لحظات ربودن و خفه کردن پوینده

و مختاری درقتل های زنجیره ای

محمد بلوری

 

سخنرانی سعید لیلاز در کنگره کارگزاران

تظاهرات دیماه مشهد

هشداری بود به شخص روحانی!

(پیک هفته ۱۰۹) 10 آذر  1397 برابر با اول دسامبر 2018 

 pyknet100@gmail.com


پر مخاطب ترین مطلب پیک نت پنجشنبه عنوان اول آن "اینگونه می خواهند گریبان اینترنت را بیشتر بگیرند" بود که 10 هزار و 700 خواننده روی فیسبوک و کانال تلگرام این روزنت داشت و روی 5 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد. این گزارش که یک گزارش نسبتا فنی بود و پیوند مشاور فضای مجازی رهبر با کمیته فیلترینگ را نشان میداد از داخل کشور برای ما ارسال شده بود.


9-7 آذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


9-7 آذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


9-7 آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


9-7 آذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


9-7 آذر

منتخب اخبار ورزشی


9-7 آذر

منتخب اخبار اقتصادی



عنوان اول پیک نت 10 آذر

مملکت فرو نمی پاشد

نظام فاسد فرو می پاشد!

دادستان کل جمهوری اسلامی رفت قم و برای طلاب و روحانیونی که در سالن مدرسین حوزه قم جمع شده بودند سخنرانی کرد. خواندنی است گفته های فردی که دادستان کل یک کشور 81 میلیونی با 22 میلیون کودک و 45 در صد جوان و بیشترین تحصیلکردگان دانشگاهی (زن و مرد) است. او گفت:

بنده برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اعتراض کردم؛ حمله بسیاری از سوی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و آقایان حوزه علمیه قم و غیره به بنده شد. باکی از این حملات ندارم؛ اما چه مقدار حمایت شدم؟

(اولا او اعتراف به وسعت مخالفت با موضع گیری های وی در باره حضور زنان در ورزشگاهها کرده و ضمنا وقتی کسی خلاف مسیر آب حرکت می کند یا آب او را می برد و به یک جائی می کوبد و می کشدش و یا قبل از کوبیده شدن به جائی خفه می شود!)

 دادستان که متاسفانه همنام با آیت الله منتظری است اما یک مو از تن آیت الله منتظری به تن او نیست در ادامه گفته است:

امروز در جنگ نرم و فضای مجازی با مشکلات بسیاری مواجه بوده و فشارها بسیار بالاست. رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری درباره فضای مجازی دارند که فقط 50 درصد آن از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود. امروز نکاتی در فضای مجازی در حال ترسیم است که همه فکر می‌کنند مملکت در حال فروپاشی است و این اخبار فضای مجازی در همه ما اثر می‌گذارد، درحالی‌ که واقعاً این‌گونه نیست.

1- اعتراف به جلسات محرمانه ای که با رهبر می شود و او علیه فضای مجازی دستوراتی می دهد و تصمیماتی را دیکته می کند که انتشار نمی یابد!

2- ایشان مملکت را با نظام اشتباه و یا مترادف گرفته است و ضمنا لازم نیست در فضای مجازی فروپاشی ترسیم شود و ایشان و بقیه ای که با ایشان در یک قطارند تحت تاثیر قرار بگیرد. در همین شماره پیک نت به آمار 4 و نیم میلیون تحصیلکرده بیکار در کشور مراجعه کند که توسط خبرگزاری های داخلی منتشر شده، به آمار و تصاویر دستفروشان در حاشیه خیابانها و خالی شدن روستاها از سکنه مراجعه کند، به آمار فقر مراجعه کند، به آمار اعتیار و تن فروشی و ایدز مراجعه کند. به آن بخش هائی از پرونده ها و اطلاعات محرمانه درباره اختلاف و دزی حکومتی که عمدتا در نهادهای وابسته به بیت رهبری جمع اند مراجعه کند، اصلا برود به دیدار آیت الله هائی در قم که جیره حکومتی نمی گیرد و در دهه اول جمهوری اسلامی دادستان و مسئول و حتی عضو شورای نگهبان بوده اند و از آنها نظرشان را در باره فروپاشی نظام سئوال کند و یک جمعبندی را با دلائل و نشانه های بالا برای جلسات محرمانه با رهبر ببرد. درد فضای مجازی نیست، دردی آن چیزهائی است که دربالا ردیف کردیم.


انفجار جمعیت در خیابانهای تهران

پس از اعلام فوت ناگهانی آیت الله طالقانی


حاشیه های خبر ساز

در کنفرانس جی 20 آرژانتین

از حاشیه های برابر با متن در کنفرانس جی 20 دیدار و دست دادن ولیعهد عربستان با پوتین رئیس جمهور روسیه است. هنوز واقعیات مربوط به قتل خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه پشت پرده است اما از همان دقایق اولی که خبر این قتل منتشر شد بن سلمان بعنوان قاتل وی معرفی شد و پس از سه هفته، هنوز رسانه های غربی همینگونه اخبار این قتل را دنبال می کنند. یعنی با متهم کردن بن سلمان. ما معتقدیم باید صبر کرد و تسلیم فضاسازی رسانه های غربی نشد و باز اعتقاد داریم که هیچ گربه ای در غرب در راه رضای خدا موش نمی گیرد. چنین پوشش خبری و بسیج رسانه ای نباید بی دلیل باشد زیرا امثال رئیس جمهور ترکیه و رئیس جمهور امریکا و رسانه های غربی اگر صرفا مدافع حق و حقوق خبرنگاران بودند باید بسیار فراتر و بیشتر در باره بسیاری از جنایاتی که در حق روزنامه نگاران و خبرنگاران اعمال شده و میشود سینه سپر می کردند که نکردند. قتل خاشقچی بی شک یک جنایت سازمان یافته بود اما باید مستند و دقیق دانست چه کسی پشت این سازماندهی بود. به صرف جنجال های خبری نباید تسلیم اهداف پشت پرده آنها شد.

فیلم سی ان ان (لابد با این تبلیغ که ببینید پوتین با قاتل چگونه خوش و بش می کند!) کمی کامل تر از فیلمی است که ما منتشر کردیم که میتوانید آن را هم از روی لینک زیر ببینید

:https://www.facebook.com/cnnpolitics/videos/792864037730797/


"سالومه" رئیس جمهور گرجستان شد!


استقبال با جلیقه زرد از مکرون

استقبال کارکنان فرودگاه پایتخت آرژانتین با جلیقه های زرد از رئیس جمهور فرانسه خبر ساز شد. البته گفته شده که رئیس جمهور فرانسه وقت ورود خود را به دولت آرژانتین اطلاع نداده بود و به همین دلیل از او استقبال رسمی نشد. شرح بیشتر این ماجرا را میتوانید در بخش منتخب اخبار خارجی در همین شماره بخوانید.


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله 670

اهداف انقلاب 57

بار دیگر در شعارهای مردم


76 هزار پروژه نا تمام

روی دست ج. اسلامی مانده

از یک نامه وارده از ایران


عنوان اول پیک نت 8 آذر

اینگونه می خواهند
گریبان اینترنت را بیشتربگیرند

از یک پیام دریافتی از ایران


در هفت تپه

شکری که با خصوصی سازی

از زهر هلاهل هم تلخ تر شد


احمدین جنتی و خاتمی زبان آنها را می فهمند؟
22 میلیون از 80 میلیون
جمعیت ایران کودک اند!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


مرور صفحات اول

 روزنامه های ایران

پیش و پس از انقلاب 57


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران