مصاحبه‌های پوتین در روزهای اخیر
روسیه باید بسرعت
انبارهای رزروتسلیحاتی را پرکند

 

بجای اطلاعیه دادن، راه حل بگوئید

اندک نامزدهای صالح

لیست واحد اعلام کنند!

(پیک هفته ۱۰۹) ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷ فوریه  ۲۰۲۴

 pyknet100@gmail.com


۲۸-۲۴ بهمن

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۸-۲۴ بهمن

رویدادهای
منطقه و جهان


۲۸-۲۴ بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۸-۲۴ بهمن

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۸-۲۴ بهمن

منتخب اخبار ورزشی


۲۸-۲۴ بهمن

منتخب اخبار اقتصادی


"رادیو پیک"

چهارشنبه ۲۵ بهمن به روز شد

رادیو پیک را روی یوتیوب عضو شوید و برای ما نظرات خود را  بصورت پیام بنویسید. شما از این طریق موقعیت ما را در یوتیوب تقویت می کنید.


عنوان اول پیک نت ۲۸ بهمن

کانون حمله و انفجارها

در داخل حکومت است

نه کار نظامی و تدارکات نظام و نه کار امنیتی نیازمند شعار و تبلیغات قبل از عمل نیست. جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که نمی خواهد این واقعیت ها را قبول کند و لااقل از دیگران بیاموزد وبقول معروف "نگاه کند به دست خاله و غربال کند مثل خاله". روسیه امروز درگیر بزرگترین جنگ پس از جنگ دوم جهانی، اما به ندرت از دهان رئیس جمهور و یا فرماندهان آن شعار "میزنیم، می گیریم، نابود می کنیم، فلان قدرت موشکی را داریم و..." بیرون می آید. هر بار که در یک عملیات امنیتی کس و یا کسانی را دستگیر کرده اند، آنگاه گفته اند که ماجرا چه بود و چه کردیم و چه شد. در جمهوری اسلامی وضع خلاف اینست و حاصل این رفتار شعاری توسل به سیاست بجای ورود به جنگ غزه است که مردم فکر کرده بودند بدنبال شعارهائی که فرماندهان سپاه داده بودند لابد ایران بلافاصله وارد جنگ می شود. و یا دانشمندان اتمی که کشته شدند آنوقت معلوم می شود این ادعاها که تا مغز موساد نفوذ کرده ایم هیچ و پوچ بوده است. وقتی تمام توجه و تبلیغ روی عوامل نفوذی موساد است و عوامل خارجی آنوقت از عوامل داخلی غفلت می شود. انفجار لوله گاز و پتروشیمی و چند انفجار کوچکتر در روزهای گذشته نشان داد که آن ادعای اشراف اطلاعاتی بیخود بوده است. چنان که درباره حادثه خونین کرمان شاهد شدیم.

یکجای کار می لنگد و به نظر می رسد که این لنگی کار عدم توجه به قدرت های دارای امکانات در داخل کشور است. چرا که تا به تصمیماتی نزدیک می شویم که منافع مافیاهای اقتصادی را هدف گرفته، حوادث در داخل کشور شروع می شود و اتفاقا خود حادثه سازان اصلی، فورا اشاره به خارج می کنند و فریاد "دزد را بگیر دزد را بگیر" راه می اندازند. درحالیکه شواهد نشان میدهد که دزد خود آنها هستند. دزد درخانه است و نیازی ندارد که از دیوار بالا برود.

ما حوادث انفجاری روزهای اخیر در ایران را نه کار منافق و مجاهد میدانیم و نه کار عوامل موساد. کار کار آنهائی است که از درون حاکمیت لحظه به لحظه خبر دارند و میدانند تصمیماتی درباره بانک ها، کنترل اتاق بازرگانی، نزدیکی سریع اقتصادی به اورآسیا و روسیه شروع شده و منافع آنها در خطر قرار گرفته و یا درخطر قرار خواهد گرفت.

راه حل چیست؟

از نظر ما، راه حل شوهای تلویزیونی و ادعای دستگیری عوامل انفجارها نیست، بلکه راه حل تصمیم قطعی برای کنترل قاطع سیستم مافیائی اقتصاد است و در این زمینه اگر از سپاه باید کمک گرفت تاخیر جایز نیست. نتیجه ادامه خوش خیالی ها و تعلل ها، ترورها و کشتارهائی است که بی وقفه در بلوچستان جریان دارد و انفجارهائی که نمونه هایش را در روزهای اخیر شاهد شدیم. تا این کمر بند سفت نشود و سرمایه داری مافیائی تحت کنترل قاطع قرار نگیرد، همه خطری هست، از تکرار انفجارها تا آغاز ترورهای بزرگ سیاسی در آینده نزدیک. در نتیجه همین غفلت بود که در سالهای گذشته بخشی از بودجه تلویزیون ایران اینترنشنال از داخل کشور اما حساب های بانکی اروپائی تامین شد، آرشیو رادیو تلویزیون به خارج از کشور منتقل شد، اسناد اتمی به غارت رفت. دزد در خانه است، پای آن را باید شکست! طبیعی است که آنها سرکیسه را برای حادثه آفرینی هائی نظیر انفجارهای اخیر شُل می کنند و از میان میلیونها نفری که معطل نان شب هستند و از میان شبکه های مخوف اوباش، باج گیرها، قاچاقچیانی که تمام راهها و کوره راههای ایران را می شناسند یافت می شوند کسانی که حوادث را بیآفرینند و دستمزدشان را بگیرند!

هنوز اعلام نشده اما گفته می شود که علاوه بر لوله گاز و پتروشیمی، یک سایت سوخت مایع مورد استفاده موشک های سپاه  در قلعه حسن خان، تاسیسات زیرزمینی پادگان واحدهای خیبر و یک کارخانه مواد شیمیایی نیز منفجر شده است.

بجای بستن اینترنت (که شب گذشته در تهران روی داد) باید طرحی جامع و اساسی را تهیه و پیاده کرد.

 بیش از این می توان با صراحت گفت و نوشت؟


رهبران غربی "راه نابودی" را در پیش گرفته اند

جنگ ناتو با روسیه

اروپا را نابود خواهد کرد!

راشاتودی- مترجمه بهمن دوستدار


گزارش های تاکر کارلسون

از مسکو و دیدنی های آن!


ناتو با بزرگترین مانور نظام

قصد ترساندن روسیه را دارد!

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی


سرمقاله ۹۱۸
دلیل خوفناک ترس غرب
ازتمدن های ایران و روسیه


پاکستان را خطر
جنگ داخلی تهدید می‌کند!
اومانیته- ترجمه آذرنگ


بر سر جنگ غزه و تبادل اسرای جنگ اوکراین
رایزنی تلفنی پوتین
با حاکم امارات متحده عربی


  صدر اعظم آلمان نفسش از جای گرم در می‌آید
ناتو جنگ را
دراوکراین به روسیه باخته!
راشا تودی- ترجمه نعمت بوستانی


پس ازبرکناری زالوژنی ازفرماندهی کل
نازی‌ها دراوکراین فرماندهان ارتش شدند



 جستجو در پیک نت

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


آرشیو

در یوتیوب

-----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته بیشترین

 خواننده را داشت؟

اعلام برنامه رادیو پیک 25 بهمن در پیک نت روز چهارشنبه، روی تلگرام این روزنت بالای 5 هزار بیننده داشت. از همه شنوندگان این رادیو انتظار داریم آن را روی یوتیوب لایک کنند. روی صفحه فیسبوک پیک نت خبر تحلیلی برکناری فرماندهان ارتش اوکراین و جانشین شدن آنها از سوی ژنرال های نازی بیشترین خواننده را داشت و روی 7 فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد.

---------------

 فیسبوک پیک نت


---------------

تلگرام پیک نت