سخنان صریح خاتمی در باره امروز و فردای ج. اسلامی
دشمن در خرقه دوست
به ج. اسلامی حمله ور شده

 

علاوه بر بیت رهبری
خاکریز احمد جنتی
مانع سقوط احمدی نژاد است

       پیک هفته 107  --------  23 دی 1389  برابر 13 ژانویه 2011

تماس با ما

infos@pyknet.net

 


در این ستون کودتای 22 خرداد را بازخوانی کنید

پیک نت

صبح 28 خرداد

آغاز کار ستاد جنگ روانی

علیه مردم


منتخب اخبار

 اخبار تلویزیون رسا


سبز شدن بنرهای تبلیغی وزیر راه دولت کودتا


 منتخب نیا:

اصلاح طلبی جنبش


قاتل مشهدی:

هم قاتلم هم جاسوس !


در بیمارستانها برای بیماران روانی  یک تخت خالی پیدا نمی شود


ممنوعیت کتاب های"پائولو کوئلیو"

 

 بیکاری در شهرها

به 30 درصد رسید


کمیسیون اصل 90مجلس بر علیه مشائی پرونده تشکیل داد


 مهدی هاشمی  باز نمی گردد


فهرست ناشران و نویسندگان برانداز !


احمدی نژاد:

مجمع مصلحت  نباید هر روز قانون را تغییر دهد


دوستان چپ ما هنوز "جریانات سال گذشته" را موضوعی مستقل از "طبقات" تلقی می کنند


روزنامه نگار کانادایی:  چالش بین روحانیون

 و احمدی نژاد


همسر احمد زید آبادی:

سیستم قضائی فلج وتحت تاثیر نیروهای امنیتی


سالی 700میلیون دلار مشروبات الکلی

وارد ایران می شود


ابراهیم نبوی: مردم تلویزیون های لس آنجلسی را نمی پسندند


فرقه مطلقیه  به خامنه ای هم اعتقادی ندارد


قرائتی: قرآن گفته اسلام کره زمین را خواهد گرفت


توسعه مترو

 ناممکن شده


 فهرستی از گوش

 به فرمان ها


   بانک ملی پول به فرماندهان طالبان میدهد


لطمه راستگرایان

به  دین و روحانیت


آیت الله صانعی:

میترسند خیانتها و انحرافشان بر ملا شود


 70 در صد موجودی صندوق های صدقات

به سرقت رفته


در آمد 80 میلیاردی دولت کودتا از حذف یارانه ها


ممنوعیت نشر کتاب

محمد علی سپانلو


گنجی را جدی نگیرید


چشم‌انداز آزادی زبان کردی در ترکیه


 نرخ بیکاری

7 ماه است اعلام نشده


احمدی نژاد را بعنوان مجری قانون قبول ندارم


طائب: حذف ولایت فقیه یعنی زمین خوردن نظام


کنکاشی در معمای علیرضا عسگری


ماشین سازی گچساران افتتاح و  تعطیل شد


دستگیری کارمند میز ایران در سازمان سیا


 آمریکا چون علوم انسانی ندارد، اقتصادش ورشکسته شده


دیدار‌مشایی با ملک عبد‌الله پادشاه اردن


فیلترینگ عامل افزایش توهین‌‌ به مقدسات


مداحان، نظام را از سرنگونی نجات دادند


 

فاعتبروا یا اولی الابصار
مردم با بصیرت ایران
برای آینده عبرت گرفتند
!

در سالگرد تشکیل شورای انقلاب، دکتر مهدی خزعلی آرشیو انقلاب 57 را ورق زده و لیست اعضای شورای انقلاب را با کنایه به اوضاع امروز کشور و نقش و موضع آقای خامنه ای منتشر کرده است.

« 22 دیماه 1357 شورای انقلاب به پیشنهاد شهید آیت الله مطهری تشکیل شد. هسته اولیه پنج تن بودند: سه شهید بزرگوار( مطهری - بهشتی - باهنر) که فرزندانشان منتقدین امروزند، و آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله هاشمی رفسنجانی که هر دو از منتقدین جدی هستند و به آنها خواص بی بصیرت می‌گویند!

اعضایی که به دعوت هسته مرکزی اضافه شدند عبارتند از: " آیت الله طالقانی که همان موقع، زودتر از همه به جرگه خواص بی بصیرت پیوست!، احمد صدر حاج سید جوادی، مهدی بازرگان، یدالله سحابی، مصطفی کتیرایی، سر لشگر قرنی ( که او هم زود شهید شد)، سرتیپ مسعودی، میر حسین موسوی، احمد جلالی و حبیب الله پیمان، که ظاهراً همه از خواص بی بصیرت بودند!

از جمع 17 نفری شورای انقلاب فقط می ماند آیت الله خامنه ای و آیت الله مهدوی کنی که در زمره خواص با بصیرتند، که البته گاهی اوقات پای آقای مهدوی کنی هم می لغزد و انتقادی می فرماید و یا از خواص بی بصیرت حمایت می کند، حتی اخیراً یکی از خواص بی بصیرت(ناطق نوری) را مجدداً به جامعه روحانیت دعوت کرده بود که او نپذیرفت! 

در مجموع می توان گفت ترکیب شورای انقلاب عبارت بود از جمعی از سران فتنه و خواص بی بصیرت. پس بر ما حرجی نیست اگر اینجوری شدیم! خشت اول را معمار (آقای خمینی) اینگونه نهاد!»


خودکشی هزاران کشاورز هندی
یونگه ولت ــ ترجمه رضا نافعی


نفوذ تا زیر عبای موساد
وزیر اطلاعات مقام معظم را "سرکار" گذاشته!

مغلطه مشائی، احمدی نژاد، نادران و رحیمی
حکومتی ها، کلاه از سر هم بر میدارند!

مصاحبه میرحسین موسوی
گوبلز، بصیرترین فرد
در کنار دست هیتلر بود
!

3 هفته پس از یورش سنگین تبلیغاتی به رهبران جنبش سبز به بهانه سالگرد تظاهرات حکومتی 9 دیماه سال 1388، میرحسین موسوی در یک مصاحبه کوتاه با سایت کلمه، در باره 10 روز تبلیغات بی امان صدا و سیما علیه جنبش سبز و رهبران آن سخن گفت. تبلیغات بی امانی که، کودتاچی ها یا سخنگویان اصلی خود مانند حسین شریعتمداری را به سیما آوردند و یا به سراغ چهره های افشاء شده برای نسل اول انقلاب مانند جلال الدین فارسی رفتند و از آنها مدد خواستند تا علیه موسوی و خاتمی و کروبی و حتی هاشمی سخن بگوید! جلال الدین فارسی در اولین انتخابات ریاست جمهوری، خود را نامزد این مقام کرد، اما بدلیل شجره افغانی اش، مطابق قانون اساسی و بدستور آقای خمینی کنار گذاشته شد. او که در پشت صحنه جناح راست؛ همچنان گرداننده برخی توطئه هاست، در اواخر دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، بدلیل کشتن یکی از کشاورزان قزوین، هنگام شکار کبک، تحت پیگرد قضائی قرار گرفت، اما دوستان و همفکرانش که قوه قضائیه را در اختیار دارند، این پرونده را بستند و تنها، به جلال الدین فارسی توصیه کردند مدتی در مطبوعات آفتابی نشود تا داغ دل مردم تازه نشود!

تظاهرات دولتی 9 دیماه نیز، همان تظاهراتی است که میان مردم به تظاهرات "ساندیس خورها" معروفی شده است. تظاهراتی که از شهرها و شهرک های اطراف تهران با اتوبوس چند هزار نفر را به میدان انقلاب تهران آوردند و از مشهد نیز امام جمعه آن را – علم الهدا- با هواپیما به تهران منتقل کردند تا برایشان سخنرانی کند و مردم معترض به کودتای 22 خرداد را مشتی بزغاله و گوساله خطاب کند!

این توهین به میلیونها مردم ایران، در کنار دو توهین دیگر در تاریخ کودتای 22 خرداد ثبت شده است. یکی "خس و خاشاک" خطاب کردن مردم توسط احمدی نژاد، بلافاصله پس از کودتا! و "میکروب سیاسی" خطاب کردن مردم توسط رهبر جمهوری اسلامی در جمع دانشجویان بسیجی، اولین سفر از سفرهای محرمانه و علنی اخیرش به شهر قم.

با این توضیحات، پاسخ های میرحسین موسوی به سئوالاتی که با وی در میان گذاشته می شود، دقیق تر درک می شود. بویژه که وی درهمین مصاحبه، یکبار دیگر نیز اشاره به اتهامات احمد جنتی امام جمعه همیشه موقت تهران و دبیر کودتاچی شورای نگهبان نیز می کند. اتهاماتی که اگر قانون بر کشور حاکم بود، قطعا باید توسط قوه قضائیه پیگیری شده و تا تشکیل دادگاه، وی از راس شورای نگهبان و امامت نماز جمعه تهران کنار گذاشته شود.

موسوی در مصاحبه خود گفت:

کسانی که یورش اخیر تبلیغاتی را سازمان دادند نه جامعه خودمان را می شناسند و نه درکی از فضای متحول بین المللی دارند. آنها در فضای قبل از گسترش تکنولوژی ارتباطات زندگی می کنند.

ما همه پیشنمازی را می شناسیم (احمد جنتی) که گفت امریکا از طریق عربستان یک میلیارد دلار به ما کمک کرده و قول پنجاه میلیارد دیگر را بعد از پیروزی داده است و هنوز این آقا علیرغم این بهتان و دروغ، موقعیت رسمی خود را حفظ کرده است. اینها روی گوبلز را در جعل و دروغگوئی سفید کرده اند و تهمت و دروغ را جزئی از دیانت متحجرانه و توام با خرافات خود قرار داده اند. اثرات این تبلیغات خارج از عرف، توام با فحاشی های سخیف و تهدید، بیشتر از آنکه به جنبش رو به گسترش سبز لطمه بزند، حقانیت و سرزندگی جنبش سبز را نشان داد.

این نوع تبلیغات دروغ و ناشیانه که همزمان با ادامه سرکوب و دستگیریها انجام می گیرد، جز آنکه مردم را روز به روز بیشتر از اصلاح در چهارچوب قانون اساسی مایوس سازد فایده ای نخواهد داشت.

کار را به جائی رسانده اند که شما اگر می خواهید پست خود را حفظ کنید و یا انتخاب شوید و یا در معاملات بزرگ و کوچک سهیم شوید و یا با آرامش از دست و زبان بد اخلاقان زندگی کنید، باید فهم و بصیرت لازم را برای محکومیت منتقدان و معترضان جنبش سبز داشته باشید. آنها حتی از حوزه ها و مراجع عظام نگذشته اند و ما شاهد فشارها و جسارت ها و اهانت های گوناگون علیه روحانیت و مرجعیت هستیم. غافل از آنکه داخل خانواده های خود دست اندر کاران این تبلیغات، توجه به خواست های مطرح شده درجنبش سبز در حال گسترش است.

به نظرم استراتژی اصلی باید همان آگاهی بخشی و راهکار اصلی  همان هر شهروند یک رسانه باشد. کارهای به ظاهر ساده ای مثل تکثیر روزنامه ها و نامه ها و بیانیه ها، تکثیر سی دی از عکس ها و فیلم های وقایع پس از انتخابات و … امروزه عمق نفوذ خوبی پیدا کرده اند و به دورترین نقاط هم رسیده اند.


احمد خمینی با همین سیستم به قتل رسید

سرنوشت یاسر عرفات
در انتظار چه کسی در ایران است؟

آخرین عکس از یاسر عرفات، در حال انتقال به فرانسه. هنوز می توانست روی پای خود بایستد، اما این نیز چند روزی بیشتر دوام نداشت و سپس مردی را که ایستاده به فرانسه منتقل کرده بودند، در خواب ابد به وطنی که برای آن هر چه در توان داشت انجام داده بود بازگرداندند. عکس سمت چپ آرامگاه عرفات است.


به یاد مهران فرجی ها
وجدان بیدار جامعه
در کنج زندان اوین هم بیدار است!
وبلاگ کاوه رضائی- یکی از خبرنگاران سابق ایسنا

نامه تازه زهرا رهنور خطاب به رئیس قوه قضائیه
دست از سر مردم بردارید و زندانیان سیاسی را آزاد کنید!

5 سئوال اصلی که به آنها پاسخ نمی دهند
جاسوس های موساد در دل حکومت لانه کرده اند

هشدار هاشمی رفسنجانی به علی خامنه ای
فتح خاکریز شما را گذاشته اند برای پایان کار

 قانون اساسی را  بخوانید

مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

نماز جمعه

خامنه ای


بیانیه کودتای

22 خرداد را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


آبونمان هدفمند!

از آنها که در آغاز سال نو میلادی، آبونمان پیک نت را فراموش نکردند سپاسگزاریم، و به یاد همه آنها که در بزنگاه آبونمان، عهد و قرار را فراموش می کنند، یادآوری می کنیم که 10 روز از سال 2011 می گذرد. امیدواریم گروه دوم بخاطر آورند که آبونمان پیک نت، هدفمند تر از یارانه هائی است که دولت احمدی نژاد در پی اجرای آنست!


آموزش میدهند

 و عمل می کنند

اینجا، در آمریکای شمالی در کلاس های توجیهی به ما آموزش میدهند که همیشه منظور خود را در آخرین جمله به نحوی بیان کنید  که می خواهید به طرف مقابل القاء کنید. حالا به این خبر و نحوه پخش آن از صدای آمریکا دقت کنید که در توضیح خبر سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ساخت آمریکا متعلق به خط هوایی ایران ایر پخش شده است: 

"یک هوای پیمای بوئینگ متعلق به خطوط هوایی ایران ایر در نزدیکی ارومیه سقوط کرد......... قبلا هم در همین مسیر یک هواپیمای توپولف ساخت روسیه متعلق به خط هوایی ایران ایر سقوط کرده بود که تمامی 160 سرنشین آن کشته شده بودند."

در واقع این هواپیما هم همان توپولف  القاء میشود!

 میم - الف

پیام دریافتی ازبهبهان

ایران را سراسر کودتائی کرده اند

سلام و خسته نباشید - امروز یک ماه از بازداشت غیر قانونی جواد ابوعلی وحجت الله نخستین، فعالان سیاسی، اجتماعی و دانشجویی بهبهان  میگذرد و همچنان سرنوشت آنها در ابهام میباشد. به گزارش منابع موثق این دو تحت فشارها و شکنجه های روحی و جسمی قرار دارند تا پخش سی دی، شعارنویسی و همچنین هدایت وبلاک "جنبش سبز بهبهان" را بر عهده بگیرند. همچنین پس از بازداشت جواد ابوعلی و حجت الله نخستین  "انجمن شعر بهبهان" به واسطه ی همکاری جواد ابوعلی با آن به دستور اداره ی اطلاعات بهبهان  تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

لطفا این خبر را بازتاب دهید


"عدو" شود

 سبب رفراندُم

با درود- در ارتباط با سخنرانی بی ادبانه آقای جنتی در نماز جمعه تهران به عرض میرسانم كه تاكنون در هیچ انتخاباتی شركت نکرده ام. گواه این امر شناسنامه ام می باشد. اما در انتخابات آینده مجلس چه خاتمی تائید شود چه نشود رای من به خاتمی است. نه به صرف اینكه خاتمی مورد تائیدم است خیر! به این جهت كه بیزاری خودم را به جنتی و امثال ایشان نشان دهم. امیدوارم در سراسر ایران این كار انجام شود، تا یك رفراندوم انجام شده باشد.


آسیاب
به نوبت است

سلام- من یک معلم پایه ابتدایی هستم. خواستم بگم که همانطور که در جریان هستید قرار است مبحث های شاهان از کتاب تاریخ حذف شود. برای همین امر فردا 89/10/15 یک کلاس برای معلمین منطقه ملارد کرج گذاشته اند تا طریقه حذف را به معلمین توضیح بدهند و بگویند چه چیزهایی باید حذف شود. لابد، بعد از جمهوری اسلامی هم، مبحث اسلام و روحانیون قرار است از کتاب ها حذف شود. تاریخ بی پناه ایران، به تاراج می رود. لطفا منتشر کنید تا همه بدانند.

با تشکر


فريدون  مشيری

خانه ما

اینجاست!

 من دلم مي‌خواهد

خانه‌اي داشته باشم پر دوست،

کنج هر ديوارش

دوست‌هايم بنشينند آرام

گل بگو گل بشنو...؛

هر کسي مي‌خواهد

وارد خانه پر عشق و صفايم گردد

يک سبد بوي گل سرخ

به من هديه کند.

شرط وارد گشتن

شست و شوي دل‌هاست

شرط آن داشتن

يک دل بي رنگ و رياست...

بر درش برگ گلي مي‌کوبم

روي آن با قلم سبز بهار

مي‌نويسم  اي يار

خانه‌ي ما اينجاست

تا که سهراب نپرسد ديگر

" خانه دوست کجاست؟  "


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)