استقلال عراق و کوتاه کردن دست ایران ازعراق

"مقتدا صدر" اره ای

درگلوی جمهوری اسلامی شده

 

نشانه هائی از این آشتی

به صدا و سیما دستور

آشتی با مردم داده شده؟

(پیک هفته ۱۰۹) ۲ آذر  ماه ۱۴۰۰ - ۲۲ نوامبر ۲۰۲۱

 pyknet100@gmail.com


۱-۲  اذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


۱-۲  اذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


۱-۲  اذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱-۲  اذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


۱-۲  اذر

منتخب اخبار ورزشی


۱-۲  اذر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 2 آذر

40 سال خشونت

و شقه شقه کردن جامعه کافی است!

مهدی نصیری، سردبیر سابق روزنامه کیهان، پیش از مستقر شدن حسین شریعتمداری در این روزنامه، در تازه ترین یادداشتی که نوشته و منتشر کرده، پس از مخالفت با تصمیماتی مانند مخالفت و حتی مجازات کسانی که حیواناتی نظیر گربه و سگ را در خانه نگهداری می کنند نوشت:

«40 سال دو قطبی سازی جامعه و شقه شقه کردن مردم کافی است. ایران زخمی نادانی ها، بی تجربگی ها، ضعف حکمرانی و مقدس انگاری نظام سیاسی پس از انقلاب است که هم به دنیای مردم آسیب رسانده و هم دین آنان را دستخوش انواع شبهه و اشکال و ادبار کرده است.

مسئولان نظام بیایند برای نجات و حفظ ایران از وضعیت کنونی، طرحی نو برای اداره جامعه در اندازند و کابوس فروپاشی و ویرانی مطلق را از اذهان ایرانیان بویژه نخبگان و سیاست دانان و جامعه شناسان و دین مداران زمان شناس و خردمند بزدایند.»

(درباره دو حیوان خانگی، یعنی گربه و سگ، بهترین نمونه برای یادگیری کنار آمدن با این دو حیوان اگر در شهرها پراکنده اند، بجای کشتن آنها و یا بجای مخالفت با نگهداری آنها در خانه ها، سری به ترکیه بزنند. کشوری اسلامی که بجای سه نوبت، 5 نوبت در طول روز از بلندگوهای نصب شده در هر کوچه و میدان و خیابان شهرهای آن اذن پخش می شود. سری بزنند و ببینند آنها با این دو حیوان چگونه کنار آمده اند. چگونه به تمام سگهائی که در خیابانهای شهرهای ترکیه و بویژه استانبول این پر جمعیت ترین شهر ترکیه که در صد بالائی از زنان در حال رفت و آمد در آنها محجبه اند واکسن هاری تزریق کرده اند، ظرف های مخصوص غذا در هر کوچه و خیابانی وجود دارد و نه تنها شهرداری بلکه خود مردم این ظرف ها را که در کنار ظرف های مخصوص آب قرار دارند از غذای خشک مخصوص سگ و گربه پر می کنند. هیچ سگ و گربه ای گرسنه نیست و مردم عادت کرده اند با آنها مهربان باشند. و این تازه غیر از سگ و گربه های خانگی است. سیمای جمهوری اسلامی بجای نشان دادن چهره امثال نماینده ای که در همین شماره پیک نت می بینید و خوانید که از طراحان نامه اعتراض به نگهداری سگ و گربه در خانه هاست، بروند در ترکیه ببینند و از شهرداری ها و از رهگذاران سئوال کنند و با ایرانیانی که انبوه انبوه به ترکیه سفر می کنند بپرسند و از مجموع این اطلاعات و مشاهدات طرحی تهیه کنند و به این بحث ضد حیوان خانگی خاتمه بدهند. به کشتار این حیوانات و یا نگهداری آنها در محوطه هائی که شرایط آنها رقت انگیز است خاتمه بدهند، به مردم مهربانی با این حیوانات و کنار آمدن با آنها را آموزش بدهند. چهل و چند سال تزریق خشونت به جامعه کافی است. اگر نمی خواهید با مردم مهربان باشید، لااقل با حیوانات مهربان باشید. ما اگر امکاناتی نظیر تلویزیون بی بی سی و یا ایران اینترنشنال را داشتیم، فیلم و گزارش زندگی سگ و گربه ها در ترکیه را بارها پخش می کردیم. فیلمی که یکبار بصورت کوتاه در یکی از برنامه های تلویزیون بی بی سی پخش شد.)


 ممنوعیت نگهداری سگ و گربه مطرح نیست

این نماینده مجلس

از سگ و گربه می ترسد!


دو بحران بی آبی و سیلاب

 

درحالیکه تظاهرات کشاورزان و مردم اصفهان در بستر زاینده رود همچنان ادامه دارد و در چهار محال بختیاری نیز از روز یکشنبه تظاهرات و خواست مشابهی آغاز شده، در خوزستان سیلاب ناشی از باران در شهرها راه افتاده است. این فیلم مربوط به شهر هندیجان خوزستان پس از بارندگی و راه افتادن سیل در خیابانهای این شهر و نبودن کانال هائی برای هدایت آب و جلوگیری از تخریب های ناشی از سیلاب است.


نظراتی که پس از سقوط شاه به آنها رسید

دیدار و گفتگوی 6 ساعته

موسویان با  اردشیر زاهدی


اقدامی که شاید بدعتی جهانی شود

روسیه تصاویر ماهواره ای 

انفجار بیروت را تحویل لبنان داد


همزمان با انتصاب دو استاندار جدید

بانگ "ما آب میخواهیم"

درچهارمحال و بختیاری‌هم بلند شد


وزیر خارجه:

وزارت خارجه امنیت سفر

دو تابعیتی ها را تضمین می‌کند!


عنوان اول پیک نت اول آذر

کاسه "چه کنیم؟"
روی دست مجلس ودولت!


به دلیل نوشتن دو جمله حقیقت

کیهان برای روزنامه ج. اسلامی هم

پرونده سازی را شروع کرد!


خبر رسانی نوظهور در ج. اسلامی

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی

قربانی سرعت زیاد شد؟

 

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی داغستان در یک حادثه رانندگی هولناک به همراه سرنشین اتومبیل کشته شد. با کمال تاسف هیچیک از رسانه های داخلی و دهها اشتراک گذارحرفه ای روی شبکه مجازی که فقط "شر" کردن را اطلاع رسانی میدانند، مشخص نکرده اند که حادثه در کدام شهر و یا حتی کدام کشور (شاید در یکی از شیخ نشین ها؟) و کدام جاده روی داده و دلیل آن چه بوده است. ظاهرا جاده ای که در آن حادثه روی داده، همانگونه که در فیلم می بینید جاده ای عریض بوده و اتومبیل های زیادی نیز در آن درحال حرکت بوده اند و از سوی دیگر، سرعت اتومبیل رئیس فدراسیون آنقدر زیاد بوده که پس از برخورد اول، اتومبیل دور خود می چرخد و با یک اتومبیل دیگر که از روبرو درحرکت بوده برخورد می کند و متلاشی می شود. صحنه حادثه نشان میدهد که رئیس فدارسیون، جاده را با پیست اتومبیلرانی اشتباه گرفته و با سرعتی باور نکردنی می رانده است. سایت های خبری نام و هویت کشته شدگان، نوع اتومبیل و ساعت حادثه را هم مشخص نکرده و اعلام نکرده اند. خبرنگاری و خبر رسانی نوظهوری که ظاهرا فقط در جمهوری اسلامی رایج است.


تاسیسات اتمی اردن فاش شد

اسرائیل بزودی پدر خوانده

اتمی کشورهای عربی می شود


مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان

نتیجه تضاد درک رهبرومردم

ازمشکلات جامعه انفجار است


مهدی مهاجری:

ابراهیم رئیسی افسار

شتر را به دُم الاغ بسته!


فیسبوک پیک نت برای 7 روز قفل شد!

 

برای اطلاع خوانندگان فیسبوک پیک نت: از ساعت 7 شب به وقت اروپا (شنبه) بمدت یک هفته فیسبوک پیک نت را  با این تذکر فیسبوک که مطلبی خلاف استانداردهای ما منتشر کرده اید  قفل کرد. فیسبوک ننوشته چه مطلبی با استاندارهای آنها همخوان نبوده اما حدس قریب به یقین می زنیم که این اقدام پس از انتشار گزارش دو روز پیش در باره خطر اسرائیل برای ایران انجام شده است. این سومین بار است که فیسبوک دست به این اقدام علیه پیک نت می زند و هر بار هم پس از انتشار مطلبی درباره اسرائیل. حتی یکبار برای همیشه فیسبوک قبلی ما را بست و ما ناچار شدیم یک فیسبوک جدید باز کنیم و 5 هزار دوست ثابت صفحه از دست رفتند.


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (دوشنبه) با 6 هزار و 200 خواننده روی تلگرام این روزنت بیشترین مخاطب را در مقایسه با دیگر مطالب این شماره داشت. فیسبوک پیک نت همچنان و تا روز یکشنبه قفل است و به همین دلیل به روز نشده که بتوانیم آمار آن را اعلام کنیم. فیسبوک اعلام نکرده به چه دلیل دست به این اقدام زده اما حدس می زنیم عنوان اول پیک نت روز چهارشنبه گذشته که در باره نقشه های اسرائیل علیه ایران بود دلیل این اقدام باشد.
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران