آنچه را خامنه ای نگفت، "هیلاری لورت" گفته بود
دلیل شکست مذاکره امنیتی
میان جمهوری اسلامی و امریکا

 

گفتگوی همشهری ماه با حجت الاسلام دعاگو
فاجعه حاکم بر کشور
زیر سر انجمن حجتیه است

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

4 شهریور

1389

26 آگوست

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

"ربنا"

ایرانی ها

دهان روزه را

با صدای شجریان

باز می کنند


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

محوری ترین سخنان علی خامنه ای در دیدار با سران نظام که کمتر به آن توجه شد
ما و امریکا و اسرائیل
در حال برنامه ریزی
برای مقابله با هم هستیم

«مخالفت ما و دشمنی ما بنيادی است. هر دو در حال برنامه‌ريزی برای مقابله با هم هستيم. محور دشمن، آمريكا است و اسرائيل. بقيه يا تابع‌اند، يا رودربايستی دارند، يا ضعيف .جبهه دشمن در حال ضعيف شدن است و جبهه ما در حال قوی شدن .دشمن عقبه مردمي در جهان ندارد كه هيچ، منفور ملت‌هاست. اقتصاد ويراني دارد و در سردرگمي ناشی از اشتباهات سياسي خود سرگردان است. اما ما؛ رشد پيشرفت علمی ‌مان 11 برابر متوسط جهانی است. روحيه بالا و اميد به آينده داريم. ميدان سياسي‌مان با نشاط است. عقبه‌مان در بين ملت‌ها و كشورها، قوی است و تجربه‌هاي سياسی ‌مان موفق . دشمن براي مبارزه با ما برنامه دارد. فشار اقتصادی، تهديد نظامی، جنگ روانی در كشور و در مجامع بين‌المللی، خراب‌كاری سياسی. كنار همه اينها شعار مذاكره را هم فراموش نمی كند. بايد اينها را بفهميم. بايد همه با هم بفهميم.»

بموجب همین سخنان، آقای خامنه ای در جلد ناپلئون رفته و کشور را به سمت یک جنگ می برد. از آن فاجعه بارتر آن که همه ویرانی و ناتوانی را در جبهه دشمن می بیند و همه آبادی و نشاط سیاسی و حمایت مردمی را جبهه خود. اگر دانسته دروغ می گوید و حقایق را وارونه جلوه می دهد، بقول آیت الله منتظری جائر است و باید سرنگون شود، و اگر واقعا بر این یقین است، باید دید و بررسی کرد که چه کسانی چنین اطلاعاتی به او داده و مغزشوئی اش کرده اند. بویژه در باره نشاط سیاسی در ایران و حمایت مردمی از نظامی که یکسال و سه ماه است جرات نمی کند اجازه کوچکترین راهپیمائی قانونی به مردم بدهد و با تجربه ترین کارگزاران 30 ساله اش یا در زندان اند و یا در انتظار ترور و نابودی و اعدام! شناخت او از باصطلاح خود "استکبار" یا امپریالیسم جهانی همین است که گفت. همچنان که انتظارش از مردم کشورهای عرب منطقه همان است که بیان داشت و برای آن میلیاردها دلار ریخت و پاش در تمام این کشورها کرده است.


دیکتاتوری یعنی همین
علی خامنه ای خود می گوید
مردم شعور ندارند
و تلویزیون جای مناظره نیست

آنچه را می بینید و می شنوید، بخشی از سخنرانی و یا پاسخ علی خامنه ای به باصطلاح انتقاداتی است که در جلسه دانشجویان بیان شده است. دانشجویانی که اکثرا بسیجی اند و یا طلبه های پیش از عمامه گذاری که شکل و شمایل و رنگ موی و رنگ چشم آنها نشان میدهد که عده ای از آنها از کشورهای افغانستان و لبنان و پاکستان و... اند.

آقای خامنه ای در این بخش از پاسخ های خود دراین جمع، با صراحت می گوید که جای بحث سیاسی در تلویزیون نیست، بلکه در یک اتاق و یا سالن و محفلی در بسته است. به این ترتیب، لابد عقل آقای خمینی نمی رسید که اجازه داد در همین تلویزیون جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی و بنی صدر و سروش و مصباح یزدی و طبری و کیانوری و نگهدار و فتاپور و دکتر پیمان (رهبران حزب جمهوری اسلامی و حزب توده ایران و فدائیان و مسلمانان مبارز و...) درجلسات متعدد و طولانی با هم درباره همه مسائل انقلاب و جامعه بحث مستقیم کنند.

 او با صراحت مردم ایران را بی شعور اعلام می کند که با دیدن یک مناظره تلویزیونی می توانند گول آن کسی را بخورند که مسلط است و عیار. او فراموش می کند که اگر سطح شعور مردم این بود، چرا به احمدی نژاد که در مناظره های انتخاباتی آن همه عیاری و شعبده بازی و دروغ گوئی کرد نتوانست مردم را بفریبد و از آنها رای بگیرد؟ اعتراف او به بی اعتقادی اش به آزادی و شعور مردم را خود مستقیم ببینید و بشنوید.


هشدار حزب کمونیست یونان
تهاجم نظامی به ایران
نه شوخی است و نه جنگ روانی

سریال های تلویزیونی ماه مبارک رمضان

 

1. روحانی                          یک عدد

2. پیرزن سال خورده        یک عدد      ترجیحا ثریا قاسمی

3. ترک زبان                   یک عدد      نمک سریال

4. دختر جوان و زیبا          دو عدد     

5. پسر جوان و جذاب       یک عدد

6. زن زیبا و معصوم          یک عدد      ترجیحا مریم کاویانی

7. مرد میانسال              دو عدد      ترجیحا امین تارخ

طرز تهیه:

ابتدا همه را جز آقای روحانی در یک قابلمه ریخته و سپس خوب بهم می زنیم تا به اندازه کافی بهم بخورند و بهم بریزند. سپس آقای روحانی را بعنوان مشکل گشا وارد قابلمه می کنیم. بعد از نیمساعت در قابلمه را بر می داریم و جلوی 70 میلیون می گذاریم. اگر خوردند و مسموم شدند، چه بهتر، اگر نخوردند، دوباره بر می گردانیم توی قابلمه و دوباره هم می زنیم. این عمل را آنقدر تکرار می کنیم تا بالاخره بخورند. مثل آش خاله، که بخوری پاته، نخوری هم پاته!


پاسخ غیر مستقیم موسوی به سخنان خامنه ای در جلسه حکومتی "سران نظام"
موسوی خواهان اتحاد ملی
خامنه ای طرفدار اتحاد کارگزارانش

نامه همسر یکی از "آزادگان جنگ" به پیک نت
مشت آهنین
زیر عبای آقای خامنه ای پنهان است

فریب تعلیق مرتضوی حسن حداد و علی اکبر حیدری فر را نخورید. حجت الاسلام طائب را که یکی از نمایندگان و حلقه های دستورات و فتواهای جنایات بعد از انتخابات است باید محاکمه کرد تا اطلاعات تکمیلی و شواهد کشتار و سرکوب جوانان و مردم معترض به انتخابات در دادگاه افشاء  شود. از طریق تعدادی از نیروهای لباس شخصی و رده بالای سپاه پاسداران که جلسات متعددی با آقای جوانی و جزایری، عراقی جعفری و... در شورای فرماندهی سپاه داشتند و نیز از نیروهای دست دوم مانند آقای الله کرم و ... می توان سر نخ هایی از چگونگی تشکیل جلسات مکرر بدست آورد. شهادت اعضای خانواده های نزدیک، همسران و فرزندان آنها و همچنین  مدارک موجود در پرونده خصوصی آنها نشان خواهد داد که این لباس شخصی ها  و نیروهای سپاه توسط چه کسان و چگونه دستور گرفتند. سرکوب معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پدیده ازقبل برنامه ریزی شده بود که توسط مشاوران سیاسی و نظامی در هیات مشخص در دفتر نهاد رهبری و شورای فرماندهی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی طراحی شد.


ملت چه حالی دارند وقتی صدای شما را می شنود؟

امروز شنیدم در حاشیه جلسه علنی مجلس خبرنگاران صدا و سیما به سراغ نمایندگان مخالف شجریان رفتند تا از آنها در حمایت از تصمیم سازمان صدا و سیما در کنار گذاشتن ربنای شجریان مصاحبه بگیرند و شب پخش کنند. یکی از این نماینده ها گفته: صدای یک چوب خشک از صدای شجریان بهتر است! و دیگری نیز گفته: حالت مشمئز کننده ای به من دست می دهد وقتی صدای ربنای او را می شنوم…!


تفسیر میدل ایست از موقعیت حساس ایران و منطقه
علائم و نشانه ها از حادثه ای مهیب خبر میدهند

برگرفته از صحیفه نور(مجموعه آقای آیت الله خمینی)
هشدارهای آقای خمینی: بترسید از یهودی مسلمان شده

دیدار مهدی کروبی با خانواده جلائی پور
سکانداران کشتی نظام از مرده ها هم می ترسند

لایحه خانواده
خیال پرورش یک نسل کودکان انتحاری را دارند

نامه دریافتی از درون وزارت خارجه
خیز احمدی نژاد برای قطع
دست خامنه ای از سیاست خارجی

بخشنامه احمدی نژاد به وزارت خارجه: همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه موظف خواهند بود در فرآیند طراحی و اجرای سیاست‌های راهبردی در خصوص منطقه خاورمیانه، آسیا، دریای خزر و افغانستان در هماهنگی كامل با نمایندگان ویژه رئیس جمهور اقدام نمایند: اسفندیار رحیم ‌مشایی در امور خاورمیانه، حمید بقایی در امور آسیا، محمدمهدی آخوندزاده در امور دریای خزر و ابوالفضل زهره‌وند در امور افغانستان.


سرمقاله راه توده
سلطنت سلسله خامنه ای  نا ممکن است

قرارگاه ثارالله و سپاه محمد
دو بازوی نظامی و امنیتی برای سرکوب مردم
لژ قدرت و توطئه تحت رهبری مجتبی خامنه ای

اخیرا جزوه ای 54 صفحه درباره طرح های پشت پرده بیت رهبری انتشار یافته که محور آن، معرفی یک لژ قدرت در بیت رهبری است. این جزوه مملو از اطلاعاتی که بصورت آشفته و طولانی نوشته شده و به همین دلیل جز خوانندگانی که در پی کارهای تحقیقاتی هستند، حوصله خواندن آن را تا پایان ندارند. به همین دلیل، ما سعی کرده ایم از متن این جزوه که با امضای جمعی از فعالان سیاسی ایران و عنوان طولانی "چشم‌اندازهای جنبش سبز: طرح "دهه چهارم انقلاب اسلامی" و "گفتمان تعالیِ" حکومت کودتا" منتشر شده، بتدریج گزارش های مستقلی را با عناوین مشخص استخراج کرده و منتشر کنیم تا با این شیوه بتوانیم اطلاعات داخل آن را جهت آگاهی مردم پخش کنیم. اینک بخش اول این سلسله گزارش ها را که مربوط به "سپاه پاسداران" است می خوانید.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


حمایت از
مصرف کنندگان

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت تمام کارکنان پیک نت.

از اخبار مفید و خوبی که در اختیار مردم می گذارید سپاسگزارم. می خواستم فردی را در سازمان حمایت از مصرف کنندگان معرفی کنم.  ایشان "محمدحسین مولاخواه" نام دارد و مدیر کل بازرسی ویژه سازمان حمایت است. ایشان در طول سرکوب های خیابانی مردم با هماهنگی نیروهای وزارت اطلاعات در جمع آوری فیلم و عکس از دانشجویان و مردم حاضر در صحنه همکاری فعال داشت، بنحوی که از سردار فضلی تقدیرنامه دریافت کرد. در اتاقش یک دست لباس بسیجی آویزان می کند. در سایت سازمان حمایت... اینجاهم می توانید عکس ایشان را رویت فرمائید.


پاسداران قدیمی
در بدنه سپاه

با سلام- من يك برادر كوچك پاسدار هستم و می خواهم بگويم كه فكر نكنيد ما پاسداران انقلاب تافته جدا بافته از مردم هستيم. هرگز!

ما مملكت و مردممان را دوست داريم  و براي آن 8 سال جنگ كرده ايم. اين را می خواهم بگويم كه در داخل بدنه سپاه نيز جدايی و تفرقه است و خيلي  از همكاران من طرفدار مردم.

به اميد كشوري سبز

لطفا ادرسي از من ندهيد


درخواست
مازیار بهاری

دوستان عزیز. من مازیار بهاری هستم. اگر امکان دارد به فرستنده نامه "سرداران ولایت و سربازان گمنام صدا و سیما" اطلاع بدهید که با من تماس بگیرد.

پیک نت: با سلام! آقای بهاری، ما از در اختیار گذاشتن آدرس ای میل فرستندگان نامه ها و اخباری که از داخل کشور بدستمان می رسد معذوریم و به همین دلیل عین یادداشت شما را که البته بد نبود اگر به "سلام"ی هم آراسته می شد منتشر کردیم تا ارسال کننده نامه مورد اشاره شما، در صورت تمایل خود مستقیما با شما تماس بگیرد و یا اگر اطلاعی دارید که می خواهید ایشان درجریان آن قرار بگیرد، آن را برای ما بفرستید تا برای ایشان بفرستیم.

موفق باشید


از یک نامه دریافتی
چاقوکش های
در "کانون راهیان نور"!


تخم مرغ
به قیمت طلا!

با سلام و خسته نباشید. در مطلب " گرانی در پایان روز ششم ماه رمضان"   كه در پیك نت چهارشنبه 27/5 مرقوم فرموده بودید که قیمت تخم مرغ در شیراز هر كیلو 1800 تومان است كه قیمت یك شانه تخم مرغ در حدود 3500 تومان می شود . اگر آدرس محلی كه تخم مرغ را كیلویی 1800تومان می دهد را بنویسید مزید امتنان خواهد بود.

پیک نت: خواننده گرامی! گاهی ما خبری را که خود بدست آورده ایم منتشر می کنیم و بیش از گاهی، خبرهائی از خبرگزاری های داخلی را منتشر می کنیم. البته با تلخیص و ویراستاری و گاه دوباره نویسی و تنظیم آنها. خبری که شما به آن اشاره کرده اید را، همانطور که در متن خبر هم قید کرده بودیم، خبرگزاری ایلنا در یک گزارش مشروح و قصه وار منتشر کرده بود. ما از آن گزارش، این قیمت ها را در چند خط بیرون کشیدیم و منتشر کردیم. بنابراین، توضیح شما را خبرگزاری ایلنا باید پاسخ بگوید نه ما!


کارکنان دانشگاه

چرا محروم شدند!

با سلام خدمت برادر گرامی و عضو هیئت علمی دانشگاه، که در یادداشت خود توضیحاتی درباره افزایش حقوق کارکنان علمی داده اند. به اطلاع ایشان و خوانندگان شما می رسانم: همانطور که در فایل ضمیمه مطالعه فرمائید، و در سایت خبرگزاری مهر نیوز تاریخ 23/5/89 ساعت 9:12 (اینجا) نیز مندرج است، آنچه که بنده نوشته و شما منتشر کرده بودید صحت دارد. ضمن اینکه تا مهرماه افزایش حقوق را در فیش حقوق خود خواهید دید. سئوال بنده اینست: چرا کارکنان دانشگاه ها از گردونه این بذل و کرم دولت حذف شده اند؟


دنیای فلز
چوب مدیرعاملش
 را می خورد

سلام- به دنبال افشاگری هایی كه در مورد مدیرعامل شركت دنیای فلز صورت گرفت، و مخصوصا چاپ عكس های مسلح او سوار برموتور سیكلت هنگام سركوب تظاهرات مردم، تابلوی بزرگ شركت دنیای فلز درحاشیه اتوبان تهران كرج جهت جلوگیری از برانگیخته شدن احساسات مردم پایین آورده شده است. در حال حاضر این شركت در حاشیه اتوبان هیچ تابلویی ندارد و تنها تابلو كوچكی از این شركت در جاده مخصوص وجود دارد.


آغاز به کار
یک خبرگزاری
در ایتالیا

با درود خدمت همکاران پیک نت. خبرگزاری ADNKRONOS-INTRENATIONAL در ایتالیا بزودی بخش فارسی خود را باز گشایی خواهد کرد. ازشما بعنوان یک سایت شناخته شده و پراهمیت خواهش می کنیم که این خبر را انعکاس دهید. باشد که مخاطبان شما نیز از ابتکار جدید در ایتالیا با خبر شوند.

در پایان امیدواریم که در آینده هم رابطه و همکاری خوبی داشته باشیم. ما در یک سال اخیر بسیاری از خبرهای شما را با ذکر نام شما و منبع خبر در ایتالیا انعکاس داده ایم. منتظر پاسخ شما هستیم با بهترین درود ها.

پیک نت- آنچه از دست ما بر می آمد انجام دادیم. لینک خبرگزاری مورد بحث را برای ما ارسال بفرمائید تا در صفحه پیوند ها اضافه کنیم. موفق باشید.



بنزین نمی دهند
هواپیمای زائران ایرانی در عربستان  به گل نشسته!


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)