رسیده است که سازماندهندگان اعتراض به کودتا در کشورهای اروپائی که عمدتا نسل جوان و دانشجویان ایرانی هستند، در تدارک تهیه بیانیه ای در افشای حرکتی هستند که با کمک سفارت جمهوری اسلامی در سوئد و در همسوئی با ستاد کودتاگران در تهران، در سوئد به اجرا گذاشته شد.  


این اطلاعات به پیک نت رسیده است
کودتای 22 خرداد
با رمز "شرایط خاکستری" آغاز شد

سحرگاه روز 23 خرداد، یعنی چند ساعت پس از پذیرش و موافقت رهبر با اعلام پیروزی موسوی توسط وزارت کشور، علی خامنه ای را بعد از نماز صبح، مطابق طرح از قبل تعیین شده از بیت رهبری در میدان پاستور تهران به باغی در اقدسیه منتقل کردند. هنگام انتقال رهبر به اقدسیه، فرماندهان سپاه که در بیت رهبری مستقر اند توسط مجتبی به وی اطلاع دادند که این انتقال به این دلیل است که شرایط "خاکستری" است و آنها حسب دستور قرارگاه عالی شهید مطهری عمل می کنند. دو فرض در اینجا وجود دارد: 1- این اقدام و صحنه سازی با موافقت رهبر و برای آنکه او مستقیما دستور کودتا را ندهد انجام شده و مجتبی صحنه گردان شد و پیش افتاد، 2- مجتبی خود در ابتدا صحنه گردان شد و چند ساعت پس از کودتا رهبر که در برابر عمل انجام شده قرار گرفته بود، حمایت خود را از این کودتا اعلام کرد.


برای بررسی مستقیم سرکوب های اخیر

رئیس

پارلمان اروپا

راهی

تهران می شود


شعار روز مردم

 روی دیوارها

رهبر ما قاتله ولایتش باطله!


در دام
جنگ روانی
کودتاچی ها
نباید افتاد!

خطاب به مفسران

مردم را به دام

 جنگ روانی نیاندازید!


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد


 

18 سال پس از کشته شدن آیت الله دکترسید حسین بهشتی

فریاد امروز مردم در مسجد قبا

میرحسین- یا حسین

سخنرانی هادی غفاری

طرفدار مهدی کروبی درانتخابات

آقای خامنه ای!

شما آبروئی برای روحانیت نگذاشتید

آقای خمینی به ما نگفت اما به شما گفت که ولایت فقیه را نفهمیده اید. بفرمائید بیایند بنده را هم بگیرند!


ارزیابی‌های محافل سیاسی داخلی و جهانی
ایران با اولین جرقه منفجر می‌شود
بانگ الله اکبر
خشمگین تر از هر شب

بدون موافقت موسوی هیچ راه حلی به نتیجه نمی رسد
ناطق نوری سکان را بدست می گیرد؟
پیشنهاد تشکیل یک دولت موقت
برای تدارک یک انتخابات دیگر

تفسیر اکونومیست از اوضاع ایران
جهان، اکنون ادعاهای قبل از
انتخابات ج. اسلامی را مسخره می کند

به اراده مردم گردن بگذارید
حمایت 10 فیلسوف جهان
از جنبش اعتراضی مردم ایران

احمدی نژاد
به زور سرنیزه هم ماندنی نیست!

نمایندگان مجلس را برای تائید نظرات رهبر، نزد وی بردند. علی خامنه ای برای آنها سخنرانی کرد و گفت که با دولت مهربان باشید. دولتی که هنوز تکلیفش روشن نیست و رهبر در حالی از مراعات قانون درهمین سخنرانی سخن گفت که خود بر خلاف قانون، از دولتی حمایت کرد که هنوز در چنبره انتخابات و نتیجه اعلام شده آن گرفتار است. قرار است احمدی نژاد پا به مجلسی بگذارد که فضای آن اینچنین است که می بینید. 


یادمان نرود
یک رئیس جمهور زبان بسته
با 24 میلیون رای داریم!
احمدشیرزاد

کودتاچی ها در تنگنای بین المللی
تهدیدهای کارساز "گوگل"و"بی بی سی"

ایت الله موسوی اردبیلی در دیدار با هیات شورای نگهبان
اجازه بدهید مردم حرفشان را بزنند!

