مجلس جلوی آن را گرفت
بهداشت و درمان
در یک قدمی خصوصی شدن

 

مصاحبه سردار محمد وفائی
آقا راضی، سپاه راضی
گور پدر مردم ناراضی!

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

18 آبــان

1389

9 نوامبـــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
نفت سر سفره ها نیآمد
چپاول مافیائی
پول بی زبان مردم

علینقی جهرمی پیشکار اقتصادی احمد جنتی، چند سال پیش که از بوشهر به شیراز و از شیراز به تهران منتقل شد، سرانجام به جمع "سید" ها در جمهوری اسلامی پیوست و نام خود را از علینقی به "محمد" تبدیل کرد و شد "سید محمد جهرمی". وارد کابینه احمدی نژاد شد و وزارت کار را اشغال کرد. او که خود را نه تنها کمتر از احمدی نژاد نمی داند؛ که توانا تر و داناتر از احمدی نژاد نیز می داند سرانجام آبش با احمدی نژاد در یک جوی نرفت و پس از کودتای 22 خرداد از کابینه جدا شد و برای آینده در آب نمک خوابانده شد! شد مدیرعامل بانک صادرات که بزرگترین شبکه خرید نظامی و اتمی را در سراسر جهان رهبری و حمایت پولی کرده و در صدر لیست تحریم های شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت.

در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری و در انتخابات مجلسین هفتم و هشتم با کارت سفیدی که احمد جنتی دراختیارش گذاشت، خیلی ها را از صندوق ها حذف و بسیاری را به صندوق ها اضافه کرد. بموجب گزارش او، انتخابات در چندین شهر باطل شد… و خلاصه در هر آنچه که از تقلب بنام احمد جنتی ثبت شده او نیز شریک است.

اخیرا دو سند منتشر شده که بموجب آنها، وی اخیرا دو رقم بزرگ پول بانک صادرات را به حساب خود منتقل کرده است. این پول ها بعنوان "کارانه سهم مدیرعامل" به حساب جهرمی منتقل شده است.

رقم اول حدود نیم میلیارد تومان است. (چهار صد و 85 میلیون و 895 هزار و 709 تومانی)

رقم دوم 297 میلیون و 162هزار و 609 تومان

روابط عمومی بانک صادرات در باره انتقال این پول به حساب جهرمی و اسناد انتشار یافته آن مدعی شد که این پول کارانه سه ماهه دوم است که بعنوان پاداش دراختیار جهرمی گذاشته شده تا بعنوان پاداش به کارکنان بانک صادرات داده شود.

روابط عمومی بانک صادرات درباره انتقال پاداش سه ماهه اول به حساب جهرمی رقمی را اعلام نکرده، اما تاکید کرده که نباید با انتشار این خبرها باعث تشویش اذهان عمومی شد!

چند نکته:

1- این افشاگری می تواند بخشی از تسویه حساب های سیاسی و کشیدن قالیچه حضرت سلیمان توسط تیم احمدی نژاد از زیر پای جهرمی باشد تا در کنار قالیباف و علی لاریجانی، به ضلع سوم مثلث جانشین احمدی نژاد تبدیل نشود!

2- از روابط عمومی بانک صادرات باید خواست تا نه تنها رقم پاداش سه ماهه اول را اعلام کند، بلکه لیست کارکنانی که آن پاداش و این پاداش بین آنها تقسیم شده رامنتشر کند تا معلوم شود واقعا این پول بین کارکنان بانک صادرات تقسیم شده و یا به جیب جهرمی رفته و یا سر از جیب برخی فرماندهان سپاه در آورده؟ و بدستور جنتی خرج هزینه سرکوب مردم معترض به انتخابات شده و بخشی از مزد اوباش از این محل پرداخت شده است؟

3- احتمال سوم، انتقال این پول بعنوان پول شخصی به خارج از کشور برای برخی امور نظامی و اتمی است که اگر روابط عمومی بانک صادرات در باره بند 2 توضیح ندهد، فرضیات بند سوم قوی تر است. بند اول این فرضیات نیز، در هر صورت و در هر دو حالت بند 2 و 3 صادق است!


آقا زاده ای از نسل رویش کرده ها

این عکس در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات گرفته شده است. آن که ریش خرمائی دارد محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد است و آن که ریش قیتونی و سیاه و موی سر ژل زده دارد، آقا زاده رامین است. یعنی از رویش یافتگان انقلابی دوران رهبری علی خامنه ای که بارها روی این رویش و ریزش نیروی انقلاب 57 تاکید کرده است. این رویش یافتگان جای آن ریزش کردگانی را گرفته اند که سرانجام خامنه ای علیه آنها کودتای 22 خرداد را ترتیب داد و اکنون بسیاری از آنها در بندهای امنیتی و سپاهی زندان اوین اسیرند.

محمدعلی رامین در واکنش به انتشار این عکس گفته است: پسر من فعالیت‌های ارزشمندی برای نظام داشته، و با انتشار این عکس او را سوزاندند و به رژیم صهیونیستی سرنخ دادند و‌ به نظام ضربه زدند!


وحشت از شورش مردم در ایلام

توفان نفرت ملی
خامنه ای را تا قم بدرقه کرده!

پس از دو دهه رهبری ویرانگر، علی خامنه‌ای در بن بست سیاست تکیه بر سپاه گیر کرده و به قم روی آورده است. وی که تصور می کرد سپاه مشروعیت سیاسی خود را از او می‌گیرد، اکنون می‌بیند او خود باید مشروعیت مذهبی اش را از سپاه بگیرد. او در چنین بن بستی از سیاست تکیه بر سپاه به قم روی آورده است. او از ابتدا نفهمید که هر قدر روحانیون بیشتر حصر و هتک حرمت امنیتی و ضعیف تر شوند خود او نیز با آنان ضعیف تر و منفور می‌شود و بنابراین بیشتر نیازمند تکیه به نیروی نظامی و دستگاه سرکوب خواهد بود و هرقدر خود او بیشتر نزد مردم منفور شود روحانیون خواهند کوشید حساب خود را از وی جدا کنند تا در گرداب این نفرت عمومی نیفتند!


شکایت از صدا و سیما!
نامه متملقان نان مفت خور
خطاب به فصل الخطاب!

سرمقاله راه توده: یکماه پس از تصرف سفارت امریکا
آنها که 30 سال پیش
این روزها را پیش بینی کردند

وحشت در چین، ژاپن و اروپا
حراج دلار
در امریکا آغاز شد
یونگه ولت ـ ترجمه رضا نافعی

رئیس بانک ناشر اسکناس در آمریکا، برای دومین بار، با ریختن 600 میلیارد دلار به بازار می خواهد به زور چرخ اقتصاد را به گردش در آورد. دولت آمریکا قصد دارد با این 600 میلیار دلار، تا ماه ژوئیه 2011 اوراق قرضه دولتی آمریکا را باز خرید کند. معنی این عمل آنست که کسر بودجه آمریکا در شش ماه اول سال آتی فقط از طریق چاپ اسکناس تامین خواهد شد، بدون آنکه پشتوانه تولیدی ِ واقعی داشته باشد. دولت اوباما اعلام کرده که قصد دارد ارزش دلار را پائین نگاه دارد تا صدور تولیدات صنعتی آمریکا آسان و بهای واردات به آمریکا افزایش یابد. به این دلیل نظر مفسران بازار های ارز در جهان این است که "جنگ ارزی" در سراسر جهان تشدید می شود.

در چین، که بخش مهم از ذخائر ارزی آن به دلار است، زنگ خطر بصدا در خواهد آمد. روزنامه اقتصادی آلمان "هاندلز بلات " نوشت: "از قرار معلوم، بانک ناشر اسکناس آمریکا، قصد دارد با این اقدام، برای کمک به اقتصاد خود، آگانه به تورمی که انتظار بروز آن می رود، دامن بزند" و آنگاه هشدار داد: "این بازی با آتش است". وحشت از سقوط "ین" ژاپن و "یورو" در اروپا رو به تشدید است.


جای مدافع قانون کجاست، جز اوین؟
در دادگاه های کودتا
 سایه قانون را با تیر می زنند
!

نسرین ستوده، زندانی کودتای 22 خرداد است. جرم او دفاع از قانون و حقوق بشر در جمهوری اسلامی است. 7 روز پیش اعتصاب غذای خشک کرده است. دادستان تهران در روز سوم این اعتصاب با او در اوین ملاقات کرده اما هنوز معلوم نیست تفاهمی در این دیدار بدست آمده؟ اعتصاب پایان یافته؟ ستوده آزاد خواهد شد؟ ...

همزمان با خاطرات زندان "امین زاده"، یادداشت های روزانه "نسرین ستوده" پیش از پیوستن به بقیه زندانیان کودتا خواندنی است. با این یادداشت ها، با اینسوی زندان، یعنی دادگاه های متصل به آنسوی دادگاه ها، یعنی زندان آشنا می شوید. قاضی صلواتی را می شناسید، خانه اشباحی را کشف می کنید که در آن احکام دادگاه های کودتا صادر شده و همراه با پرونده در اختیار باصطلاح قضات سه دادگاه کودتا قرار میگیرد. در حقیقت قرار نمی گیرد، بلکه ابلاغ می شود. آن ارواحی که در  خانه اشباح احکام را صادر میکنند پل رابطی اند میان بازجویان و شکنجه گران زندان و قضاتی که خود نیز یا در گذشته اینکاره بوده اند و یا اکنون هم به این کار مشغول اند. پشت فرد بازداشتی که نقاب بر چشم دارد می ایستند و با مشت و لگد و شلاق و سلول انفرادی دستور اعتراف می دهند. همگی دستشان در یک کاسه است و امثال ستوده شعبه به شعبه، سایه قانون را دنبال می کنند. سایه ای که کودتا آن را با تیر می زند!

