پس از افشای فایل صوتی گفتگوی افسران آلمان

آیا اطلاعات محرمانه دیگری

از ارتشآلمان به‌روسیه‌رسیده؟

 

وعده ایلان ماسک

تلفن های همراه سامسونگ

به استارلینک وصل می شوند

(پیک هفته ۱۰۹) ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۴ مارس  ۲۰۲۴

 pyknet100@gmail.com


۱۴-۱۳ اسفند

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۱۴-۱۳ اسفند

رویدادهای
منطقه و جهان


۱۴-۱۳ اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱۴-۱۳ اسفند

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۱۴-۱۳ اسفند

منتخب اخبار ورزشی


۱۴-۱۳ اسفند

منتخب اخبار اقتصادی


"رادیو پیک"

چهارشنبه ۹ اسفند به روز شد

رادیو پیک را روی یوتیوب عضو شوید و برای ما نظرات خود را  بصورت پیام بنویسید. شما از این طریق موقعیت ما را در یوتیوب تقویت می کنید.


عنوان اول پیک نت ۱۴ اسفند

تا مرحله دوم انتخابات

مردم ازخواب برمی‌خیزند؟

«انتخابات مغشوش و نتایج مغشوش تر» این ساده ترین تعریفی است که از انتخابات مجلس که روز جمعه برگزار شد می توان ارائه داد. هنوز بعد از دو روز که از شمارش آراء می گذرد، نتایج پراکنده انتخابات بصورت غیررسمی منتشر می شود و وزارت کشور و نهادهای مسئول برگزاری این انتخابات در دولت، توان و لیاقت شمارش همان آرای باطل و غیر باطلی که از صندوق ها در آمده را ندارند. مگر در برخی شهرهای ایران که شمار نمایندگان کم بوده و تکلیف انتخابات زود معلوم شده است. بویژه که آراء ریخته شده به صندوق های رای چنان نبوده که شمارش آن طول بکشد!

فعلا بین ۱۳ یا ۱۴ نفر در لیست انتخاباتی تهران، رفتنشان به مجلس قطعی شده که در میان آنها قالیباف رئیس مجلس گاهی چهارم است و گاهی پنجم!

تکلیف انتخابات مجلس خبرگان هم به این دلیل معلوم است که اصلا مردم برای این مجلس اعتباری قائل نیستند که در انتخابات آن شرکت کنند.

در باره انتخابات مجلس یک نکته قطعی است که جبهه پایداری بدلیل داشتن سازماندهی حزبی توانسته در غیاب مردمی که حاضر نشدند در انتخابات شرکت کنند و در بلبشوی انواع لیست ها و شمار پراکنده و بسیار نامزدهای انتخاباتی توانسته شمار زیادی از نامزدهای خود را راهی مجلس کند و حتی برای نفر اول تهران و دوم تهران رای بیآورد.

نکته دیگری که قطعا باید روی آن متمرکز شد، آنست که انتخاب اکثریت نمایندگان تهران به دور دوم کشیده شد زیرا نتوانستند حتی۲۰ درصد شرکت کنندگان در انتخابات را بدست آورند.

بالا و پائین کردن شمارش آراء و رساندن تقریبا نیمی از نامزدهای تهران به حد نصاب برای رفتن به مجلس بیش از این نمیتواند طول بکشد و باید دفتر مرحله اول را بست و فکری برای مرحله دوم انتخابات کرد که قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود. در میان کسانی که در دور دوم به رای گیری گذاشته می شوند، چهره هائی هستند که اگر مردم از خواب غفلت و رویای براندازی با عدم شرکت در انتخابات برخیزند می توانند حداقل آنها را به مجلس بفرستند تا بلکه بتوانند یک فراکسیون مستقل و دارای نظرات مثبت برای حل بحران های حاکم بر کشور پیدا کنند و یا حداقل ارائه بدهند و مانع تصویب برخی مصوبات ارتجاعی و ضد مردمی شوند.

این امر، اگر مردم در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند امکان پذیر است، بویژه که در مرحله اول نیز برخی انگشت شمارانی برنده انتخابات شده اند که دارای جنبه های مثبت نظری، بدون وابستگی به جبهه پایداری و دسته بندی قالیبافچی ها هستند. در این فاصله و تا رسیدن به اردیبهشت ماه و برگزاری دور دوم انتخابات، باید دید آنها که نتیجه تحریم انتخابات را در مرحله اول دیدند، در پی چاره ای برای مرحله دوم برخواهند آمد و مردم خفته در رویای براندازی را از خواب بیدار می کنند و یا خود نیز همراه آنها در خواب خواهند ماند.


ادامه جنبش کشاورزان

 تراکتور سوار در اروپا


حریق مترو خط یک تهران

 

سر شب گذشته ایستگاه متروی شوش گرفتار حریق شد و حرکت مترو در خط یک متوقف شد. خوشبختانه مردمی که در زیر زمین مترو بودند توانستند خود را به خارج از زیر زمین مترو برسانند و به همین دلیل حادثه تلفات نداشت. هنوز علت واقعی این حریق معلوم نیست اما آتش نشانی گفته است که علت اتصال برق بوده است.

بعید است که این اقدام یک اقدام خرابکاری بوده باشد که اگر چنین باشد، عاملین آن دست به جنایت علیه مردم زده اند.


رقص استقبال از مرگ

در پادگان های ارتش سوئد


انتخابات روز جمعه

ترس از ولایت احزاب

به‌فاجعه سیاستگریزی‌مردم انجامید


طرح حمله موشکی به "کریمه"

پس زلزله های افشای

گفتگوی نظامی های آلمان


عنوان اول پیک نت ۱۳ اسفند

"برجام"و"توافق استانبول"

تاریخ مصرفشان گذشته!


صندلی شکسته، زیر پای قالیباف

هیات رئیسه مجلس

تحویل جبهه پایداری می شود!


در صورت ارسال موشک "تاروس" آلمان به اوکراین

روسیه می تواند مرکز تولید موشک

"تاروس" آلمان را با "کینژال" بزند



 جستجو در پیک نت

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


آرشیو

در یوتیوب

-----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته بیشترین

 خواننده را داشت؟

سرانجام برجام و توافق استانبول درباره جنگ اوکراین، عنوان اول پیک نت روز گذشته بود که روی تلگرام این روزنت بالای 5 هزار خواننده داشت. روی صفحه فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده را خبر تفسیری ترس از ولایت احزاب داشت.

---------------

 فیسبوک پیک نت


---------------

تلگرام پیک نت