فوق العاده راه توده- تفسیر پیام تظاهرات 25 بهمن
خامنه‌‌ ‌ای
آغاز مرحله فریاد علیه یک هدف

 

بازماندگان رژیم پهلوی
سوار بر بال حزب پادگانی!
مصطفی تاج زاده

       پیک هفته 107  --------  27 بهمن 1389  برابر 16 فوریه 2011

تماس: infos@pyknet.net


پیام مهدی کروبی، پس از تظاهرات 25 بهمن:

دست از گلوی مردم به جان آمده بردارید!

پیام میرحسین موسوی، پس از تظاهرات 25 بهمن
پایداری خیره کننده مردم ایران را می ستایم

در این ستون کودتای 22 خرداد را بازخوانی کنید

پیک نت

23 تیرماه

موتور سوارها

چماقداری را

چه وقت آموختند


منتخب اخبار


خانواده موسوی:

 از موسوی و رهنورد

 بی خبریم


صانع ژاله  دانشجویان دانشگاه هنر تهران و عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت بود


فراخوان دانشجویان برای  تشییع جنازه

 صانع ژاله


ویدئو کلیپی با یاد 2 قربانی 25 بهمن


حمله «ساندیس خورها» به منزل کروبی


بازداشت خواهرو برادرم  روز نوشته های

محسن بیات


مهدی خزعلی:

«۲۵ بهمن نشان داد که خشونت نتیجه نداده است»


تظاهرات  25 بهمن 89، خیابان آذربایجان ( فیلم)


تصاویری از کنسرت سبز داریوش در شیکاگو


 سایت‌های محافظه‌ کار:

جمعیت سبز‌ها در تهران زیاد بود


فرار مبارک وثیقه ظهور امام زمان است


کارگران خامنه ای را مثل جانشان دوست دارند


حضور سبز ایرانیان مالزی در مراسم ۲۲ بهمن سفارت ج. اسلامی


گلشیفته در جستجوی سرنوشت (فیلم)


اشکوری:  ولایت فقیه از اساس بی بنیاد است


 


با حضور سران نظام و برخی فرماندهان، برای بررسی حوادث
جلسه غروب 25 بهمن
در حضور علی خامنه ای

گزارشی که می خوانید، مربوط به جلسه ایست که غروب 25 بهمن در حضور علی خامنه ای، با هدف بررسی تظاهرات این روز تشکیل شده است. این گزارش ساعت 4 و 50 دقیقه بعد از ظهر دیروز برای پیک نت ارسال شد و ما از ارسال کننده گزارش خواستیم تا ما را نسبت به صحت آن مطمئن سازد. پاسخ ارسال کننده گزارش این بود که تصمیمات و موضع گیری‌های روزهای آینده سران نظام و برخی اشارات در لابلای برخی سخنرانی‌ها، صحت این گزارش را تائید خواهد کرد. ما این گزارش را با همین مقدمه منتشر می کنیم.

در این جلسه علاوه بر روسای سه قوه، فرمانده سپاه، فرمانده بسیج و وزیر اطلاعات نیز حضور داشته اند و پیش از پایان جلسه، به خواست علی خامنه ای، هاشمی رفسنجانی نیز راهی بیت رهبری شده و در این جلسه شرکت می کند و ارزیابی خود را از تظاهرات 25 بهمن ارائه میدهد که کاملا متفاوت با گزارش احمدی نژاد و نقدی فرمانده بسیج و مصلحی وزیر اطلاعات بوده است. فرمانده کل سپاه دراین جلسه موضع انتقادی نسبت به احمدی نژاد داشته است. در همین جلسه قرار می شود مجلس با پرهیز از تحریک مردم و هیجان سازی درباره رویدادهای 25 بهمن موضع گیری کند، که ظاهرا در جلسه روز گذشته مجلس امثال روح الله حسینیان و حسین فدائی و کوچک زاده رهبری را بدست گرفته و از این خط قرمز عبور می کنند. در پایان جلسه‌ای که در حضور علی خامنه ای تشکیل شده بود، پس از اعلام پایان جلسه، خامنه ای از رفسنجانی می خواهد که بماند!


 فیلم سخنرانی لاریجانی را اینجا ببینید!
فیلم عربده کشی اوباش مجلس
در صدر اخبار تصویری جهان

با تفسیر مضحک رئیس مجلس اسلامی، از این پس، امریکا برای خنثی کردن قیام مردم مصر،  پشت هر تظاهراتی است که علیه استبداد، در هرکشور استبداد زده ای، شکل بگیرد.از جمله قیام کنونی مردم در بحرین و یمن، اردن و مراکش و الجزایر...

فیلم کوتاهی از جلسه دیروز(سه شنبه 26 بهمن) مجلس جمهوری اسلامی نه تنها بلافاصله در شبکه اینترنتی یوتیوب، نه تنها در سایت ها و وبلاگ های ایران و نه تنها در وبسایت های نشریات مشهور جهان قرار گرفت، بلکه شبکه های تلویزیونی جهان نیز بارها آن را بعنوان چهره ای از ماهیت قوه مقننه جمهوری اسلامی نمایش دادند. دراین فیلم، فراکسیون سپاه و بسیج و حزب الله مجلس که دست  بیشتر اعضای آن آلوده به ترور و بازجوئی و شکنجه و اعتراف گیری، ترور در خارج، اعدام در زندان ها؛ شرکت در قتل های زنجیره ای و جنایات سال 1388 در بازداشتگاه ها آلوده است، در جایگاه سخنرانی در مجلس جمع شده فریاد "اعدام باید گردد" سر دادند! مجلسی که چهار چنگولی در دریافت و بررسی و تصویب بودجه سال آینده وا مانده و نمی تواند دولت را مجبور به اجرای مصوباتش کند و مجلسی که نمی تواند دولت را مجبور کند، دست از رقابت با شهردار تهران برداشته و پول واگن های متروی تهران را بدهد و بیش از این جان مردم را نگیرد... دیروز شاهد صدور حکم قضائی، آن هم از نوع "اعدام" توسط نمایندگانی بود که خوب میدانند، اگر ورق برگردد و حساب و کتابی در کار باشد و گریبان شورای نگهبان و بیت رهبری گرفته شود تا مطابق قانون اساسی عمل کنند و دست فرماندهان سپاه از دخالت در امور سیاسی و کشور داری کوتاه شود، اگر به دلیل جرائمی که درگذشته مرتکب شده اند محاکمه نشوند، خوش شانسی آورده اند، چه رسد به اینکه نماینده مجلس شوند. به همین دلیل، اگر علیه جنبش اعتراض مردم و رهبران آن شعار ندهند و خواهان اعدام آنها نباشند، کلاهشان پس معرکه قدرت است! آنها از موقعیت خودشان دفاع می کنند و دفاع از نظام، معنائی جز این برای آنها ندارد. اگر حسین فدائی و روح الله حسینیان، آقا تهرانی و کوچک زاده فریاد "اعدام باید گردد" در مجلس سر ندهند، پس چه کسی باید این باد را از گلو خارج کند؟

در همین جلسه، سخنانی را هم علی لاریجانی رئیس مجلس از روی یک کاغذی که مقابلش بود خواند. چه خودش نوشته باشد و چه دیگران نوشته و مقابلش گذاشته باشند، مضمون این سخنان، ادامه همان سخنرانی خنده داری بود که در سفر به بابلسر و در توصیف حرکت شترسواران حسنی مبارک در میدان آزادی قاهره ایراد کرد و گفت: مصری ها دمکراسی شتری نمی خواهند!

و مردم 25 بهمن در خیابان ها فریاد می زدند: ولایت موتوری نمی خواهیم!

علی لاریجانی که در محاصره فراکسیون "اعدام باید گردد" سخنرانی می کرد، با عجله و هول زده، پس از چندین بار تپق، بالاخره گفت که تظاهرات 25 بهمن یک اقدام امریکائی بود و امریکائی ها برای خنثی کردن قیام مردم مصر، این توپ را به زمین ایران انداختند و سران به قول او فتنه، در زمین امریکا بازی کردند. (این سخنرانی را در همین شماره پیک نت ببینید و بشنوید!)

آقای لاریجانی چنان دست و پای خودش را گم کرده بود که فراموش کرد، معنای این استدلال مضحک، آنست که اکنون، این امریکاست که در بحرین و مراکش و الجزایر و یمن و اردن مردم را به خیابان کشانده است، تا تظاهرات مردم قاهره را خنثی و لوٍث کند!

وقتی رئیس طولانی مدت صدا و سیما، رئیس دفتر سیاسی سپاه، وزیر کوتاه مدت وزارت ارشاد، دبیر شورای امنیت ملی و مذاکره کننده اتمی و اکنون رئیس مجلسی که سقوط احمدی نژاد را خالی شدن صندلی ریاست جمهوری برای خویش میداند، چنین استدلال و منطقی داشته باشد، چه انتظاری از امثال حسین فدائی و آقاتهرانی، کوچک زاده و روح الله حسینان معروف به "خسرو خوشگله" در مجلس می توان داشت؟


مصادره شهید ممکن نشد!- دیدار رهبران انجمن اسلامی دانشگاه هنر با آیت الله منتظری در 24 آباد 1387. نفر اول سمت چپ با پیراهن قهوه ای و عینک، صانع ژاله دانشجوی کُرد رشته هنر در تهران است که روز 25 بهمن با شلیک گلوله نیروهای انتظامی کشته شد. اوباش موسوم به بسیجی و حزب الهی می خواستند جنازه او را مصادره کرده و با ادعای کشته شدن یک بسیجی زیر تابوت او سینه بزنند، اما با انتشار این عکس، فورا عقب نشینی کرده و در لاک خود رفتند.


پیشنهاد مشاور ارشد و سخنگوی موسوی در خارج از کشور
 تشکیل کمیسیون مستقل

 رسیدگی به جنایات 25 بهمن


        محمدمختاری

شکر خوری تازه شریعتمداری

در روزنامه کیهان


300 نفر آشغال
روز 25 بهمن به خیابان آمده بودند!

 


روز 25 بهمن
همراهان رئیس جمهور ترکیه
با ضربات باطوم بدرقه شدند!


سخنان فرمانده کم عقل بسیج و سپاه ولایت
سردار نقدی می تواند شترسوارها را سوار موتور کند!

خلاصه دو گزارش از تظاهرات 25 بهمن تهران؛ تا 8 شب گذشته
گزارش مستقیم پیک نت از خیابان های تهران
افسانه نگاهی و هدایت احمدی


گفتگو با سخنگوی اخوان المسلمین مصر
اخوان المسلمین مصر
حساب خود را از ج. اسلامی جدا کرد

روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد
اسناد استفاده از اوباش مصری فاش شد، نوبت ایران هم می رسد

مبارک رفته، اما ژنرال ها مانده اند!

اشپیگل آنلاین - ترجمه رضا نافعی


فرازهائی از مصاحبه رفسنجانی با جمهوری اسلامی
باید بپذیریم که بالاخره بخشی از مردم ناراضی اند!

بیانیه موسوی و کروبی بمناسبت سالگرد انقلاب 22 بهمن 57
اوباش سالاری
در سلطنتِ باز تولید شده

 قانون اساسی را  بخوانید

مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

نماز جمعه

خامنه ای


بیانیه کودتای

22 خرداد را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات



خیابان را
برای احمدی نژاد
تنگ کردند

سلام - قرار است فردا(امروز) احمدی نژاد به بوشهر سفر کند. اول اینکه احمدی نژاد 4 سال قبل به بوشهر سفر کرد که مردم به استقبالش نرفتند و ین امر باعث شد استاندار بوشهر را برکنار کند . اما برای فردا خیابان امام که همیشه مسیر روسای جمهور و مقامات برای رفتن به  ورزشگاه است را تغیر داده و قرار است او را از خیابان شهید عاشوری که خیابانی کم عرض است به ورزشگاه ببرند زیرا می خواهند با عبور دادن او از این خیابان تنگ جمعیت رو فشرده و وانمود کنند ایشان محبوب هستند. باحتمال زیاد استاندار فعلی نمی خواهد برکنار شود. پوستر های احمدی نژاد همه ی شهر رو پوشانده ...فضای کلی شهر  خیلی بی تفاوت است و مردم عصبانی هم هستند.


22 بهمن
در بوشهر

با سلام  - من از خوانندگان قدیمی شما هستم و یکی دو بار هم مطالبم را منتشر کردید. در مراسم 22 بهمن بوشهر بودم. خیلی جمعیت کمی در مراسم بود که اکثرشان هم یا سرباز وظیفه بودند و یا  بسیجی. شعارها هیچ ربطی به 22 بهمن نداشت. همه در حمایت از خامنه ای بود  و خیلی تلاش می شد خامنه ای رو محبوب نشان دهند. به بسیجی ها اسپری رنگ داده بودند که روی دیوارها در حمایت از خامنه ای شعار نویسی کنند.

دوستی دارم که مامور خدمت در بازداشتگاه... است. می گوید وضع بازداشتگاه های بوشهر بسیار بد است و به سیاهچال هائی شبیه است که در فیلم ها می بینیم.


پارازیت در
شهر جدید اندیشه

سلام- من از شهر جدید اندیشه بین فردیس و شهریار برایتان می نویسم. در فاز 2 این شهر و در یک پایگاه بسیج یک دستگاه تولید پارازیت نصب کرده اند و بیش از دو ماه است که از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از نیمه شب سرگرم تولید پارازیت هستند. نمی دانم باید شکایت به کجا ببرم. . اینجا ما را تبدیل به خوکچه هندی کرده اند . این دستگاه روی همه کانالها با دقت زیاد پارازیت می اندازد. از شبکه های سیاسی تا ام پی سی پرشیا. روی ماهواره های نایل ست، هلاست، هاتبرد، یوتل ست ، بدر و.... پارازیت انداخته اند. با کمال تعجب دو کانال معروف سکسی هاسلر از این پارازیت ها مستثنی هستند. نمی دانم چه باید کرد. شما از طریق سایت تان این موضوع را آشکار کنید. محل زندگی ما تبدیل به یک "مایکروویو" بزرگ شده است.


اختلاس
میلیاردی

با سلام- من یکی از ایرانیان ساکن شانگهای هستم. اخیرا در یک میهمانی شنیدم که در جلسه کنسولگری جمهوری اسلامی در شانگهای، مسئول جدید نمایندگی سایپا (پرتوی) در شانگهای گفته است مسئولین قبلی این شرکت در شانگهای اختلاس میلیاردی  انجام داده اند. شما خبر را منتشر کنید تا اگر اطلاعات دقیق تری دیگران دارند دراختیارتان بگذارند، زیرا حکومت جلوی انتشار این خبرها را درایران می گیرد.


پیام کودتا را
چه کسی نوشت؟

سلام- شاید این موضوع را منتشر نکنید، اما من می نویسم: خامنه ای روز 22 خرداد ابتدا با اعلام احمدي نژاد به جاي ديگري مخالفت كرده بود. متن پيام او را هم كه به 24 ميليون راي احمدي نژاد اشاره مي كند، او ننوشت. كافي است تا متن را تجزيه و تحليل كنيد تا ببينيد كه با هيچ كدام از نوشته ها و پيام هاي خامنه اي يكي نمي باشد و از زمين تا آسمان با آنها فرق مي كند. در متن زياد به امام زمان توسل شده كه در پيام ها و سخنراني هاي خامنه اي هرگز ديده نشده و اگر هم بگويد حداكثر يكبار. ساختار نوشتار ادبيات خامنه اي را ندارد و از واژه هاي عجيب و غريبي مثل مردم عزيز و غدير استفاده شده و به نظر مي رسد كه شخصي مي خواسته ادبي حرف بزند و حرف هاي گنده گنده بزند ولي بلد نبوده. در خطاب به مردم هم فروتني مبالغه آميز و چاپلوسي زياد شده كه نزد خامنه اي مسبوق به سابقه نمي باشد و احمدي نژاد از اين عادت ها دارد.


دکتر جون

مرحمت فرموده

ما زنان را

 کنیز قبول کنید!


 اعضای

 شورای انقلاب57

« 22 دیماه 1357 شورای انقلاب به پیشنهاد شهید آیت الله مطهری تشکیل شد. هسته اولیه پنج تن بودند: سه شهید بزرگوار( مطهری - بهشتی - باهنر) که فرزندانشان منتقدین امروزند، و آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله هاشمی رفسنجانی که هر دو از منتقدین جدی هستند و به آنها خواص بی بصیرت می‌گویند!

اعضایی که به دعوت هسته مرکزی اضافه شدند عبارتند از: " آیت الله طالقانی که همان موقع، زودتر از همه به جرگه خواص بی بصیرت پیوست!، احمد صدر حاج سید جوادی، مهدی بازرگان، یدالله سحابی، مصطفی کتیرایی، سر لشگر قرنی ( که او هم زود شهید شد)، سرتیپ مسعودی، میر حسین موسوی، احمد جلالی و حبیب الله پیمان، که ظاهراً همه از خواص بی بصیرت بودند!

از جمع 17 نفری شورای انقلاب فقط می ماند آیت الله خامنه ای و آیت الله مهدوی کنی که در زمره خواص با بصیرتند، که البته گاهی اوقات پای آقای مهدوی کنی هم می لغزد و انتقادی می فرماید و یا از خواص بی بصیرت حمایت می کند، حتی اخیراً یکی از خواص بی بصیرت(ناطق نوری) را مجدداً به جامعه روحانیت دعوت کرده بود که او نپذیرفت! 

در مجموع می توان گفت ترکیب شورای انقلاب عبارت بود از جمعی از سران فتنه و خواص بی بصیرت. پس بر ما حرجی نیست اگر اینجوری شدیم! خشت اول را معمار (آقای خمینی) اینگونه نهاد


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)