نسرین بصیری، همراه با مقدمه ای کوتاه، بخشی از یادداشت های روزانه خانم ستوده را که دراختیار داشته در وبلاگ خویش "سیب" منتشر کرده است. 


قدیم ها می گفتند:
تف به ریش آدم دروغگو!

 سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران: دائما در سه سال اخیر می شنوم كه اقتصاد كشور چنن و چنان می شود، اما به حمد الله در هچ عرصه ای كشور بحران زده نشده است./ ایرنا

رضا جعفری، سرپرست دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای: نبود تجهیزات لازم موجب شد تا در جریان فتنه سال گذشته بسیاری از سایت‌ها سوء‌استفاده کرده و اخبار کذب منتشر کردند./ آفتاب
كامران دانشجو، وزیر علوم تحقیقات و فناوری:
مطرح کردن فرار مغزها توهین به دانشگاهیان است؛ پیشرفت علمی كشور 11 برابر دنیاست./ آفتاب

احمدی‌نژاد: تمام بشریت امروز مدیون ایثارگران ایران است./ ایسنا

ناصر موسوی، نماینده مجلس: مردم با مشاهده فتنه ۸۸ که توسط اصلاحات انجام شد، از آنها قطع امید کرده و متوجه شدند هدف آنها زیرسلطه بردن مجدد مردم ایران است./ فارس


دروغگوئی
ریشه فساد در ج. اسلامی است

جراحی اقتصادی با چاقوی بی دسته دولتی ها
علی مزروعی


یادداشت های محسن امین زاده
فتنه ای بنام کودتا،
به رهبری خامنه ای

نسل مذهبی
انقلاب 57
به مشت و فلک
بسته شد
!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

برای کسب در آمد

 سری به ما بزنید


پیام ها و نظرات


دالش از ما
ت اش از شما

سلام- در مطلب "تقسیم پست و مقام..." به اشتباهی برخورد کردم که مکررا هم از سوی شما و هم از سوی دیگران قلمی می شود. این لغت "بزرگ ارتشتاران" است که پیوسته به غلط ارتشداران نگاشته میشود. لغت ارتشتار که از دو بخش ارت و شتار تشکیل شده لغتی است پارسی و بمعنای مجازی سپاه و نام ارتش که در زمان رضاشاه به سپاه اطلاق شد  برگرفته از ارتشتار است که به غلط تلخیص شده است.لطفا تصحیح بفرمائید.

امضاء محفوظ

پیک نت: با سپاس از توضیحات شما، حسب الامر اقدام شد. ضمنا 31 سال از ارتشتاری گذشته و عجیب نیست که گاهی "ت" جای "د" بنشیند!


نیم کردار
به ز هزار وعده

زیباترین ضرب المثل ها و کنایه ها در زبان فارسی، در نثر آهنگین و شعر ایران جمع است. در هر زبان و هر کشوری ضرب المثل ها نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده اند، همچنان که درایران؛ اما در هیچ کشور جهان ضرب المثل ها و حکایت های پندآموز اینگونه با شعر و نثر آهنگین در هم نیآمیخته است که در زبان فارسی آمیخته است. نه تنها در مثنوی و گلستان و... بلکه آنچه در زبان کوچه نیز رایج است، آهنگین است و وزن شعر دارد؛ و عجیب حکایتی است این زبان کوچه و زبان شعر در ایران.

این اشاره کوتاه را کردیم، تا به آنها که برای پرداخت آبونمان استفاده از پیک نت برای اول هر ماه ایرانی و یا اول هر ماه میلادی هزار وعده خوبان دادند و یکی وفا نکردند، بگوئیم: "دو صد گفته، چو نیم کردار نیست"!


محمود نگو
محمود نبند

هر چیزی یک واحدی دارد.  مثلا واحد اندازه گیری شدتِ زلزله، ریشتر، واحد وزن "کیلو"، واحد مایعات "لیتر"، واحد چهارپایان "راس"، واحد جمعیت "نفر" و...

میدانید مردم برای واحد دروغ در ایران چه کشفی کرده اند؟ و  اصطلاح "خالی بندی" چگونه کامل کرده اند؟ این اس. ام. اس را بخوانید که یکی از هزاران اس. ام. اسی است که مردم در ایران برای هم می فرستند: "دیروز یکی از دوستان برایم ۴ محمود بست!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)