حسین راغفر:

بانک‌های خصوصی ایران

غده سرطانی‌ اقتصاد شده‌اند

 

هشدار جی پی مورگان و گلدمن ساکس

بدهی بانکی دولت امریکا

به مرز خطر رسیده است!

(پیک هفته ۱۰۹) ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ - ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳

 pyknet100@gmail.com


۹ - ۱۰ بهمن

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۹ - ۱۰ بهمن

رویدادهای
منطقه و جهان


۹ - ۱۰ بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۹ - ۱۰ بهمن

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۹ - ۱۰ بهمن

منتخب اخبار ورزشی


۹ - ۱۰ بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۱۰ بهمن

حمله پهپادی و چماق کردن

دوباره حجاب،دو روی یک‌سکه‌اند!

حمله پهپادی به مرکز تولید راکت های بالستیک ایران در اصفهان، بر خلاف اطلاعیه ها و اظهارات مقامات محلی و مقامات وزارت دفاع ایران، بویژه اظهار نظر معاون امنیتی استانداری اصفهان خبر کم اهمیتی نبود.

معاون استاندار اصفهان گفته است: یکی از ریزپرنده ها سرنگون شد؛ دو ریزپرنده دیگر هم در تله پدافندی گرفتار شدند و مجبور شدند خودشان را منفجر کنند.

وزارت دفاع نیز اعلام کرد:

 ساعت یازده و نیم شب یک حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع (در اصفهان) صورت گرفت. یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع  و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند. آسیبی جزیی به سقف کارگاه وارد شد.

خبرگزاری ریا نووستی به نقل از وال استریت ژورنال و از قول مقامات آمریکایی گزارش داد که اسرائیل پشت حمله پهپادی به کارخانه وزارت دفاع ایران در شهر اصفهان بوده است.

العربیه خبر وال استریت ژورنال را کامل کرد و گفت که اسرائیل و امریکا مشترکا پشت این حمله بودند و پهپادها از داخل ایران به پرواز در آمدند.

در میان این خبرها و اظهار نظرها، آنچه مهم و قابل توجه است، همان نکاتی است که العربیه و وال استریت ژورنال مطرح کرده اند و نه آن اظهار نظرات دو پهلو و سانسور شده ای که مقامات ایرانی اعلام کرده اند. یعنی به پرواز در آمدن پهپادها از داخل ایران و نقش اسرائیل و امریکا در هدف گرفتن مرکز تولید راکت (موشک) های بالستیک ایران. این که آنها در داخل ایران امکاناتی در این حد دارند مهم است و نه "خودانفجاری" خنده داری که معاون استانداری اصفهان مطرح کرده است. این که مردم نمیدانند اما اسرائیل و امریکا میدانند در کدام نقطه ایران موشک بالستیک تولید می شود و اهمیت تولید این موشک چقدر است. بارها نوشته ایم و حتی در ارتباط با کتاب پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ که سالها ریاست سازمان اطلاعات مرکز امریکا (سیا) را برعهده داشته در سه شماره گذشته پیک نت نوشتیم که علیرغم ۴۰ سال شعار علیه امریکا و قطع ارتباط با این کشور، امریکا دارای چنان شبکه ای در ایران هست که می تواند عوامل موساد را به خانه های امن شبکه خود منتقل کند و از آنجا به خارج از کشور بفرستد! اسرائیل نیز دارای چنان شبکه ایست که با استفاده از آن اسناد سایت اتمی نطنز را بار کامیون کرده و از ایران به جمهوری آذربایجان ببرد و سپس به اسرائیل. اینها سوراخ های اوزن امنیتی ایران است که اگر بسته نشود در آینده حوادثی مهم تر از آنچه تاکنون انجام داده اند خواهند داد.

همزمان با همین رویداد و چند انفجار و آتش سوزی سئوال برانگیزی که در چند شهر ایران روی داد، در داخل کشور شبکه نفوذی ناراضی تراشی و تحریک برای اوج گرفتن دوباره اعتراضات نیز بیکار ننشسته و بار دیگر زن ستیزی و دانشجو آزاری را در بیرون از زندانها و صدور احکام برای زندانیان معترض و سیاسی را در داخل زندانها سرعت بخشیده است. آنها بار دیگر حجاب اجباری را به کمک مرتجعین مذهبی چماق کرده اند و با تهدید و ارعاب صاحبان فروشگاهها، مغازه ها و ممنوعیت ورود زنان بی حجاب به ادارت دولتی مشوق دوباره التهاب و اعتراض در جامعه شده اند. از نظر ما، این دو دست از داخل و خارج کشور یکدیگر را می شویند تا بلکه جنگ داخلی در کشور آغاز شود. بدین ترتیب است که حمله پهپادی به مرکز تولید موشک بالستیک و انفجار ها و آتش سوزی های دو روز گذشته یک روی سکه است و روی دیگر سکه سرعت بخشیدن به نارضائی ها و زمینه سازی مرحله تازه ای از اعتراضات خیابانی است.


از جمله روزنامه شرق

چین ستیزان مطبوعاتی ایران

باید خجالت بکشند نه چینی هاً


۳ پرواز ترابری از ایران به مسکو!

 

 گروه شبه نظامی واگنر که در کنار ارتش روسیه در اوکراین می جنگد مدعی شد که طی ۱۰ روز گذشته  ۳ بار هواپیمای ترابری   IL-76  ایران وارد یکی از فرودگاه های مسکو شده است. این گروه هیچ گمانه ای را درباره محموله این هواپیما مطرح نکرده است.


فلاحت پیشه از جمله آنهاست

مچ روسیه ستیزان را باید

در سیما و مقابل مردم گرفت!


"رادیو آخر هفته" را بشنوید

و شنیدن آن را به دیگران توصیه کنید

 

"رادیو آخر هفته" ابتکاری است برای پخش صوتی اخبار و رویدادهای مهم ایران و جهان در یک هفته. این رادیو روی شبکه یوتیوب روزهای یکشنبه به روز می شود!

اخبار وتفسیر های این هفته : دیکتاتوری جهانی آمریکا - معنای واقعی انتقال اسناد اتمی - معضل آلودگی هوا - ترکیدن لاستیک هواپیما و بزرگنمایی تحریم ها - چه کسانی پشت ترور در سفارت آذربایجان در ایران هستند؟ - اوکراین را امریکا و انگلیس رهبری می کنند - افزایش مقاومت دراروپا نسبت به ارسال سلاح به اوکراین - نگرانی از گسترش خشونت در جامعه - چین اولین مقصد صادرات ایران.


زلزله در خوی

و فرار مردم از شهر!


حجاب و روحانیون

روحانیون حکومتی کم کم

از خواب غفلت بیدار می شوند؟


شورای نگهبان بالاخره قبول کرد

پیوستن ایران به سازمان

همکاری شانگهای قانونی شد


عنوان اول پیک نت ۹ بهمن

چرا دهها میلیارد تومان

در ایران سرگردان شده!

سیامک زند


محمد رضا باهنر

در ج. اسلامی فرماندهان نظامی

درسیاست‌خارجی اعلام موضع می‌کنند



رادیو آخر هفته را

بشنوید و به دیگران معرفی کنید

 

"رادیو آخر هفته" ابتکاری است برای پخش صوتی اخبار و رویدادهای مهم ایران و جهان در یک هفته. این رادیو روزهای یکشنبه به روز می شود!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


"رادیو آخر هفته"

 را بشنوید

و به دیگران

معرفی کنید

"رادیو آخر هفته" ابتکاری است برای پخش صوتی اخبار و رویدادهای مهم ایران و جهان در یک هفته. این رادیو روزهای یکشنبه به روز می شود!

----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته که درباره جابجائی دهها میلیارد تومان در حساب های معمولی بانکی بود روی تلگرام این روزنت نزدیک به 7 هزار خواننده داشت. رادیو هفته نیز با آنکه از پیش از ظهر روز گذشته فعال شد نیز بیش از 4 هزار و پانصد شنونده از طریق تلگرام پیک نت داشت. آمار شنوندگان این رادیو روی فیسبوک و سایت پیک نت جداگانه است. روی فیسبوک پیک نت نیز همین عنوان اول بیشترین خواننده را داشت و رادیو هفته را نیز خوانندگان پیک نت روی 28 فیسبوک خود به اشتراک گذاشتند.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت