پیام دیگری از تهران

عنکبوت های مرتجع

از لانه هایشان بیرون آمده اند!

 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه:

صدراعظم سابق آلمان

باید تسلیم دادگاه جنگی شود!

(پیک هفته ۱۰۹) ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ - ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۱۶- ۱۹ آذر

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۱۶- ۱۹ آذر

رویدادهای
منطقه و جهان


۱۶- ۱۹ آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱۶- ۱۹ آذر

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۱۶- ۱۹ آذر

منتخب اخبار ورزشی


۱۶- ۱۹ آذر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۱۹ آذر

طرفداران"اعدام درمانی"

باردیگرمیخواهند فاجعه بیآفرینند!

دو سال پس از انتخاب محمد خاتمی بعنوان رئیس جمهور، فرمانده کل وقت سپاه "سرلشکر رحیم صفوی" علیه اصلاح طلبی و اصلاح طلبان و روزنامه های وقت در جریان سفر به قم گفت: ما سنگی را به چاه انداختیم تا مارها بیرون بیایند.

حالا، با فعال شدن دوباره طرفداران "اعدام درمانی" باید گفت که مارهای فاجعه قتل عام ۶۷ و قتل های زنجیره ای که افعی شده اند از چاه درآمده و خود را آماده فاجعه ای می کنند که اینبار بجای تثبیت نظام، میتواند به جنگ داخلی و ویرانی کشور تمام شود. اینها خود یکسر فاجعه و بحرانی اند که بر مملکت سایه افکنده است. اینها همانهائی هستند که غذاخوری های دانشگاه را تفکیک جنسیتی کردند، همگان را غیر خودی و خود را اصیل ترین خودی جا زدند، به مجلس رفتند و جنجال به پا کردند، دستشان آلوده به قتل های زنجیره ایست و ستایش کننده قتل عام ۶۷. آنها با اعلام قیام مسلحانه مجاهدین خلق در آغاز دهه ۶۰ توانستند گام های بلندی بسوی در دست گرفتن حاکمیت بردارند. در دانشگاه امام حسین سپاه نفوذ کردند، در دانشگاه امام صادق کادر تربیت کردند، از مصباح یزدی امام زاده ساختند و برایش تشکیلات جبهه پایداری را بوجود آوردند و از کنار این قدرت، رانت خواری را رایج کردند. طرفدار دو آتشه حجاب شدند، مخالف ورزش زنان شدند، با رفتن آنها به ورزشگاهها مخالفت کردند، در بیت رهبری گرداننده دیدارهای سازمان یافته گروه های دستچین شده با رهبر شدند، از داخل فرماندهان سپاه عضوگیری کردند، شبکه مداحان را سازمان دادند و مانند بختک افتادند روی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، اگر مستقیماً در تاسیس بانکهای خصوصی و موسسات اعتباری هم بند نباشد با اتاق بازرگانی پیوند اخوت دارند، و خلاصه چنان تاری در حکومت تنیده اند که دشوارتر از آنچه در تصور بگنجند می توان از شر آنها خلاص شد و پیش از یک فاجعه ملی، ایران و مردم و حتی نظام را نجات داد. آنها دندان برای معترضان تیز کرده اند، بجای قبول دلیل و انگیزه اعتراضات زنان را متهم به فحشاء می کنند، آنها را معتادان میدانند، آنها را طرفدار برهنگی میدانند، آنها جاسوس صهیونیست معرفی می کنند و با این تبلیغات داوطلب جمع کردن اعتراضات هستند!

بخوانید از کریمی قدوسی نماینده علم الهدا و نماینده مشهد در مجلس که می گوید: اکثر بازداشتی های اخیر معتاد، زنان فحشاء و... بودند. از قول روزنامه کیهان بخوانید: اینها برای برهنگی مبارزه می کنند و سلف سرویس مختلط میخواهند. بخوانید از قول نماینده همدان در مجلس: بی حجاب ها بهایی هستند، آنها برای رژیم صهیونیستی جاسوسی میکنند. از قول وزیر اطلاعات بخوانید که بجای تفسیر امنیتی دیدار مسیح علینژاد با رئیس جمهور فرانسه، او را فاحشه معرفی می کند و آنوقت معترض اند که چرا مردم در اعتراضات فحش می دهند! از قول وزیر کشور که فرمانده سپاه قدس را در کارنامه اش دارد بخوانید که همین مضمون های بالا را روز گذشته کوک کرد. وقتی وزیر اطلاعات آنگونه سخن بگوید و تحلیل ارائه بدهد، وزیر کشور چرا ندهد و نگوید؟ از امام جمعه تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان "احمد خاتمی" بخوانید که روز گذشته به تقلید از احمد جنتی رئیس این مجلس از اعدام ستایش کرد.

این بازی ارتجاع داخلی از درون حکومت، دقیقاً مانند آغاز دهه ۶۰ یک سر دیگر هم دارد و آن مجاهدین خلق است که در آن زمان در داخل کشور اعلام قیام مسلحانه کرد و زمینه ساز قدرت گرفتن مرتجعین مذهبی در حاکمیت شد و رهبر آن مسعود رجوی بود و اکنون از خارج از کشور همان سیاست را به گونه ای دیگر و به رهبری مریم رجوی تکرار می کنند و میگوید: «مجاهدین خلق جایگزین جمهوری اسلامی است»

ایران و ایرانی از این سوراخ یکبار در دهه ۶۰ گزیده شدند، بار دگر نباید انگشت را در این سوراخ کرد!


از یک پیام دریافتی

به سمت سرکوب شدید

و اختناق شدید تر می رویم؟


با وعده دروغ به پوتین در مینسک

آلمان و فرانسه ۸ سال

اوکراین را آماده جنگ با روسیه کرده بودند!


سرمقاله ۸۶۰

کدام گفتگو واقعی است

و درجهت حل بحران‌کشور!


راشا تودی:

۴ شرط امریکا برای

حمایت نکردن از اعتراضات ایران


عنوان اول پیک نت ۱۶ آذر

دلائل ملی و میهنی

حمایت‌از سیاست‌خارجی‌ایران


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت چهارشنبه تنها روی تلگرام این روزنت بالای ۷ هزار و پانصد خواننده داشت و پر مخاطب ترین مطلب بود. در تلگرام پیک نت نیز سرمقاله راه توده با ۵ هزار خواننده در مقام دوم قرار گرفت. در فیسبوک پیک نت نیز عنوان اول چهارشنبه بیشترین خواننده را داشت و روی ۱۴ فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت