فعلا ریش شورای نگبهان را گرفته

تاکتیک های علی لاریجانی

برای بازگشت به صحنه سیاسی

 

روی وبسایت شورای شهر تهران

آرزوی نابودی ج. اسلامی

37 میلیون لایک گرفت!

(پیک هفته ۱۰۹) 3 آبان  ماه 1400 - 25 اکتبر 2021

 pyknet100@gmail.com


3 آبان
خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


3 آبان

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


3 آبان

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


3 آبان

منتخب اخبار
شهرستان ها


3 آبان

منتخب اخبار ورزشی


3 آبان

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 3 آبان

این سیلی آغاز

طرح گام دوم انقلاب است

فیلم سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه که با حضور وزیر کشور برپا شده بود، در سطحی وسیع انتشار یافته است. آن که سیلی راخورد سردار خرم بود و آن که سیلی را زد سرهنگ علیزاده و هر دو سپاهی. سردار وحیدی، که مهم ترین وزارتخانه را در کابینه رئیسی برعهده گرفت، یعنی وزارت کشور، تاکنون نه تنها استانداران بلکه بسیاری از فرماندهان را نیز از میان فرماندهان سپاه انتخاب و منصوب کرده و این انتصاب ها همچنان ادامه دارد. اگر یک دولت نظامی هم بر سر کار آمده بود، بیش از این نمی کرد که در دولت رئیسی و بدست سردار وحیدی (فرمانده سابق سپاه قدس) شده است.

این صحنه سیلی زدن و سیلی خوردن، هر دلیل و انگیزه ای که داشته و گفته و نوشته اند، بجای خود محفوظ، اما یک تفسیر نانوشته دارد و آن این که این ماجرا و واقعه، آینده حکومت نظامی ها، بویژه پس از رهبر کنونی جمهوری نظامی است. در این پیش بینی، نقش امام جمعه ها را هم باید اضافه کرد که اغلب یا در اتحاد با فرماندهان محلی سپاه و حالا استانداران نظامی اند و یا دسته بندی جداگانه ای با دیگر فرماندهان سپاه دارند و منتظر فرصت اند. این دسته بندی تا شورای نماز جمعه ها و شورای فرماندهی سپاه در تهران ادامه دارد و همگی خود را آماده آینده کرده و می کنند و دست همگی در رانت و اختلاس و فسار اقتصادی بند است و با شبکه های مافیائی پیوند دارند. آقای خامنه ای و یا شورائی در بیت رهبری که این آینده را پیش بینی کرده، از هم اکنون و به بهانه گام دوم انقلاب سرگرم مهره چینی هائی است که به کمک آن آینده ای را برای مجتبی خامنه ای باقی بگذارد که سیلی زدن ها، بسرعت برق و باد به مسلسل کشیدن برای هم و فتوا در شهرها صادر کردن نکشد. او خوب می داند که دوران، دوران در گذشت آیت الله خمینی و اعتبار روحانیون و فرماندهان از جنگ بازگشته نیست و جامعه هم دیگر آن جامعه نیست. به همین دلیل، گام دوم انقلاب را برای جانشین دوم رهبر اصلی انقلاب از هم اکنون برداشته است. بگیر و زندانی کن و آزاد نکن، سرکوب بی رحمانه دو شورش و اعتراض 96 و 98، از دستور نظام خارج کردن "رای مردم" و "انتخابات"، سپردن باشگاههای ورزشی به فرماندهان سپاه، سپردن تمام سازمان ها و نهادهای سینمائی به ماموران امنیتی که کم کم از پشت پرده بیرون می آیند و زمزمه تشکیل گروه های مستقر بسیج در محلات تحت عنوان "هادیان"، "فشل" کردن نقش و اعتبار و موقعیت رئیس جمهوری در قانون اساسی، با تحمیل ابراهیم رئیسی به مردم. (با آگاهی کامل از ناتوانی او برای این مقام و سابقه او در قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 که امکان سفر به اروپا و حتی برخی کشورهای آسیائی را به او نمیدهد) و... همگی وجب به وجب، آن گام دوم انقلابی است که سازمان داده اند و در آینده نزدیک خانه تکانی های بزرگ در دیگر نهادها نیز آغاز خواهد شد. شاگردان درس های مذهبی بیت رهبری بعنوان کادرهای جوان وارد صحنه خواهند شد و همگی دارای تفکراتی حجتیه ای و مقلد مرحوم مصباح یزدی که مجتبی خامنه ای شاگرد درس خارج او بود و مرید وی. حتی درجبهه پایداری که تشکل این ماجراست نیز خانه تکانی ها آغاز خواهد شد و امثال آقاتهرانی و ذوالنوری بایگانی می شوند و چهره های تازه ای که نام آشنا نیستند اما برای بیت آشنا، جای آنها را خواهند گرفت. معنای واقعی انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری 1400 این بود که بسیاری نتوانستند آن را حدس بزنند و در دایره تخیلات و آرزوهایشان باقی ماندند.

ماجرای سیلی استانداری جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه اش مقابل چشم سردار وحیدی وزیر کشور را با چند بیانیه و توجیه به حاشیه خواهند برد تا سر و صداها بخوابد. اما این آغاز آن رویدادی است که در آینده بسیار بیشتر از سیلی شاهد آن خواهیم بود. علیرغم همه پیش بینی ها و دور اندیشی های رهبر کنونی جمهوری اسلامی برای دوران پس از درگذشتش.


خون مردم در شیشه

شبکه های مافیائی

گام به گام قدرت را قبضه کرده اند


با لوُلوُی "راست افراطی"

احزاب محافظه کار سکاندار مانده اند

اشپیگل- ترجمه رضا نافعی

 

(در انتخابات پارلمانی اخیر آلمان حزب دموکرات مسیحی بعنوان سمبل محافظه کاری شکست سنگینی را متحمل شد و عملا سکان محافظه کاری را به حزب سوسیال دمکرات این کشور داد.

"ناتاشا اشتروبل" نویسنده  مقاله ایست که می خوانید. این مقاله اشاره به همین دست به دست شدن سکان محافظه کاری سیاسی در آلمان و اتریش است. ایشان اتریشی است و متولد وین و دارای تخصص علوم سیاسی. او کتابی در باره همین موضوع نوشته و مقاله ای که ترجمه آن را می خوانید متاثر از همین کتاب است و متکی بر تحقیقات او کتابش. مترجم)


سرمقاله راه توده 806

با چه اهدافی میخواهند مردم را

 درخیابانها‌ به‌جان‌هم ‌بیاندازند؟


از چاله به چاه

تیغ دو لبه پیش شرط ایران

برای ادامه مذاکرات اتمی


عنوان اول پیک نت 28 مهر

رئیسی، خیلی دیر
به دیگ آش نذری رسیده!



بازار لوازم خانگی در انحصار کره جنوبی

فتوای ‌شرعی ‌رهبر را گذاشته‌اند

در کوزه و سودش را در جیب!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

طی سه روز تعطیل ایران که پیک نت نیز همسو با این تعطیلات منتشر نشده، عنوان اول چهارشنبه روی تلگرام این روزنت بالای 11 هزار و 200 خواننده داشت و دومین مطلب پر خواننده این شماره سرمقاله نشریه راه توده بود که نزدیک به 8 هزار خواننده روی تلگرام پیک نت داشت. در فیسبوک پیک نت نیز همین تناسب طی 3 روز تعطیل برقرار بود و البته عنوان اول روی 9 فیسبوک و سرمقاله راه توده روی 11 فیسبوک به اشتراک گذاشته شد.
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران