مطابق این فیلم، عمل انتحاری منتفی است

اتومبیل سفید وبمب گذاریشده

در کرمان  منفجر شده است!

 

دو مانور و نمایش دریائی

آماده شدن ایران

علیه حمله امریکا به یمن

(پیک هفته ۱۰۹) ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ - ۸ ژانویه دسامبر ۲۰۲۴

 pyknet100@gmail.com


۱۸-۱۷ دی

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۱۸-۱۷ دی

رویدادهای
منطقه و جهان


۱۸-۱۷ دی

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱۸-۱۷ دی

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۱۸-۱۷ دی

منتخب اخبار ورزشی


۱۸-۱۷ دی

منتخب اخبار اقتصادی

"رادیو پیک"

چهارشنبه ۱۳ دیماه به روز شد

رادیو پیک را روی یوتیوب عضو شوید و برای ما نظرات خود را  بصورت پیام بنویسید. شما از این طریق موقعیت ما را در یوتیوب تقویت می کنید.


عنوان اول پیک نت ۱۸ دیماه

اگر بگوئیم امریکا و اسرائیل

 پشت انفجار کرمان بودند

به معنای جنگ با امریکاست؟

آیا، اگر گفته شود، پشت دو انفجار مرگبار کرمان امریکا و اسرائیل قرار دارند، حتی اگر ماسک داعش را بر چهره داشته باشند، این به معنای جنگ با  امریکاست؟

و یا اگر گفته شود و تاکید شود که باید ایران فعالیت اتمی خود را بعنوان نیروی بازدارنده حمله نظامی به ایران سرعت بخشیده و توان نظامی، موشکی، پهپادی و اتمی خود را بسرعت تقویت کند، این به معنای اعلام دراختیار داشتن بمب اتم و رفتن به سوی جنگ اتمی با اسرائیل و امریکاست؟

پاسخ ما به این دو سئوال مستند به آنچه که در دو سال گذشته و بدنبال آغاز جنگ ناتو و روسیه در اوکراین نوشته و منتشر کرده ایم روشن است و نیازی به تاکید بر آن نیست که به این دو سئوال پاسخ منفی میدهیم.

اما هستند در جمهوری اسلامی افرادی در میان دو طیف معروف شده به اصلاح طلب و اصولگرا که به این دو سئوال پاسخ مثبت می دهند و آن را تشویق به جنگ با امریکا و اسرائیل میدانند. حتی در میان برخی یادداشت نویس های ثابت، برخی روزنامه هایی مانند اعتماد و انتخاب نیز این استنباط مطرح می شود. از جمله از قلم آقای احمد زیدآبادی که معروف است به داشتن گرایش های ملی- مذهبی.

برای آنکه مستند سخن گفته و یا نوشته باشیم، بخوانید تازه ترین نظر آقای زیدآبادی در همین ارتباط را که روز گذشته در روزنامه انتخاب منتشر شد و بلافاصله نیز از سوی برخی سایت های خبری مانند خبرآنلاین و لابد متعاقب آن سحام نیوز بازانتشار خواهد یافت. ایشان نوشته است:

«آن دسته از تندروهای اصولگرا و متحدان توده‌ای‌شان در سایت پیک‌ نت که به رغم پذیرش مسئولیت عملیات انتحاری کرمان از سوی داعش، همچنان اصرار دارند که این عملیات کار آمریکا و اسرائیل بوده است، در واقع قصدشان تحت فشار قرار دادن تصمیم‌گیران جمهوری اسلامی برای ورود به جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل است! سود ورود مستقیم ایران به جنگ آمریکا و اسرائیل برای گردانندگان سایت پیک ‌نت، امر محرمانه‌ای نیست. آنها از هر امری که روسیه را برای یک لحظه هم که شده از فشار جنگ اوکراین نجات دهد، با آغوش باز استقبال می کنند حتی اگر موجب ویرانی ایران و نارضایتی خودِ روسیه شود! ...»

ایشان فرصت را غنیمت شمرده و مانند دیگر روسیه ستیزان مطبوعات ایران، خواسته "باد" را به "شقیقه" پیوند بزند تا روسیه ستیزان تامین کننده مخارج مطبوعات کم تیراژ و کم فروش و حق التحریر بگیران این روزنامه های پرادعا و جنجال آفرین را راضی کرده باشد. والا انفجار کرمان ربطی به جنگ اوکراین ندارد. فشار جنگ اوکراین هم فعلا بیشتر به رهبران ناتو می آید که برای ادامه ارسال کمک مالی، سلاح و مستشار و مزدور به اوکراین در مانده اند، نه روسیه که اقتصادش طی دو سال گذشته بر خلاف اقتصاد امریکا و اروپا گرفتار بحران نشده و رشد هم کرده و پول ملی اش هم تقویت شده است. روسیه ای که در همین مدت سلاح هائی را رونمائی کرده که همه را غافلگیر کرده است.

ما به امثال آقای زیدآبادی توصیه می کنیم، جنگ اوکراین را با عینکی واقع بینانه و فارغ از روسیه ستیزی ببینند زیرا این جنگ می رود تا جهان چند قطبی را شکل ببخشد و ساده لوحی است اگر آن را به انفجار در کرمان پیوند بزنیم. در عین حال که اگر اتحاد با روسیه و پیوستن به شانگهای و گسترش روابط نظامی میان ایران و روسیه برقرار نبود، ای بسا هوس حمله نظامی و اتمی به ایران، به واقعیت تبدیل می شد. مردم عادی ممکن است این را ندانند، اما بعید است امثال زیدآبادی ها ندانند اما متاسفانه برای ادامه یادداشت نویسی در روزنامه هائی که دستشان در جیب "اقتصاد آنلاین" و "اتاق بازرگانی" است، تقیه می فرمایند!


عضو شورای رهبری یمن

در مصاحبه با بی بی سی عربی

مردم یمن یکپارچه علیه

حمله ۱۷ کشور مقاومت کردند!


۸ میلیون ایرانی خارج از کشور

چرا نماینده ای در مجلس ندارند؟


آمادگی چین برای جنگ سوم جهانی


۵ کشور عربی به بریکس می پیوندند

ایران دیگر نیازمند عضویت

درسازمان‌تجارت جهانی نیست


بیم از اتمی شدن آن وجود دارد

ناتو جنگ اوکراین را

به ارتش روسیه باخته است


عنوان اول پیک نت ۱۷ دیماه

از ترور کرمان هم

نمیخواهند درس بگیرند؟


دو احتمال قریب الوقوع

گریبان اسرائیل و امریکا

در چنگال یمن، در دریای سرخ


عربستان در چین

 سرمایه گذاری می کند!



 جستجو در پیک نت

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


آرشیو

در یوتیوب

-----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته بیشترین

 خواننده را داشت؟

خبر تفسیری گرفته شدن گریبان امریکا و اسرائیل در دریای سرخ توسط ارتش یمن که در پیک نت روز گذشته منتشر شد روی تلگرام این روزنت بالای ۵ هزار خواننده داشت. روی صفحه جانشین شده فیسبوک پیک نت نیز عنوان اول روز گذشته بیشترین خواننده را داشت و روی ۶ فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد.

---------------

 فیسبوک پیک نت


---------------

تلگرام پیک نت