قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
مردم، حق قانونی خود را
از گلوی کودتا بیرون می کشند!


 


میرحسین موسوی:
پاره کردن عکس امام مشکوک
و نمایش تلویزیونی آن غلط است

       پیک هفته 107  --------21 آذر 1388  برابر12 دسامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

آبونمان دسامبر برای یادآوری به آنهائی که وعده کرده بودند اما فراموش کرده اند و آنها که وعده ای نداده بودند و نمی دانند! در ابتدای هر ماه بایدهزینه ماه پشت سر مانده پیک نت را پرداخت کنیم. از دو طریق pay pal و حساب بانکی پیک نت در پایان همین صفحه می توانید اقدام کنید.


مردم عکس بزرگ خامنه ای را در خیابان ها پاره کردند، تلویزیون عکس پاره آقای خمینی را نشان میدهد و  روحانیون را به حمایت از  کودتا فرا می خواند!
عکس پاره آیت الله خمینی
معرکه جدید ستاد کودتا

ستاد کودتای 22 خرداد با کمک سردار ضرغامی که در سال 1376 سناریوی "ظهرعاشوا" را در تهران علیه خاتمی و انتخابات دوم خرداد به اجرا گذاشته بود، با این تصور که هنوز فضای سیاسی و مذهبی ایران همان فضای سال 76 است سناریوی پاره شدن عکس آیت الله خمینی در 16 آذر را به اجرا گذاشته است. سناریو را کمی تغییر داده و عکس آیت الله خمینی را در آن مونتاژ کرده اند، اما اصل ماجرا همان است که در سال 76 بود.

انگیزه اصلی برای این معرکه جدید، جدا کردن روحانیون بلند پایه و مراجع مذهبی است که در 6 ماه گذشته یا بصورت رسمی پشت جبهه جنبش سبز شده اند و یا با سکوت خود حاضر نشده اند کودتای 22 خرداد را تائید کنند.

شریعتمداری و جنتی و کاربدستان بیت رهبری، برای نجات رهبر از افسردگی ناشی از انزوا در میان روحانیون  پشت این معرکه قرار دارند. این درحالی است که در 6 ماه گذشته حتی یک شعار علیه آیت الله خمینی در راهپیمائی ها و تظاهرات مردم شنیده نشد و تمام شعارها علیه دیکتاتوری و علیه شخص آقای خامنه ای و سپس احمدی نژاد بوده است. امروز هم اگر نیروهای نظامی و انتظامی از خیابان ها کنار بروند و جمعیت میلیونی به خیابان ها بیآیند، شعارها همان است که در شش ماه گذشته بوده است. تمام بیانیه ها و سخنرانی های موسوی و کروبی، خاتمی و رفسنجانی نیز در نجات افکار و نظرات سیاسی و اقتصادی آیت الله خمینی توسط حکومت کودتا بوده است.

سناریوی پاره شدن عکس آیت الله خمینی را همان هائی به میدان آورده اند که یادگار امام (احمدخمینی) را کشتند و بزرگترین سد راه کودتائی که کرده اند، باقی ماندن سایه گسترده آیت الله خمینی بر سر جنبش کنونی است.

مردمی که در 6 ماه گذشته زیر مشت و لگد، باتوم و گلوله، اشک آور و تجاوز بوده اند با پوزخند به برنامه همآهنگ و مشترک همه کانال های تلویزیون که معرکه پاره شدن عکس آیت الله خمینی را به به میدان آورده اند نگاه کرده و می پرسند:

آن عکسی که مردم پاره کردند، عکس چندمتری خامنه ای بود. چرا آن صحنه را از 13 آبان تا حالا سانسور کرده اید؟

این ها نکاتی نیست که مردم ندانند و اشاره ما به آنها بدیع باشد. بنابراین سئوال بزرگی که پاسخ آن هم روشن است اینست که کودتاچی ها چه نیازی به این معرکه جدید داشتند؟ جز اینست که کفگیر به ته دیگ خورده است؟

شش ماه تلاش کودتاچی ها برای راه اندازی یک تظاهرات چند هزار نفره در هیچ یک از شهرهای ایران به نتیجه نرسید و حالا با این معرکه امیدوارند خمیر ترش به تنور سرد کودتا بچسبد و نان شود!


آنها که چادر سر مجید توکلی انداختند
عکس آقای خمینی را هم زیر پا له کردند


آیت الله منتظری در مراسم دریافت تندیس حقوق بشر:
تفرقه ملی درست کرده اند
و اسمش را گذاشته اند "وحدت"

      به پاس یک عمر دفاع از آزادی و حقوق بشر
کانون مدافعان حقوق بشر که خانم شیرین عبادی از بنیانگذاران آن است، تندیسی را تهیه و به پاس یک عمر پایداری آیت الله منتظری در راه دفاع از آزادی و حقوق بشر مردم ایران، به وی اهداء کرد. این تندیس "تلاشگر حقوق بشر" نام دارد. از جمع مدافعان حقوق بشر تاکنون بارها چند وکیل سرشناس و شناخته شده عضو این کانون زندانی،  آزاد و بار دیگر بازداشت و زندانی شده اند و به حکم دادستانی تهران محل این کانون نیز تسخیر امنیتی شده است. عکس بالا مربوط به اهدای این تندیس به آیت الله منتظری است.


مصاحبه کروبی با لوموند
بعد از کودتای انتخاباتی و آغاز اعتراض ها
اشتباه بزرگ حاکمیت
متهم کردن جنبش به ارتباط با بیگانه بود

جنبش خود جوش مردم در بعد از انتخابات در اعتراض به توهین و تحقیر ملی صورت گرفت و سرکوب و خشونت نتوانست آن را خاموش کند. تلاش در جهت ارتباط دادن این جنبش خودجوش و مردمی با بیگانگان و متعاقب آن سرکوب مردم اشتباه بزرگی بود که حاکمیت مرتکب شد و خسارات زیادی بر کشور و مردم تحمیل کرد. حوادث تکان دهنده بازداشتگاهها از جمله کهریزک، جنبش اعتراضی را در جهت اصلاح مصمم تر کرد تا در مقابل مسیر انحرافی که آرمان های انقلاب و اصول قانون اساسی را زیر پا گذاشته بایستند.


ارکان قضائی، نظامی و امنیتی دراختیار آنهاست
هاشمی رفسنجانی درمحاصره
شکارچیان محفل مدرسه حقانی
عبدالله شهبازی


دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی
رابطه با جهان خراب است
در داخل هم با هم می جنگیم!

حجاب از سر حکومت برداشته شده!

رهبر، احمدی نژاد را به بهانه ساده زیستی به ملت تحمیل کرد. این که خود رهبر در چه شرایطی زندگی می کند و یا زندگی احمدی نژاد همان صحنه سازی سبزی کاشتن در حیاط خانه اش است تا چیز دیگر؟ بر کسی معلوم نیست. اما اگر بنا بر ساده زیستی باشد، امثال آیت الله بیات ساده زیست نمی کنند؟ آیت الله منتظری ساده زیست نیست؟ آیت الله صانعی و آیت الله دستغیب مانند شیخ محمد یزدی و شیخ محمدرضا مهدوی کنی بنیاد مالی دارند؟ یا مثل آیت الله جنتی یک برج سبز در شمال تهران پشت قباله دارند؟ این خانه آیت الله بیات است. با همان بخاری نفتی و مبلمان ساده و فرش مندرسی که زیر پایش است. اگر معیار ساده زیستی است و نه خط سیاسی و مذهبی، چرا امثال او که یک دوره نایب رئیس مجلس هم بوده، رهبر او را به جای شیخ محسنی اژه ای دادستان کل کشور نمی کند؟ یا علی خامنه ای همانگونه که به دیدار مصباح یزدی در خانه اش در قم رفت، به دیدار او نمی رود و مثل آیت الله صانعی از او عیادت نمی کند و حالش را نمی پرسد؟

همه پرده ها از پیش چشم ملت کنار رفته است. مشکل بزرگ آقای خامنه ای و سرداران کودتائی و امثال احمدجنتی و سیداحمد خاتمی و شیخ محمد یزدی همین است. این که پرده ها فرو افتاده است و حجاب از سر حکومت برداشته شده و مردم سراپای آن را دیده اند.


بیانیه دانشجویان دانشگاه هنر
نروید آن راهی را
که پیش از شما شاه رفت!


پاسخ روزنامه جمهوری اسلامی
به سخنان رئیس قوه قضائیه

5 خبر مرتبط با ایران، در راس اخبار جهانی


نشریه "نیچر" فاش کرد
لیست جدید تقلب علمی اعضای کابینه احمدی نژاد

نشانه ها آشکارتر می شوند

شکاف در صف کودتا انسجام در جبهه ضد کودتا


نامه اعتراضی کروبی به ضرغامی
سناریو نویسان کودتا
فیلم پاره کردن عکس خمینی را تهیه کردند!


تائید رسمی
فرار رئیس سایت اتمی قم

سخنگوی وزارت خارجه و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی خبر را تائید کردند، اما این سئوالات را خبرنگاران نکردند: شهرام امیری، یا قبلا در خدمت امریکا بوده و چون احساس کرده ممکن است لو برود از ایران گریخته، یا عوامل جاسوسی غرب در جمهوری اسلامی زمان سفر و مشخصات او را دراختیار امریکائی ها و فرانسوی ها گذاشته اند تا در سفر حج ربوده شود و یا متاثر از نارضائی از اوضاع حاکمیت و فشارهای عصبی ناشی از عذاب وجدان از ایران گریخته است.


پاسخ مهدی کروبی به ادعاهای جنتی درنماز جمعه تهران
سابقه خط امامی آقای جنتی از زمان آقای خمینی مخدوش است

یک گزارش خودمانی از غروب 16 آذر در محله ما

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


اشک زن بابا
برای بچه یتیم!
مهری مهدوی

عده ای خود فروخته که سالهاست برای زدن پنبه این و آن سناریو می نویسند تا ارادت بیش از پیش خویش را به درگاه سلطنتی علی خامنه ای عرضه دارند، هفته گذشته برای توجیه هجوم وحشیانه شان به تجمع باشکوه دانشجویان همیشه سبز ایرانمان سناریوی ابلهانه ای را تنظیم و ترسیم کردند.

رسانه ضد ملی که در طول 6 ماه اخیر با وجود سیل شعارهایی که علیه دیکتاتوری خامنه ای سر داده شد از انتشار آنها خود داری کرده، حالا با نمایش تصاویری از آیت الله خمینی که پاره شده بود در واقع اوج وقاحت خویش را به نمایش گذاشت.

نمایش این تصویر به منظور توجیه سرکوب و کشتار مردم و دانشجویان بوده است. و اتفاقا چه بموقع بود این توطئه، زیرا از این پس جنبش سبز شعارها و تصاویر خمینی را نیز به میدان خواهد آورد که خود پتُکی است بر خامنه و فرماندهان و آن تعداد روحانی آبروباخته ای که دور او را گرفته اند.

 پرورش یافته گان وادی مصباح ( تمساح) که اکنون در راس حکومت قرار گرفته اند چنان برای عکسهای پاره شده آیت الله خمینی اشک تمساح می ریزند که زن بابا برای بچه یتیم!

ما میدانیم که این هم کار همان هائی است که قتل های زنجیره ای را مرتکب شدند، حمله به کوی دانشگاه کردند ، کودتای 22 خرداد و جنایات پس از آن را مرتکب شدند و ... خیال کرده اند مردم فراموش کردند که همین ها به بیت آیت الله منتظری حمله کردند و قرآن کریم را به آتش کشیدند. این فجایع تنها از دست فدائیان آقای خامنه ای بر می  آید.


پاسخ به خواننده
مقیم چین

دوستان عزیز پیک نت- درود برشما. من از خوانندگان قدیمی شما هستم و هر روز مطالب پیک نت را از شهر"گوانجوی" چین دنبال می کنم. خسته نباشید. دست همه تون درد نکنه. مدتهاست میخواستم برایتان نامه بنویسم که الان مقدور شد. به اطلاعتان برسانم که در چین چند ماهی است که بسیاری از سایت ها، از جمله یوتیوپ و فیس بوک فیلتر شده و با هیچ فیلتر شکنی هم قابل باز شدن نیست. لذا فیلم هایی را که به یوتیوپ لینک می کنید برای ایرانیان ساکن چین در دسترس نمی باشد. لطفا آنها را در سرور خودتان ضبط کنید. مطلب "بیانیه رهبر را چه کسی نوشت؟  چه کسی خواند؟" هم باز نمیشود. اگر ممکن است برایم ایمیل بفرمایید. سرافراز باشید.

پیک نت- خواننده گرامی! ما آرشیو را کنترل کردیم. در شماره 7 مردادماه پیک نت این مطلب در گوشواره سمت چپ بالای صفحه وجود دارد و لینک آن هم کار می کند. در ستون سمت چپ نیز که مطالب مهم مربوط به انتخابات را حفظ کرده ایم، این لینک دچار مشکل بود که رفع شد. این مطلب یک فایل صوتی هم دارد که شاید شما نتوانسته اید آن را باز کرده وگوش کنید که برایتان جداگانه ای میل کردیم. بهرحال مطلب را می توانید از اینجا ببینید و بخوانید!


16 آذر
در دانشگاه بروجرد

با سلام- درراستای اینكه "هرایرانی یك خبرنگار"باشد به اطلاع می رسانم كه روز 16آذر دانشگاه آزاد بروجرد هم حال و هوایی مثل بقیه شهرهای ایران داشت. در بعضی از كلاسها بچه ها شروع به شعار نویسی روی دیوار ها كردند. شعارهایی مثل "مرگ بر دیكتاتور" و "یا حسین میرحسین". حراست دانشگاه عده ای را مامور كرده بود كه شعارها را پاك كنند. همچنین عده ای از دانشجویان در اتوبوس های مسیر دانشگاه با خواندن سرود یار دبستانی و دادن شعارهای معمول این روزها روز دانشجو را متفاوت تر از سال های گذشته برگزار كردند. شنیده شده كه دو تن از دانشجویان رابازداشت کرده اند.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)