این واقعیات را مردم ایران
درخیابان ها دیده اند

سیمای جمهوری اسلامی با این واقعیات که میلیون ها ایرانی خود به چشم خویش دیده اند مقابله می کند. این مقابله را با نمایش اعتراف شکنجه شدگان هم که کامل کنند، راه به جائی نمی برد. سیما و ستاد کودتا، هنوز در آغاز دهه 1360 مانده اند و نتوانسته اند بپذیرند، که آنچه در کشور گذشته و می گذرد، یک جنبش سراسری و ملی است، نه قیام مسلحانه مجاهدین خلق و ترور و انفجار. موسوی می گوید سیمای ملی باید به این بازی ضد ملی  که حاصلی جز خشمگین تر کردن مردم ندارد خاتمه بدهد. اما آنها که آش کودتای انتخاباتی را بار گذاشته اند، به کج راهه خود می روند. سخنان حجت الاسلام کم عقل و پرخاشگری بنام احمد خاتمی که تصور می کند وارث شورای نگهبان خواهد شد، در نماز جمعه این هفته، نمونه ای از همین کج روی ضد ملی است.


بیانیه امروز (6 تیرماه) میر حسین موسوی

شورای نگهبان صلاحیت ندارد

حکمیت ملی و مورد تائید

 مراجع عظام را قبول دارم


انتخاباتی که ایران را تکان داد-اسلاوی ژیژک
در جستجوی انقلاب 57
مردم با موسوی به صحنه بازگشته اند

رنگ سبزی که هواداران موسوی اختیار کرده‌اند، فریاد‌های الله اکبری که از پشت‌بام ها در تاریکی شب طنین انداز می‌شود، به وضوح نشان می دهد که مردم این عمل خود را تکرار انقلاب ۱۹۷۹ خمینی می‌دانند، ‌بازگشت به ریشه‌های آن و شرایط پیش از انحراف انقلاب. اتحاد راسخ مردم، اتفاق نظر و یکپارچگی فراگیرشان، خود سازماندهی ابتکاری‌شان، شیوه‌های فی‌البداهه‌ برگزاری اعتراضاتشان، ترکیب منحصر به فرد خودانگیختگی و نظم شان، یا آن راهپیمایی تهدید آمیز هزاران- هزارشان در کمال سکوت همه یادآورانقلاب 1979 است. ما اینجا با خیزش طرفداران مغبون‌ شده انقلاب خمینی سر و کار داریم. احمدی نژاد قهرمان اسلام‌گرایان فقیر نیست، بلکه یک پوپولیست واقعا فاسد اسلامی و فاشیست است، یک برلوسکونی ایرانی که ترکیب رفتارهای دلقک‌ مآبانه و اقتدارگرایی سیاسی ظالمانه‌اش حتی اکثریت آیت‌الله‌ها را هم معذب می‌کند. نان پخش کردن های عوام‌فریبانه‌اش به فقرا نباید ما را بفریبد: پشت سراو نه فقط سازمانهای سرکوبگر پلیس ودستگاه های بسیار غربی شده روابط عمومی ، بلکه یک طبقه تازه به‌ دوران رسیده ثروتمند قوی ایستاده که در نتیجه فساد رژیم بوجود آمده است. سپاه پاسداران ایران نیروی شبه نظامی طبقه کارگر نیست، بلکه نهادی فوق‌العاده فاسد و قدرتمندترین مرکز ثروت در کشور است. ‌ نام موسوی مترادف بازدمیدن در رویایی عمومی است که انقلاب خمینی را به پیروزی رساند. این بدان معنی است که انقلاب ۱۹۷۹ خمینی را نمی‌توان به جریان تندروی اسلامگرایی که قدرت را در دست دارد تقلیل داد - این انقلاب بسی فراتر از آن بود. اکنون زمان به یاد آوردن شور وشوق باورنکردنی سال اول پس از انقلاب است، به همراه انفجار نفس گیر خلاقیت سیاسی و اجتماعی، تجربه‌های تشکیلاتی و بحثهای میان دانشجویان و مردم عادی.


