دانشگاه در برابر نمایندگان مخالف دولت
استادان دانشگاه تهران
دربرابر فراکسیون مخالف دولت

 

بدلیل خشونت اجتماعی و اعتیاد

35 در صد مردان ایرانی

دچار ضعف جنسی شده اند!

(پیک هفته  109)  14 تیر 1393 برابر با 5  ژوئیه 2014

  infos@pyknet.net

 



 اخبار روز


دود خاموشی

به چشم مردم می رود

 ارگانهای نظامی

و شرکت مترو

پول برقشان

را نمی دهند

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران  گفت: "دستگاه‌هایی مثل مترو و مراکز نظامی پول برق را نمی‌دهند و در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان به برق تهران بدهی دارند. همچنین شرکت‌های توزیع تهران نیز ۶۰ میلیارد تومان طلب دارند. جمعا برق منطقه‌ای تهران ۱۶۰ میلیارد تومان طلبکار است.


آب در تهران
جیربندی می شود
اگر درست مصرف نشود


امیدواری روسها

به توافق نهائی

در مذاکرات اتمی


تدوین متن توافق اتمی

از پس فردا

شروع می شود


گفتگوی تلفنی

پوتین- مرکل

 و فرانسوا اولان

بر سر جنگ داخلی

در اوکرائین


معاون وزارت خارجه

با درخواست عراق

تجهیزات نظامی

به آن کشور میفرستیم


اعتراض فروشندگان

پیاز و سیب زمینی

جمعی از عرضه کنندگان محصولات کشاورزی در اماکن وابسته به سازمان میادین میوه تره بار شهرداری تهران، با مداد دیروز (چهارشنبه ۱۱ تیرماه) در اعتراض به وضع نامناسب کاری ضمن عرضه نکردن محصولات فرنگی مانند پیاز و سیب زمینی مقابل دفتر مرکزی در میدان تره بار تهران تجمع کردند.


دیدار اوکرائینی

در پایتخت آلمان


ما سردار نیستیم

اما سر به داریم!


احوالپرسی تلفنی از دکتر مهدی خزعلی

طی روزهای گذشته محمد خاتمی، حسن خمینی، هاشمی رفسنجانی، اعظم طالقانی، عفت مرعشی، آیت الله بیات، همسر شهید همت و…. در تماس تلفنی با دکتر مهدی خزعلی که در اعتصاب غذای خشک است و بدنبال ایست قلبی به بیمارستان منتقل شده از او احوالپرسی کردند. همه آنها دراین تماس تلفنی برای آزادی خزعلی دعا کردند.


دیدار های

هیات مذهبی امریکا

در قم


ایران وا مریکا

بر سر دوراهی

همکاری درعراق


ارد وغان

میان دو صندلی

نخست وزیر

 یا رئیس جمور


اعلام

خلافت اسلامی

از سوی داعش

داعش با صدور بیانیه ای، با حذف عبارت «عراق و شام»، نام خود را به «دولت اسلامی» تغییر داده و اعلام «خلافت اسلامی» کرد.

رویترز، که این خبر را منتشر کرد افزود: در این بیانیه «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش بعنوان «خلیفه مسلمانان جهان» خطاب شده است.

در ویدیوی منتشر شده توسط داعش، نام کامل ابوبکر بغدادی اینگونه نوشته شده است: «ابراهیم بن عواد بن ابراهیم بن علی بن محمد بدری هاشمی قرشی حسینی.» در همین بیانیه

داعش خواهان بیعت تمامی گروه‌ها با البغدادی شد.

خبر دیگری که به نقل از یک منبع امنیتی عراق منتشر شده حکایت از انفجار مساجد و حسینیه‌های شهر تلعفر در استان نینوا دارد که کاملا در تصرف داعش است.



از جنازه آیت الله کنی چه خبر؟


با سئوال مطهری از رهبر

چُرت اصحاب ظلمه پاره شد

آیت الله مطهری دقایقی پس از ترور و علی مطهری فرزند او

اصحاب ظلمه،(یاران ظالمان) حملات تبلیغاتی علیه علی مطهری نماینده مجلس را که در جلسه دیدار سالگرد7 تیر با رهبر، به پا خاست و گفت "ادامه حصر آقایان موسوی و کروبی به سود نظام نیست و باید به آن خاتمه داد" شروع کردند. دو روزنامه "رسالت" وابسته به بنیاد اقتصادی "رسالت" و روزنامه کیهان بی نیاز از توصیف آتش توپخانه علیه مطهری به دلیل سئوالی که از علی خامنه ای کرد را باز کردند. توپخانه های دیگر اصحاب ظلمه که خوابشان در خیمه چاپلوسی و نعلین و پوتین لیسی رهبر و فرماندهان سپاه حرام شده در روزهای آینده وارد میدان خواهند شد.

در انفجار حزب جمهوری اسلامی دو چهره سرشناس در راس قربانیان بودند که رهبر هم در سخنرانی خود نان آنها را خورد. آیت الله بهشتی و حجت الاسلام محمد منتظری فرزند آیت الله منتظری که در آن زمان قائم مقام آقای خمینی و جانشین او بود. در میان خانواده های قربانیان آن انفجار که به دیدار رهبر برده شدند، نه از خانواده بهشتی خبری بود و نه از خانواده منتظری. پسر ارشد آیت الله بهشتی به جرم حمایت از میرحسین موسوی مدتی زندانی بود و حالا مغضوب رهبر و تکلیف محمد منتظری و آیت الله منتظری هم که روشن است. علی مطهری فرزند رئیس شورای انقلاب یعنی آیت الله مطهری است که ترور سیاسی او کلید خورده است. اگر پدرش با گلوله ترور شد، ظاهرا قرار است وی با حملات تبلیغاتی و تحمیل انزوا به وی ترور شود.

در همین مجلس کنونی هم احمد جنتی و شیخ محمد یزدی صلاحیت او را تائید نکرده بودند اما علی خامنه ای پیام داد "او حرَ است، چرا باید رد صلاحیت شود؟". به این ترتیب صلاحیت او تائید شد و رفتن به مجلس البته با رای مردم تهران. شک نیست که هر دو عضو شورای نگهبان حالا برای رهبر پیام فرستاده و یا مستقیم به وی گفته اند: دیدید هر "حرّ" ی "طیب" لات میدان میوه و سبزی تهران نیست؟

در همین ارتباط، یعنی آغاز حملات تبلیغاتی علیه علی مطهری، وی روز گذشته طی نامه ای به سرمقاله نویس سردبیر روزنامه "رسالت" "انبارلوئی" عضو رهبری وقت حزب موتلفه اسلامی پاسخ داد. رسالت روزنامه ایست که در اوج جنگ ایران و عراق بدلیل مخالفت هایش با رهبر انقلاب، آیت الله خمینی بنیانگذاران و گردانندگان آن (از جمله آیت الله آذری قمی) را تهدید کرد که "کاری نکنید بگویم روزنامه شما را به جبهه نبرند!" که کافی این را بگوید تا مردم آش را با جاش ببرند و از روزنامه رسالت و بنیانگذاران آن نشانی باقی نماند!

پاسخ علی مطهری به انبارلوئی سردبیر روزنامه رسالت را در همین شماره پیک نت می خوانید.


اگر امام زنده بود
حکم آقای خامنه ای چه بود؟
احمد شمس- سحام نیوز

از عکس های آیت الله خمینی با خانواده اش و زندگی ساده اش که هرگز مانند خانواده آقای خامنه ای نه در کاخ زندگی می کردند و نه پنهان بودند و مانند مجتبی سرگرم توطئه!

با در گذشت آقای خمینی و در غیاب وی، آقای خامنه ای داماد آیت الله مصباح یزدی را نماینده خویش در سپاه کرد تا افکار مصباح ایدئولوژی سپاه شود. آقای خمینی به جای محمدی عراقی، عبدالله نوری را نماینده خود در سپاه کرد و سپس دلیل رد محمد عراقی برای سرپرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: "من بیم دارم، آقای عراقی افکار پدر همسر خود را در سپاه نفوذ بدهد."

در مجلس خبرگانی که پس از درگذشت آقای خمینی تشکیل شد، با ترساندن اعضای حاضر در جلسه، آنها را مجبور به انتخاب خامنه ای بعنوان جانشین کردند. در این مجلس برای ترساند و رای گرفتن گفتند "ما در حالت نه جنگ و نه صلح قرار داریم و اگر یک رهبر واحد و نه شورای رهبری انتخاب نشود، عراق پشت مرزهای کشور در حال آماده باش و شنیدن خبر تعیین رهبر بعدی است، تا در صورت عدم ثبات در کشور با کمک آمریکا، حمله کند." سال ۸۸ سالی بود که مهندس موسوی و به دلیل نبودن امام تنها شد و روحیه کینه جوئی و جاه طلبی شما ، به دلیل عقده های فروخفته در زمان حیات امام ، که امکان هرگونه حرکت غیر قانونی و زیاده طلبی را از شما گرفته بود ، پس از ارتحال ایشان فوران کرد و دامان یاران و اطرافیان امام را گرفت.

اگر امام زنده بود، قطعا همان گونه که در اختلافات میان شما و آقای مهندس موسوی ، در مقاطع مختلف ، در دهه شصت، همواره جانب آقای مهندس موسوی را می گرفت و شما را به دلیل روحیه زیاده خواهی و جاه طلبی، به حرکت در مسیر قانون توصیه می نمودند، امروز هم در اختلاف بزرگ سال ۸۸ ، بدون تردید حق را به آقای موسوی می داد. اما افسوس که در سال ۸۸ دو طرف دعوا حضور داشتند اما داور حضور نداشت و یک طرف دعوا، خود در جایگاه داور نشسته بود، و طبیعی است که نتیجه داوری جز حصر و سرکوب و کشتار و تجاوز نخواهد بود .


پاسخ مطهری به سردبیر رسالت
مردم این 3 گروه نیستند:
چاپلوسان، ساکتان و منکوبان


نماز جمعه علم الهدا در مشهد

از زیر حجاب بیرون نیآئید

خطر نفوذ دشمن وجود دارد!

دشمن قرار است از اینجا نفوذ کند! اگر این باشد که در تمام اروپا و خیلی از کشورهای عربی و اسلامی و ترکیه و امریکا و سیبری دشمن همینطور مرتب مشغول نفوذ است.


مشاور نظامی رئیس جمهور عراق:
140 هواپیمای جنگده صدام
از ایران به عراق بازگردانده شد


در یک مدرسه، در جنوب تهران

14 دانش آموز قربانی

تجاوز و آزار معلم ورزش


زمان اتحاد علیه رشد دوباره
ایدئولوژی نازیسم رسیده است

 ریانوستی – ترجمه رضا نافعی


منتخب اخبار روزهای گذشته:


سرمقاله راه توده 462
افسوس، که آقای خمینی
با خامنه ای برخورد شدید نکرد


گفتگو با عباس عراقچی

20 روز مذاکرات فشرده برای رسیدن به تفاهم اتمی


به مردم توهین نکنید

حتی اگر خلاف کرده باشند!


دیدار  میان دو هیات نمایندگی ایران و امریکا


سرکوزی دربازداشت

لیبی تخته پرش بود برای سوریه و عراق


وزیر خارجه امریکا:

حمله نظامی امریکا به عراق

اشتباه بزرگ جورج بوش بود!


روسیه نمیتواند بازگشت

نئونازیها به قدرت را تحمل کند

ریانوستی- ترجمه رضا نافعی


گزارش روزنامه "حریت" چاپ ترکیه

برگزاری همه پرسی اعلام استقلال در کردستان عراق



حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آبونمان پیک نت

را فراموش نکنید!

با اکراه بسیار، یکبار دیگر به خوانندگان پیک نت یادآوری می کنیم، که این روزنت، هیچ منبع درآمدی جز آبونمانی که شما پرداخت می کنید و یا نمی کنید و ما انتظار داریم پرداخت کنید، ندارد. اگر طرفدار پابرجای انتشار این روزنت هستید، آبونمان آن را پرداخت کنید تا ما علاوه بر دشواری کار خبری و تحلیلی که شبانه روز مشغول آن هستیم، نگرانی تامین هزینه انتشار آن را نداشته باشیم. شما می توانید یا از طریق "پی پال" و یا حساب بانکی پیک نت که در آخرین قسمت صفحه اول اعلام شده آبونمان خود را پرداخت کنید. ما هرگز نه گفته و نه می گوئیم آبونمان پیک نت چقدر است، این بسته به انصاف و همت شما دارد. اما بی شک انتظار ما از حداقل نیز حداقل تر است. دست گرم دوستان را می فشاریم.


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


آغاز رمضان با

"ربنا"ی  شجریان


موسوی و فوتبال

ایران - آرژانتین

میرحسین و رهنورد شنبه هفته گذشته همراه با میلیون ها ایرانی، بازی تیم ملی  فوتبال ایران و آرژانتین را از تلویزیون ایران تماشا کرده اند.

موسوی در ملاقات با خانواده  خود از بازی خوب و حرفه ای بازیکنان تیم ملی ایران تمجید کرد و چنین رویدادهایی را سبب ساز افزایش روحیه ملی و یکی شدن مردم دانسته است.


مجمع عمومی

بانک انصار

با شرکت خودی ها

سلام. پیرو مطالب منتشر شده قبلی در رابطه با فساد مالی مدیران پاسدار در بانک انصار، خدمت شما عرض می کنم که چون بانک انصار بصورت سهامی عام در بورس فعال است، مجمع عمومی آن در تیرماه جهت ارائه گزارش مالی به سهامداران تشکیل می شود اما به دلیل عدم سودآوری و زیان بانک  می خواهند سالن محل برگزاری مجمع را با مدیران و کارکنان بانک، البته با لباس های مختلف پر کنند تا هیچ صدای مخالفی شنیده نشود و مصوبه ها را در رابطه با سود سهامداران و پاداش هیآت مدیره، تصویب و اجرا کنند. خواهشمندیم به اطلاع عموم برسانید .


طرح زاد و ولد
در اس ام اس ها

در ارتباط با طرح زاد و ولد در مجلس، دهها پیام آلوده به لطیفه در روزهای اخیر دریافت داشته ایم که برخی از آنها قابل انتشار است و بسیاری حتی اگر خنده دار هم باشد انتشارش لازم نیست. همچنین طرح های جالب و خنده داری که همراه پیام ها رسیده است. از میان پیام ها، این یکی را قابل انتشار یافتیم:
«طرح تشویقی پیشنهاد به نمایندگان محترم مجلس جهت طرح و تصویب :
"به کسانی که دارای بچه های دوقلو بشوند یک همسر جدید مجانی اهدا خواهد شد !»


فاجعه ای

از نوع داعش

 به جنوب ایران

خواهد رسید؟

با درود- تیتر اول امروز پیک نت (چهارشنبه) مرا یاد مقاله ای انداخت که چندی پیش راجع به تقسیم  بندی یا مرزبندی جدید جغرافیایی در منطقه خاورمیانه در پیک نت گذاشته بودید که ضمیمه ی آن نیز یک نقشه بود که در آن عراق به چند قسمت تقسیم شده  بود، از جمله جنوبش که با بخشی از جنوب ایران ادغام و ایالت شیعی را تشکیل  داده بود. بنظر میرسد طرح خاور میانه بزرگ گام به گام و با موفقیت در حال  پیشروی است. حال کی نوبت به ایران برسد خدا داند. بد نیست آن مقاله را جهت
یادآوری در پیک نت روزهای آتی مجددا منتشر نماییدو البته در صورت صلاحدید.

پیروز باشید  - رضا


لطیفه روز!

چرا امثال علم الهدا و احمد جنتی و رئیس قوه قضائیه که طرفدار هدایت مردم به بهشت با زور هستند، به زور جلوی بهشت رفتن آیت الله کنی را گرفته اند!


گزارشی درباره

به یغما رفتن

شرکت ساخت

و توسعه حمل و نقل


سرقت مسلحانه

در جاده همدان - تهران

هم کتک را خوردند

و هم 16 کیلو طلا

را از دست دادند


در بانک انصار

فساد مالی

 و اخلاقی در

سازمان گزینش


به گوش خودم

در مجلس ختم درباره سایپا شنیدم

سلام- چند شب پیش، در مجلس ختم یکی از پیشکسوتان صنعت، آقای کنار دستی ام داشت برای نفرپشت سری با هیجان تعریف می کرد که فردی بنام "پوستین دوز" که امیدوارم اسمش را درست شنیده باشم، در دوران مدیریت خود شرکت لجستیک سایپا را تبدیل کرده بود به یک شرکت تجاری و بنام وارد کردن قطعات، اجناس قاچاق از پارچه، لوازم منزل و ... وارد می کرده است. اگر اشتباه نکنم با علامت دست و سر اشاره به واردات مواد مخدر هم می کرد.


من یک پاسدارم

سلام - من یک ایرانیم، یک مسلمان، یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس، یک پاسدار، پاسداری که حضرت امام زمانی افتخار بوسیدن بازوان ما را می کرد. اکنون من نه حقوقی از جایی میگیرم، نه بیمه دارم، نه شغلی که بتوانم منبع درآمدی داشته باشم. ما که زمانی باعث افتخار و سربلندی نظام بودیم اکنون طوری شده که صدقه بر من حلال شده است. خیلی جاها جهت پیگیری کارم، وضعیت بازنشستگی ام و حق و حقوقم مراجعه کردم، اما هر کدام به نوعی من را به دیگری پاس کاری کردند. میخوام ببینم کسی که راه حرام خوردن نمیخواد برود و به اعتقادات دینی و مذهبی و به نظام وفادار و پایبند باشد تکلیفش چیست؟ آیا نان شب نباید داشته باشد؟  فقط به شما نصیحت می کنم که همه پاسدارها را به یک چوب نزنید. مثل من خیلی ها هستند.


مال برده

و مال باختگان

با احترام- یکی از سرشاخه های شبکه هرمی "پالینور" به ایران بازگشت. وی که ساکن شهر ساری می باشد با همکاری برادر خود مبالغ هنگفتی را به جیب زده و از کشور خارج شده بود که اکنون به ایران بازگشته و در زادگاه خود "ساری" مستقر شده است.

بازگشت وی به ایران ابتدا باعث خوشحالی مردم مالباخته شد، اما در کمال ناباوری ایشان با پشتوانه برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی آلوده قصد بازگرداندن پولهای مردم مصیبت زده را ندارد.


از یک نامه دریافتی

از فراز

برج طوبی 2

فساد در

 قوه قضائیه را

ببینید


از یک گزارش دریافتی

مدیران دوران

 احمدی نژاد

هنوز در سایپا

لجستیک حاکم اند


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)