همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.
نامه شماری از زندانیان بندهای سپاه و
وزارت اطلاعات اوین خطاب به حضرات آیات
صانعی، بیات، دستغیب، سبجانی، اردبیلی،
مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و شبیری
زنجانی.
سپاه پاسداران با کارنامه ای که زندانیان
کودتا نوشته و پرده های پشت صحنه دادگاه
های کودتا را بالا زده اند، می خواهد
امنیت مردم را تامین کند؟ می خواهد با این
کارنامه نفرت انگیز از کشور در برابر
تهاجم خارجی دفاع کند؟ یا با همین کارنامه
می خواهد به دستبوس امریکا برود؟
نیویورک 1991- آیت الله
مصباح یزدی در کت و شلوار. دیداری که از
امریکا به کانادا نیز کشید و تاکنون بارها
تکرار شده بی آنکه اعلام شود این سفرها،
علاوه بر دیدار با فرزندان در حال تحصیل و
کاسبی در امریکا و کانادا، چه اهداف دیگری
داشته و دارد؟
سردبیر نشریه پیک
نت. با سلام و تشکر از زحماتتان. طی چند
روز اخیر پیک نت بانی افشا گریهای
ارزشمندی پیرامون میوه های پیوندی مصباح
یزدی بوده. این افشا گری ها عموما در مورد
تحصیلات دست پرورده های یزدی در خارج از
ایران و بخصوص در ایالات متحده، کانادا و
بریتانیا بوده است. در این میان نباید
فراموش کرد که تولید کادر دولتی در خارج
از کشور از دید تشکیلات اطلاعاتی کشورهای
میزبان پنهان نیست. بنابراین غیر قبل تصور
نیست که امروز ما شاهد پرورش جاسوسان تازه
نفس ایالات متحده و بریتانیا در ایران نیز
هستیم که فردا روزی در دالان های تاریک و
تو در توی سیاست ایران مشغول به وطن فروشی
خواهند شد.
با شما موافقم
سلام- من با تحلیل شما در مطلب سمت راست
پیک نت تحت عنوان «حجتیه، این کانون
را آسان نگیریم!» موافقم. ولی درمورد
فاصله گرفتن آقای سروش از این انجمن
اطلاعات دقیقی ندارم. لطفا اگر دراین باره
اطلاعی دارید منتشر کنید و یا اگر آقای
سروش دراین باره سخنی گفته و یا نوشته اند
نشانی آن را اعلام بفرمائید تا بخوانم.
لطف
کرده نام و ایمیل اینجانب محفوظ بماند.
چند جمله
با خوانندگان!
از هزار وعده خوبان برای
پرداخت آبونمان پیک نت، جز چند تنی به عهد
خویش وفا نمی کنند. ما بارها در ارتباط با
آبونمان پیک نت نوشته ایم که مهم نیست چه
مقدار در ماه برای مطالعه پیک نت می
پردازید، مهم اینست که این آبونمان را
بصورت منظم اول ماه ایرانی و یا ماه خارجی
پرداخت کنید. سیستم pay pal
را نیز با هدف
آسان ساختن کار و صرفه جوئی در وقت رفتن
به بانک و حواله پول کم آبونمان راه
اندازی کردیم. شرح ضرورت پرداخت این
آبونمان برای تداوم انتشار پیک نت نیز
تصور نمی کنیم ضرورت داشته باشد. گفتنی
ها، بارها گفته و نوشته شده است. این چند
خط را بعنوان یادآوری به خوانندگان پیگیر
و علاقمندان به انتشار پیک نت نوشتیم. در
خانه اگر کس است، همین چند جمله بس است!
سفرهای مشکوک
با یک فرضیه اتمی
با توجه به اینکه مجمع
الجزایر دور افتاده "کومور" یا "قمر" جای
مناسبی برای زندگی، تفریح و یا خوش گذرانی
نیست و در عین حال دارای بانک و یااقتصاد بزرگ و
معتبری نیز برای سرمایه گذاری و یا حساب
های بانکی نیست، فکر نمی کنید رفت و
آمدهای مشکوک و مکرر فرماندهان سپاه به
این مجمع الجرایر که در خبر دیروز شما به
آن پرداخته شده بود، برای راضی کردن آیت
الله "قمر" جهت قبول مقدمات یک آزمایشاتمی در
اقیانوس هند باشد؟
دو مجتبی
و یک روحانی
درباره خبری که در شماره دیروز خود، در
باره حجت الاسلام قهرمان نژاد منتشر کرده
بودید، خواستم اطلاعات شما را دقیق تر
کنم. ایشان در دفتر آقا مجتبی تهرانی معلم
اخلاق در
دولت احمدی نژاد کار می کند و نه در دفتر
مجتبی خامنه ای.