رئیس جمهور امریکا
حقوق مردم ایران باید رعایت شود، احمدی نژاد به دقت بیاندیشد!

اسرای ایرانی در بازداشتگاه های کودتاچیان

سخنرانی شیرین عبادی دربرابر مقر پارلمان اروپا
درباره انتخابات و کشتار مردم
جهان باید از دولت ایران بازخواست کند

خشم جمعه مردم، نماز جمعه کودتا

گزارش دریافتی:

"امروز با چند تن از دوستانمان در پارک بودیم. با یک زیر انداز ساده رفته بودیم در یک پارک. یک تلویزیون بزرگ هم در پارک بود که صحبت احمد خاتمی را در نماز جمعه نشان می داد. وقتی گفت قوه قضائیه باید کسانی که مردم را دعوت به اغتشاش کرده اند بشدت سرکوب کند، واقعا مردم داشتند از عصبانیت منفجر می شدند. همه به او فحش می دادند، آنهم با صدای بلند. چیزی نمانده بود که همانجا یک تظاهرات راه بیفتد."

نقش ثروت بادآورده
در کودتای خونین 22 خرداد
لوموند دیپلماتیک- نوشته رامین معتمدنژاد- ترجمه شروین احمدی

امام جمعه کودتا دروغگو و دشمن خداست!


موتور بسیجی ها را چگونه پنچر کنیم!
دستورالعمل های تازه برای تظاهرات خیابانی

کودتای شیطانی

در یک بازی شیطانی

آنچه بعنوان کودتا در  انتخابات اخیر ایران اتفاق افتاد و دولتی که سکان آن را می خواهند همچنان در دست احمدی نژاد و مصباح یزدی نگهدارند، دارای ریشه هائی است که به یکصدسال اخیر باز می گردد. برای آگاهی عمیق تر از آنچه امروز در ایران می گذرد، باید با این ریشه های صد ساله آشنا شد. این کتاب را با حوصله  بخوانید تا بدانید، چرا و چگونه شد، آنچه اکنون شده است!

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


بیانیه 3 تیرماه موسوی خطاب به ایرانیان خارج از کشور
هموطنان
 اعتراض خود را حفظ کنید!


ندا با ماست

 ندا از ماست

ر. پدرام

ندا نماد همه شهیدان جنبش دادخواهی مردم ایران است

 

 تا ما را خاموش کنند

تو را به آتش کشیدند

فریاد ما تُـنـدر شد

و خاموشی تو ولوله در جهان انداخت.

تورا زدند تا آهی به لب نیاید

و آه ها عصیان شد.

تو را زدند

تا دست های به آسمان رفته بی رمق شوند

و دست ها مشت  شدند.

تو را زدند

تا ما سخن از حق  نرانیم

و جهان دادخواه تو گشت .

پرنده را نشانه رفتند تا  پرواز را بشکنند.

ولی پرواز،

 بیکران،

چون زمین و چون زمان

 همچنان

پر توان  است و بی زوال.

از تهران تا توکیو ،

از کامچاتکا تا کالیفرنیا

بر بیداد  شوریده اند،

 بیدادی  که بر تو رفت،

و امروز از سیدنی تا سوئد

 دست در دست ما نهاده اند

که ندا، ندای ماست

 ندا در ماست ،

ندا از ماست.


برای جلب حمایت آنها از

مقاومت در برابر کودتا

تلفن و ای میل  مراجع در قم


علیه کشتار درایران

شورای امنیت

وارد صحنه می شود

یک مسئول بخش "دادخواست شورای امنیت سازمان ملل" مستقر در امریکا، در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفته است، ادامه کشتار مردم توسط حکومت درایران، می تواند این شورا را به سمت تصمیم قطعی در باره ارزیابی رویدادهای ایران بعنوان "کشتار جمعی" ببرد و در این باره قطعنامه ای بین المللی صادر شود.


تظاهرات بزرگ
 ایرانیان مقیم برلین
علیه کودتای انتخاباتی

فیلم را می توانید از اینجا ببینید


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)