گفتگو با سردبیر راسیا سیودنیا و تلویزیون آرتی

پیش بینی یک میلیارد

بیننده مصاحبه پوتینباکارلسون

 

تحلیلگر سابق "سیا"

مصاحبه پوتین با کارلسون

نشان داد که او هیولا نیست!

(پیک هفته ۱۰۹) ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳ فوریه  ۲۰۲۴

 pyknet100@gmail.com


۲۳-۲۴ بهمن

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۳-۲۴ بهمن

رویدادهای
منطقه و جهان


۲۳-۲۴ بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۳-۲۴ بهمن

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۳-۲۴ بهمن

منتخب اخبار ورزشی


۲۳-۲۴ بهمن

منتخب اخبار اقتصادی


"رادیو پیک"

چهارشنبه ۱۸بهمن به روز شد

رادیو پیک را روی یوتیوب عضو شوید و برای ما نظرات خود را  بصورت پیام بنویسید. شما از این طریق موقعیت ما را در یوتیوب تقویت می کنید.


عنوان اول پیک نت ۲۴ بهمن

موتلفه اسلامی و حجتیه

می‌خواهندایجاد تحول‌کنند!

اگر با اخبار مربوط به انتخابات مجلس قهر نباشید و آن را دنبال کنید، به نکات و ریزه کاری های جالبی دست پیدا می کنید که فضای حاکم در حاکمیت را نشان میدهد و عوامفریبی ها، نان به نرخ روز خوردن ها و رنگ عوض کردن ها و دهها پدیده دیگر.

یکی از این پدیده ها، معلق و وارو زدن حزب موتلفه در این روزها و هفته هاست به امید رسیدن  رسیدن به یکی از صندلی های هیات رئیسه مجلس آینده.

بعد از حاج حبیب الله عسگراولادی که چند سال پیش جهان را برای حزب موتلفه وا گذاشت و رفت، تخت پوست موتلفه رسید به اسدالله بادامچیان. بخش مهمی از رسیدن انقلاب ۵۷ به این روزهائی که شاهدش هستیم، سهم موتلفه اسلامی است. پس از انقلاب، رهبری موتلفه که هنوز هیات بود و حزب نشده بود رسید به حاج عراقی که رابطه ای نزدیک با آیت الله خمینی داشت، زندان شاه را گذرانده بود و خلق و خوئی داشت متفاوت با بقیه اعضای ارشد موتلفه اسلامی. معتقد بود نواب صفوی و فدائیان اسلام در چنگ انگلستان و دربار شاه بودند و حداقل برخی ترورهائی که انجام دادند با هدایت انگلستان بود. از جمله ترور منصور نخست وزیر و علاء که او هم نخست وزیر بود و ترور شد اما جان به سلامت برد.

حاج عراقی بعد از آزادی از زندان شاه رفت پاریس و همراه با آقای خمینی به ایران بازگشت. در آن زمان تهران تنها یک زندان داشت و آن هم زندان قصر بود. در زندان اوین را بسته بودند و می خواستند آن را موزه کنند. حاج عراقی به حکم آقای خمینی شد رئیس زندان قصر که در آن زمان تقریبا تمام زندانیانش یا اعضای رژیم شاه بودند و یا ماموران دستگیر شده ساواک. حتی رفتارش با آنها نیز با مروت بود و نه با خشونت.

به محض آغاز ترورهای سیاسی در جمهوری اسلامی، حاج عراقی نیز مانند آیت الله مطهری ترور شد و با آغاز دستگیری های سیاسی که عمدتا شامل مجاهدین خلق می شد، زندان اوین را آب و جارو کردند و درهایش را دوباره گشودند. اسدالله لاجوردی عضو دیگر رهبری موتلفه شد رئیس زندان اوین و فجایع و جنایاتی را مرتکب شد که از سیاه ترین جنایات تاریخ جمهوری اسلامی است. عضو دیگر موتلفه اسلامی که از میدان تره بار تهران برخاسته و  نشسته بود پشت اتومبیل شاسی بلندی که آیت الله خمینی را از فرودگاه مهرآباد به بهشت زهرا برد، شد رئیس کمیته های تهران و بعدها وزیر سپاه و سرانجام با همان سواد نداشته و ادبیات میدانی شد رئیس پتروشیمی و حالا هم ثروت را به جیب زده وگهگاه مصاحبه می کند و خاطره گوئی.

عضو دیگر هیات رهبری موتلفه که پس از انحلال حزب جمهوری اسلامی شد "حزب موتلفه" حمید رضا ترقی بود و هست که همیشه زیر بلیت امام جمعه مشهد بوده است. و بالاخره اسدالله بادامچیان که زندانی دوران شاه بود و پس از شرکت در مراسم معروف "سپاس آریامهر" به همراه بقیه موتلفه ای ها از زندان بیرون آمد و تا آنقلاب ۵۷ دنبال کسب و کار بود. در مجموع حزب موتلفه حزب بازار است و متحد مرتجع ترین روحانیون حکومتی.

حالا و در آستانه انتخابات مجلس، موتلفه می خواهد فراکسیون خودش را در مجلس آینده داشته باشد و با رای از صندوق ها در بیاید. مصاحبه چند روز پیش اسدالله بادامچیان که آن را میخوانید همین هدف را دنبال می کند. بادامچیان در نشست «کرسی‌های آزاداندیشی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر» گفت:

«رهبر عزیز ما در آغاز سال در حرم امام هشتم (ع) بحث تحول را مطرح کردند. انتظار ایشان این است که ملت این تحول را تحقق ببخشد. بنابراین باید تحول در انتخابات هم ایجاد شود، باید به مجموعه‌ای رأی بدهیم که شعارش تحول و تکامل است. در واقع شعار انتخابات امسال، شعار تحول و تکامل است.»

نه رهبر جمهوری اسلامی د رحرم امام هشتم گفته تحول ملموس و قابل فهم برای مردم چیست و نه بادامچیان که بادمچان دور قاب چیان است، گفته تحول چیست و کدام است؟ مردم به کدام تحول باید رای بدهند؟

از امثال بادامچیان و مرتضی آقا تهرانی آبی برای مردم گرم می شود که بروند به آنها رای بدهند؟


با انتصاب قائم مقام جدید برای وزارت صمت درامور بازرگانی

سد خرید گندم از روسیه

و حل بحران نان شکست!


نتایج جنگ ناتو در اوکراین هنوز در راه است
ادامه اعتراض کشاورزان لهستان
اعتراض کارمندان حمل و نقل پاریس


تلویزیون حزب کمونیست روسیه

وزرای دفاع و خارجه چین

مشمول مبارزه با فساد شدند!

مجازات ۵ میلیون نفر در چین به اتهام فساد

ترجمه نعمت بوستانی


اسکات ریتر :

مصاحبه مهم پوتین با کارلسون

و به پایان ‌خط رسیدن ناتو در اوکراین


علیه واردات ارزان غلات اوکراین

کشاورزان معترض مولداوی

به کشاورزان اروپا پیوستند


عنوان اول پیک نت ۲۳ بهمن

نشانه های جدی شدن

انتخابات مجلس

 و ضرورت شرکت در آن


فیلم مصاحبه با ترجمه فارسی آن را ببینید

مصاحبه ای که غرب

وغربگرایان داخلی را رسوا کرد


نظر رهبر حزب کمونیست روسیه

درباره مصاحبه پوتین با تاکر کارلسون

دیدار و تبادل نظر ۵ ساعته

 پوتین و زوگانف، در آستانه سال نو

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی


ایران و روسیه در دو نیمه سودان

روزنامه  لاتریبون - تدوین آذرنگ


سرمقاله ۹۱۷

درک رهبر و مشاوران وی

ازاقتصاد،۱۵۰سال عقب است!



 جستجو در پیک نت

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


آرشیو

در یوتیوب

-----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته بیشترین

 خواننده را داشت؟

تفسیر مربوط به مصاحبه اخیر پوتین که در شماره دیروز پیک نت منتشر شد، روی تلگرام این روزنت بالای 5 هزار خواننده داشت. همین مطلب در فیسبوک پیک نت نیز بیشترین خواننده را داشت و روی 6 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

---------------

 فیسبوک پیک نت


---------------

تلگرام پیک نت