و همچنین كارمند سازمان تبليغات اسلامی
است كه نهادی وابسته به دفتر رهبري است
اما خود دفتر رهبری نيست. نویسنده آن
نامه دفتر رهبری را با نهادهای وابسته به
رهبری که ماشاء الله باندازه دوتا دولت و
کابینه کارمند و خدمه دارد اشتباه گرفته
است.
در ضمن همسر اين حجت الاسلام همانطور که
در نامه آن خواننده شما قید شده بود هیچ
فعالیت سیاسی ندارد؛ فقط در انتخابات اخیر
به موسوی رای داده بود و حجت الاسلام
قهرمان نژاد همین را به چماقی بر بالای سر
ایشان تبدیل کرده بود.
حجتیه
این کانون را
آسان نگیریم!
درباره زندانی شدن آقای عمادالدین باقی،
بیخودی به بیراهه نروید. حجتیه ای در کار
نیست. باند مصباح و حامیان امام زمانی
ایشان ربطی به انجمن حجتیه ندارند. این
جریان اساسا یک جریان بنیادگرا نیستند.
مصباح و احمدی نژاد و مشائی و این خرافه
گرایان امام زمانی یک جریان خطرناک اند.
س.م
پیک نت-
اجازه بفرمائید که ما با قاطعیت شما
ارتباط این باند با انجمن حجتیه را رد
نکنیم. ما هم تردید نداریم که انجمن حجتیه
بسیار پیچیده تر و گسترده تر از هر تصوری،
در 30 سال اخیر در جمهوری اسلامی بازسازی
شده است. این که یک طیف دراین تشکل افراطی
تر از بقیه باشد و یا وظیفه اش چنین تعیین
شده باشد و یا یک طیف دیگر بنیادگرا باشد
اما افراطی نباشد و یا عده ای – ماننده
زمان شاه- در تونل های این انجمن با ساده
انگاری های مذهبی گیر کرده باشند، تغییری
در اصل مسئله نمی دهد. شما در این دوران
جائی خوانده و یا شنیده اید که مثلا آیت
الله خزعلی که نزدیک ترین رابطه را با شیخ
محمود حلبی بنیانگذار حجتیه داشت دهان در
باره این انجمن گشوده باشد؟ چنین دهان
گشائی را از علی اکبرپرورش به خاطر می
آورید؟ از اینسو، یعنی از سوی افراد باندی
که بر شمرده اید چطور؟ تا حالا به یاد
دارید که آنها کلامی در باره حجتیه گفته
باشند؟ همین سکوت مرموز، خود حجتی نیست بر
شبکه بندی وسیع حجتیه – با اسامی مختلف و
در ارگان های متفاوت- در جمهوری اسلامی؟
این وضع به گونه ایست که دیگر نمی توان در
باره انجمن حجتیه نظری مانند دوران شاه
داشت و عده ای خشکه مذهبی فعال در انجمن
را آدم های سالم، اما دارای تفکری متفاوت
از دیگر مذهبیون و روحانیون دانست. آنها
اکنون با دهها اسم و در دهها نهاد فعال
اند و به همین دلیل همچنان فکر می کنیم
لقب "لژ" به "حجتیه" بدهیم بهتر است. یعنی
اندک شماری در مخفی ترین محفل، در حال
هدایت بزرگترین شبکه های نظامی و مذهبی و
اداری و قضائی و....
آقای باقی هم چوب فعالیت های 10 – 20 ساله
اخیرش را می خورد و هم چوب فلک
آن تحقیق در باره حزب قاعدون را که در
زمان حیات آقای خمینی آن را شتابزده نوشت
و منتشر کرد و بعدها نیز خود منتقد خویش
به دلیل این شتابزدگی و فرصت ندادن به خود
برای تحقیق بیشتر شد. که البته نظر ما
اینست که اگر منتظر زمان می شد، حتی همان
"قاعدون" هم منتشر نمی شد.
شما کتاب، منبع و یا مقاله ای را – جز
همان کتاب ناقص قاعدون- بخاطر دارید که در
جمهوری اسلامی در باره انجمن حجتیه منتشر
شده و آن را ریشه یابی کرده باشد. ما هم
میدانیم که افرادی در انجمن حجتیه بوده
اند و بعدها از آن فاصله گرفته اند – از
جمله امثال آقای عبدالکریم سروش- اما این
مسئله مربوط به سالهای پیش از انقلاب و
جمهوری اسلامی است، که شامل حال بسیاری
دیگر- جز آقای سروش- نیز می شود.