رومانی و لهستان  پایگاه چنین تجاوزی شده اند

امریکا و ناتو آماده حمله

غافلگیرانه به مسکو میشوند؟

 

مفسیر معروف روس:

تمام کشورهای ناتو باید

هدف نظامی روسیه محسوب شوند

(پیک هفته ۱۰۹) ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ - ۲۳ ژانویه ۲۰۲۳

 pyknet100@gmail.com


۳- ۲ بهمن

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۳- ۲ بهمن

رویدادهای
منطقه و جهان


۳- ۲ بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۳- ۲ بهمن

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۳- ۲ بهمن

منتخب اخبار ورزشی


۳- ۲ بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۳ بهمن

امریکا نگران انفجار

بیخ گوشش درامریکای لاتین

در امریکا مردم اطلاع چندانی از آنچه که کاخ سفید می کند ندارند، اما آنها که کاخ سفید را در دوران هر رئیس جمهوری می چرخانند میدانند چه می کنند و چه باید بکنند. از جمله درباره عواقب و نتایج جنگی که در اوکراین باهدایت امریکا و ناتو جریان دارد و نشانه های شکست ناتو بتدریج آشکار می شود. این شکست پیامدهای بسیار جدی در اروپا خواهد داشت، بویژه اگر دامنه جنگ به اروپا کشیده شود و شکست گریبان اروپا را بگیرد.  "لورا ریچاردسون"، رئیس فرماندهی جنوبی ایالات متحده با نگرانی از همین عاقبت و نتیجه تلویحا به کاخ سفید توصیه می کند اروپا و اوکراین را رها کرده و امریکا لاتین را بچسبد که ثروت در آنجا خفته است، آنچنان که خطر علیه امریکا در آنجا خفته و با یک بحران در امریکا، سربلند خواهد کرد. "مادرو" رئیس جمهور ونزوئلا اخیرا خواهان یک جبهه از کشورهای امریکا لاتین برای دفاع از منافع ملی مردم امریکای لاتین و استقلال در برابر امریکا شده است. یعنی همان خطری که "لورا ریچاردسون" به آن اشاره کرده است.

ژنرال ریچاردسون می گوید:

« روسیه روابط نزدیکی با کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه دارد.  امریکا لاتین با تمام منابع غنی و عناصر کمیاب خاکی خود دارای اهمیتی حیاتی برای امریکا دارد. اینجا منبع لیتیوم (بویژه در بولیوی) است که برای تکنولوژی مدرن ضروری است، ۶۰ درصد لیتیوم جهان در مثلث آرژانتین- بولیوی- شیلی قرار دارد.  بزرگترین ذخایر نفت خام سبک شیرین بیش از یک سال پیش در سواحل "گویان" کشف شد، منابع ونزوئلا طلا، مس، نفت است.  ما آمازون را داریم، در این منطقه ۳۱ درصد از آب شیرین جهان قرار دارد.  ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. این منطقه مهم است. این برای امنیت ملی ما اهمیت زیادی دارد و ما باید بازوی خود را تقویت کنیم.»

این سخنان جز اینست که اروپا و اوکراین را پیش از شکست از روسیه به حال خود رها کنید و امریکای لاتین را در چنگ خود نگهدارید؟

این سخنان ساده اندیشانه غرب گرایان ایرانی که اغلب با اشاره به اظهار نظر فرماندهان ارتش و سپاه در ارتباط با سیاست خارجی و منطقه ای ایران مطرح می شود که نظامی ها نباید در سیاست دخالت کنند، در خود امریکا خریدار ندارد زیرا نظامی ها درباره سیاست خارجی و منطقه ای با صراحت صحبت می کنند.


۱۶۰ کیلومتر راه آهن ۳ سال وقت میخواهد؟

با بهانه های مختلف، نمی‌خواهند

راه آهن رشت- آستارا ساخته شود!


درجنگ دوم علیه نازی‌ها جنگیدیم

واکنون درکنارنازی‌ها با روس‌ها می‌جنگیم!

 

همه کمدین های مشهور در  تلویزیون  های کشورهای اروپائی، از نوع زلنسکی در اوکراین نیستند. برخی از آنها به گونه ای متفاوت با زلنسکی می اندیشند و  جهان را به گونه ای دیگر می بینند. از جمله این کمدین  ها، که اتفاقا بریتانیائی نیز هست "راسل" نام دارد که معتقد است جنگ جهانی دوم یک جنگ واقعی بود که در آن ما دوش به دوش با اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی با نازی ها جنگیدیم.  در جنگ کنونی اوکراین اما ظاهراً ما دوشادوش نازی ها علیه روسیه می جنگیم و همه در باره این واقعیت سکوت کرده اند.  گردان های واقعی نازی ها در صفوف نیروهای مسلح اوکراین وجود دارند.  واقعیت روشن است، گرچه بیان آن برای رسانه های اصلی تا حدودی ناخوشایند است.


علیه جنگ در اوکراین و تحریم روسیه

در اروپا زمین زیر پای

دولت‌های عضو ناتو می‌لرزد!


مشاور سابق زلنسکی:

شکست روسیه در اوکراین

 را فراموش کنید!


مردم امریکا در بی خبری

 قربانی رسانه‌ها می‌شوند!

 

اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا: شهروندان عادی آمریکایی هیچ چیز در مورد درگیری بین روسیه و اوکراین نمی دانند. گروه‌های کوچکی از فعالان هستند که اوضاع را زیر نظر دارند. در بیشتر موارد، هیچ کس اهمیت نمی دهد.  اگر با ۵۰ آمریکایی هم سن و سال خود با سابقه نظامی ملاقات کنم، آنها می گویند "ما چیز زیادی در مورد اوکراین نمی دانیم"، اما اگر آنها را به یک بازی فوتبال بیاورم، همه اطلاعات مربوط به هر بازیکنی را می گویند.


رسیدن به مدیترانه هدف است

جهش بزرگ چین

پس از خلیجفارس به خاورمیانه


ادعائی که در اوکراین طرح شده

ناتو و ارتش اوکراین

درانتظار حمله غافلگیرانه روسیه


عنوان اول پیک نت ۲ بهمن

گلوی ایران را گرفته اند

وحکومت فقط دست وپا می‌زند!


نماینده آلمان در مجلس خطاب به بقیه

فراموش نکنید نتیجه جنگ دوم

و رسیدن روس ها به برلین را


وزیرخارجه روسیه:

هدفی جهانی امریکا و ناتو

همان هدف هیتلر است!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (یکشنبه) که درباره تعلل های حکومت برای تصمیم قطعی برای پیوستن به شرق بود، روی تلگرام این روزنت بالای ۵ هزار خواننده داشت. روی فیسبوک پیک نت روز گذشته نیز همین عنوان اول بیشترین خواننده را داشت که روی ۸ فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت