قابل توجه مخالفان آگهی

ما هم با شما موافقیم که آگهی تبلیغاتی استقلال عمل ما را محدود می کند. اما با چه زبانی بگوئیم که هزینه این سایت را تنها با کمک خوانندگان آن می توانیم تحمل کنیم؟ اگر نبود یاری کسانی که از کنار کارمعیشتی خود بخشی از هزینه این سایت را تا کنون تامین کرده اند، عقب نشینی کرده بودیم. بجای توصیه و هشدار، ما را یاری مالی کنید. حداقل سهم بهره گیری خودتان را از طریق آدرس پستی و یا حساب بانکی پیک نت پرداخت کنید.

پيک هفته

   

جنگ بی‌ترحم برسر دلار
مردم خواندند، گوگوش گريست
!
عكس و گزارش "نگار سنائی” از سالن كنسرت- برای پيك هفته

..دیشب، سرانجام و پس از چند هفته کشاکش پلیسی – قضائی، کنسرت گوگوش با حضور او، اما بی صدای او در امریکا برگزار شد. کنسرت در "لاس واگاس" و در سالن( Thomas & Mack center) دانشگاه نوادا برگزار شد. درواقع مردم بجای گوگوش خواندند و گوگوش بجای مردم شنید!

تا آخرین لحظه ای که گوگوش وارد سالن کنسرت شد، کسانی که بلیت خریده و در سالن جا گرفته بودند نمی خواستند باور کنند، به او اجازه رفتن روی صحنه را نخواهند داد، اما وقتی چنین اجازه ای داده نشد و خطر بازداشت او جدی شد، همه پذیرفتند که گوگوش در سالن هست اما روی صحنه حق ندارد برود و نخواهد رفت. ماجرا بر می گردد به یک پرونده حقوقی- مالی که از دل یک قرارداد کنسرت بیرون کشیده اند و کسانی که پشت کنسرت های خارج از کشور کمین کرده اند.. ادامه


شورش بردگان كامپيوتر
"متريكس"
عشقی آسمانی خورشيدی زمينی


خوشگلی
 خوش هيكلی
در ايران
خرج بر ميداره
؟

متوسط هزينه هاى جراحى زيبايى بينى ۸۰۰ تا يك ميليون تومان. كشيدن پوست ۹۰۰ تا يك ميليون و دويست هزار تومان. گونه، چانه هم در همين حدود و هزينه جراحى پلك بالا و پايين روى هم تا يك ميليون تومان. برای خوش هيكلی هم هر چه دستشان برسد می‌گيرند. چربی جمع نكنيد كه آب كردنش خرج داره.


   10 دی1383

       شماره 26 

   
پيک هفته

عزت الله خان
در80 سالگی هم
دل ببينده اش را می‌برد
!


مراسم جايزه ادبی اصفهان
اصفهانی را
شيرين حرف زدند
فارسی را
شيرين تر نوشتند
گلشيری، بهرام صادقی،
 محمد حقوقی، ميرعلائی و...


برای شكستن
كمر فيلتر
حالا كه مرد پيدا نميشه
 زن ها یک کاری كنند
!


شعر و داستان


درانتظار
گيل آوايئ


بهشت گمشده من
آنسوی جهنمی كه دوستش دارم


او نيز خاموش شد!

پورشريعتی

شاگرد ممتاز نخستين

کلاس روزنامه نگاری درایران