طیف راست، هیچ برنامه ونظری را اعلام نکرده اند

علی مطهری ستاره خبری

انتخابات مجلس شده است!

 

رئیس مخوف سازمان امنیت ارتش کیف:

"ناوالنی" به قتل نرسیده

بلکه بر اثر سکته مرده است!

(پیک هفته ۱۰۹) ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۷ فوریه  ۲۰۲۴

 pyknet100@gmail.com


۷-۸ اسفند

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۷-۸ اسفند

رویدادهای
منطقه و جهان


۷-۸ اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۷-۸ اسفند

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۷-۸ اسفند

منتخب اخبار ورزشی


۷-۸ اسفند

منتخب اخبار اقتصادی


"رادیو پیک"

چهارشنبه ۲ اسفند به روز شد

رادیو پیک را روی یوتیوب عضو شوید و برای ما نظرات خود را  بصورت پیام بنویسید. شما از این طریق موقعیت ما را در یوتیوب تقویت می کنید.


عنوان اول پیک نت ۸ اسفند

بی نظمی و بی تفاوتی

دوپدیده کم‌سابقه انتخاباتی

انتخابات مجلس دوازدهم، بی نظم ترین و آشفته ترین انتخاباتی است که تاکنون در جمهوری اسلامی برگزار شده است. حتی دسته بندی های راستگرایان نیز اگر صبح به نتیجه قطعی برای لیست واحد می رسند، شب و در مشورت با دوستانشان این دسته بندی را بهم می زنند. هر گروه سعی می کند حسابش را از دیگری جدا کرده و یک لیست واحد بدهد و با این لیست به مجلس برود تا دمار از روزگار طرفداران بقیه لیست ها در بیآورد.

در اردوگاه مقابل نیز وضع بهتر نیست. زمان برای اردوگاه محدود است و فرصت تهیه لیست واحد کم. چند لیست تهیه شده اما اگر در تهران به نتیجه رسیده باشند، در شهرهای کوچک و بزرگ نمیدانند چه کنند. حمایت های فردی و شخصی آغاز شده اما مردم چنان نسبت به اخبار انتخاباتی بی تفاوت اند و چنان به مطبوعات بی اعتماد که این حمایت ها نیز تاثیر چندانی بر آشفتگی صفوف ندارد. از خارج کشور هم تلویزیون ایران اینترنشنال که به حق نام آن را مردم به تلویزیون اسرائیل اینترنشنال تغییر داده اند بی وقفه و از زبان مفسران بلند و کوتاهی که با پول توجیبی ماهانه، صبح تا شب پشت دوربین به خط می کند بر طبل تحریم و شرکت نکردن در انتخابات می کوبد.

از میان لیست های نامنظمی که جدا از لیست راستگرایان (اصولگرایان، پایداریچی ها و قالیبافیون) منتشر شده، با دشواری باید گشت و برخی اسامی را بر اساس عملکرد گذشته آنها در مجلس و یا دیگر نهادهای حکومتی بیرون کشید و روی آنها برای دعوت مردم برای رای به آنها تبلیغ کرد. هنوز در این جبهه نیز یک لیست واحد تهیه نشده، درحالیکه حداقل ۱۵ تا ۲۰ نامزد تائید صلاحیت شده را می توان از میان آنها بیرون کشید و به مردم توصیه کرد به آنها رای بدهند. درتهران کار فراخواندن مردم به پای صندوق رای سخت تر از مراکز استان و شهرستانهاست اما بهرحال پیش بینی می شود که حداقل ۲۰ تا ۳۰ در صد در انتخابات شرکت کنند. البته این پیش بینی نتیجه برخی نظرسنجی های اعلام نشده است و می تواند باصطلاح در دقیقه ۹۰ بیشتر هم بشود.

تا رسیدن دقیقه ۹۰ شاید یک لیست واحد از شامل افرادی نظیرآقایان ایزدخواه که عملکرد قابل دفاعی در مجلس یازدهم داشته، ثابتی، صمصامی، عطاء بهرامی، ابوالفضل ظهره وند، یوسفی، نوبخت، مطهری، پزشکیان و خانم سمیه گلپور و نامزدهای دیگری که در لیست راستگرایان نیستند تهیه شود، که دراینصورت از هر امکانی برای تشویق مردم برای رای به آنها باید استفاده کرد تا بتوان در مجلس آینده یک فراکسیون مستقل، با برنامه ، کارآمد و طرفدار تحول در ساختار نظام مدیریتی کشور داشت.


به بهانه دفاع از ناموس

در سالی که رو به پایان است

یکصد زن درایران کشته شده اند


جوزف بورل هم به دبیرکل سازمان ملل پیوست

اسرائیل با تحمیل گرسنگی

به نسل کشی در غزه مشغول است


نخست وزیر یمن

با چه هدفی وارد مسکو شد؟


اعتراف وزرای خارجه انگلیس و ایتالیا

شکست ناتو در اوکراین

آغازتغییر جهان خواهد بود


آزاد سازی "آودیوکا"

ازچنگ نازی های اوکراین

ساویتسکایا راسیا- ترجمه نعمت بوستانی


عنوان اول پیک نت ۷ اسفند

با رای به مستقلها

درانتخابات شرکت کنید


توسعه آبیاری، دامداری مدرن و کشاورزی

اولین گام عملی برای بازگشت

گام به گام مهاجرین افغانستان


مخالفت اتاق بازرگانی و کانون انبوه سازان

نگرانی مافیای مسکن ایران

از مسکن سازی ارزان چینی


رابرت کندی

امریکا با ۸ تریلیون دلار

درکشورهای جهان جنگ راه انداخت



 جستجو در پیک نت

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


آرشیو

در یوتیوب

-----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته بیشترین

 خواننده را داشت؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته و مصاحبه رابرت کندی که در همین شماره منتشر شد هر کدام بالای 5 هزار خواننده روی تلگرام این روزنت داشتند. در صفحه فیسبوک پیک نت نیز بیشترین خواننده را عنوان اول داشت.

---------------

 فیسبوک پیک نت


---------------

تلگرام پیک نت