(پیک هفته ۱۰۹)  ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ - ۱۰  مه ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۱۹-۲۰ اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۱۹-۲۰ اردیبهشت

رویدادهای منطقه

 و جهان


۱۹-۲۰ اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱۹-۲۰ اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


۱۹-۲۰ اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


۱۹-۲۰ اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۲۰ اردیبهشت

پرده برداری از خطر

تدارک جنگ سوم جهانی

کشورهای گروه ۷ روز گذشته و همزمان با سالگرد پیروزی بر فاشیسم هیتلری یک نمایش آنلاین ترتیب دادند که زلنسکی نقش اول آن را برعهده داشت. سخنرانی مضحک او درباره پیروزی بر فاشیسم که آن زمان ایشان در شکم مادرش هم نبوده و این که پیروزی دوم ایشان بر ارتش روسیه است! فعلا امریکا دلار چاپ می کند و می فرستد اوکراین و بخور بخور این پولها در اوکراین جریان دارد. سلاح های ارسالی هم اگر با موشک و بمباران نابود نشده باشند و بدست ارتش اوکراین و هنگ فاشیست های این کشور رسیده باشد، کارائی ندارند و اساسا بلد نیستند از آن استفاده کنند. اگر غیر از این بود تا حالا حداقل چند کیلومتر به سمت شرق پیش رفته بودند و از ماریاپول فرار نمی کردند و یا اسیر نمی شدند و یا در پناهگاه آزوفستال به تله نمی افتادند. ارتش اوکراین و ژنرال های ناتو که این ارتش را در سالهای گذشته رهبری و فرماندهی می کردند، به همراه ارتش فاشیست های اوکراین که گفته می شود بین ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر بودند، تمام تمرکز خود را در شرق اوکراین متمرکز کرده و آماده حمله به دو جمهوری دونتسک و لوکانسک در شرق این کشور، سپس حمله به کریمه شده بودند تا سپس به کمک مستقیم ارتش لهستان و ناتو به جمهوری بلاروس حمله کنند و دولتی شبیه دولت خودشان (فاشیست) را سر کار بیآورند. اینها همه مقدمه حمله همه جانبه به روسیه بود. پوتین در سخنان کوتاه خود هنگام فرمان حرکت ارتش روسیه برای عبور از مرزهای اوکراین گفت: «ما یکبار غفلت کردیم (اشاره به جنگ دوم جهانی) و ضربات هولناک آن را خوردیم. این بار این اشتباه را تکرار نخواهیم کرد. ما باید 5 سال پیش دست به کار می شدیم!»

ارتش روسیه با آگاهی از تمرکز همه جانبه ارتش اوکراین در شرق این کشور، در حمله اول تا محاصره کیف پیش رفت. افسران ناتو و فرماندهان نظامی اوکراین وحشت زده نیروی خود را از شرق به طرف کیف فرا خواندند تا جلوی سقوط پایتخت را بگیرند. این یک تاکتیک جنگی روسیه بود برای دور کردن ارتش اوکراین از شرق. پس از ۱۰ روز، ناگهان ارتش روسیه به طرف شرق بازگشت و شهرهای شرقی در منطقه "دنباس" را یکی پس از دیگری از ارتش اوکراین پس گرفت و به دو جمهوری دونتسک و لوگانسک سپرد و یا مانند استان "خرسون" کمک به اعلام استقلال آن کرد. نازی زدائی در تمام این شهرها بسرعت آغاز شد. در بندر استراتژیک ماریاپول که پایگاه اصلی فاشیست های اوکراین شده بود، بقایای ارتش شکست خورده اوکراین به همراه واحدهای هنگ فاشیستی "آزوف" و مشاوران نظامی ناتو که شماری از خانواده ها را نیز به گروگان گرفته بودند به پناهگاه زیر زمینی مجتمع فولاد "آزوفستال" پناه بردند. آنها رفتند زیر زمین و پوتین به ارتش روسیه دستور داد به این پناهگاه حمله نکنند و فقط آن را چنان محاصره کنند که یک مگس نتواند از آن فرار کند. هدف دستگیری ژنرال های ناتو، متخصصان آزمایشگاه های بیولوژیک تولید ویروس و فرماندهان فاشیست ها بود که گفته می شود تاکنون شمار زیادی از آنها از پناهگاه بیرون آمده و خود را تسلیم کرده اند. آنها برای تحقیقات به محل اسرای جنگی در روسیه منتقل شده اند تا اطلاعاتشان گرفته شود. اسرای ناتو، برگ برنده هر مذاکره ای در آینده خواهند بود. در این میان اطلاعات وسیعی از تولید ویروس در اوکراین بدست آمده که بی شک در آینده نه چندان دور برای جهانیان فاش خواهد شد تا بدانند چه فاجعه ای را ناتو و نازی های اوکراین و لهستان مشغول آن بودند. شاید واقعیت تولید "کوید ۱۹" نیز بدین ترتیب در بیآید. شواهد و اظهارات مقامات نظامی و غیر نظامی روسیه نشان میدهد که از ابتدا نیز روسیه قصد تصرف کیف را نداشته و بخوبی میدانسته چگونه در دام چنین تصرفی نیفتد. هدف دفاع از منطقه وسیع "دنباس" که اکثریت ساکنان آن روس هستند بوده و متعهد شدن غرب به غیر نظامی شدن بقایان اوکراین و پاکسازی اوکراین از نازی ها و فاشیست ها که خواه نا خواه امریکا و غرب با این تعهد، زلنسکی را هم باید با خود ببرند!


مارش رهائی ازچنگ فاشیسم درماریوپل

 

این شهر ماریاپول است که دو تلویزیون بی بی سی و ایران اینترنشنال، تمام مدت با نشان دادن چند ساختمان ویران شده در جنگ آن را نماد ویرانی ماریاپول بدست روسیه اعلام می کنند. در این شهر نیز روز گذشته مراسم سالگرد پیروزی بر فاشیسم هیتلری اینگونه برگزار شد که می بینید.


سخنان پوتین در میدان سرخ

نازی ها و ناتو

آماده حمله به روسیه شده بودند!


جمهوری دونتسک هم به روسیه می پیوندد!

در شهر بردانتسک در جمهوری خودمختار دونتسک نیز روز گذشته مردم با پرچم روسیه در سالگرد روز پیروزی بر فاشیسم شرکت کردند. "روسلان" مفسر اخبار مهم روسیه در باره این مراسم گفت: می‌ دانید چرا مردم پرچم روسیه را حمل می کردند؟  باید روز  12 جون منتظر چه خبری باشید؟

(او در لفافه گفت که جمهوری "دونتسک" هم مانند "خرسون" به روسیه می‌پیوندد!)


به موجب آمار

روزانه 140 هزار نفر

سایت "پیک نت" را می خوانند!


رنگ پاشی فاشیست های لهستان

در روز پیروزی بر فاشیسم هیتلری

 

فاشیست های لهستان که نه تنها ازحمایت دولت برخوردارند، بلکه مانند اوکراین، در دولت این کشور حضور دارند، روز گذشته و درجریان مراسم سالگرد پیروزی ارتش سرخ بر فاشیسم هیتلری و نجات لهستان از چنگان ارتش هیتلری آلمان، به صورت سفیر روسیه که در این مراسم شرکت کرده و به سمت محل یادبود قربانیان جنگ دوم می رفت رنگ پاشیدند. او با خونسردی کامل با این اقدام برخورد کرد، چنان که با نگاه خود گفت: در آینده خواهید فهمید فاشیسم سر بلند کرده در اوکراین و لهستان چه می خواست بکند و ما سر این مار را قبل از آنکه بتواند بار دیگر شما را نیش بزند با سنگ کوبیدیم.


فرشاد مومنی و سعید لیلاز

دو راه حل برای

مقابله با بحران گرانی و کمبود


در یک هفته اخیر

یکصد هواپیما سلاح نظامی

از امریکا وارد لهستان شده


عنوان اول پیک نت ۱۹ اردیبهشت

دو سفر خارجی به ایران
و تفسیرهای‌گمراه‌ کننده ‌رسانه‌ای


ایتالیا، آلمان، مجارستان، چکسلواکی و...

افزایش نارضائی از نتیجه

سیاست تحریم روسیه در اروپا


در انتظار بیرون آمدن نظامی های ناتو و فاشیست ها از آن

روسیه فریب زلنسکی را نخورده

و آزوفستال را بمباران نمی کند!


مفسران نظامی روسیه:

تن نخست وزیر انگلیس

برای یک ضربه اتمی می خارد


گلوی مردم ایران

 در چنگال بانکهای خصوصی


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته بیش از 4 هزار خواننده روی تلگرام این روزنت داشت و در مقایسه با دیگر مطالب این شماره بیشترین مخاطب را داشت. روی فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده را خبر تفسیری «روسیه فریب زلنسکی را نخورده و آزوفستال را بمباران نمی‌کند!» داشت و همین مطلب را 17 خواننده آن روی فیسبوک خود به اشتراک گذاشتند.
. https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران