خبرآنلاین و علم الهدا

دو نمونه خواندنی از

شرق ستیزی و حجاب دفاعی

 

کنفرانس خبری پوتین

زلنسکی یهودی نیست، بلکه

باعث شرمساری قوم یهود است

(پیک هفته ۱۰۹) ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ - ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳

 pyknet100@gmail.com


۲۷-۲۸ خرداد

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۷-۲۸ خرداد

رویدادهای
منطقه و جهان


۲۷-۲۸ خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۷-۲۸ خرداد

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۷-۲۸ خرداد

منتخب اخبار ورزشی


۲۷-۲۸ خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۲۸ خرداد

با سرانگشت نفوذی‌ها

جنجال‌ها ساخته می‌شود!

یک شاخه پرقدرت جنگ روانی با مردم و علیه مردم در داخل کشور فعال است و شاخه دیگر آن در خارج از کشور. در داخل کشور سایت خبری و روزنامه ها را در اختیار دارند و در خارج تلویزیون های سه قلوی لندن را. در هر بزنگاهی که گامی در جهت آرامش جامعه، بازگشت روابطه منطقه ای به مسیر عادی و تنش زدائی در داخل کشور برداشته می شود، شبکه جنگ روانی بسیار دقیق و برنامه ریزی شده علیه آنها وارد میدان می شود و فورا سوژه را برای سه تلویزیون لندنی می سازد.

ماجرای لایحه حجاب را دنبال کنید که چگونه توانسته اند آن را روی هوا نگهدارند و روی زمین بگیر و ببند کم حجاب ها و بی حجاب ها را در بوق کرده اند. به تماس ها و احتمالا توافق هائی برای باز پس گیری بخشی از پولهای بلوکه شده ایران نگاه کنید که چگونه در داخل و خارج از کشور خبر سازی شده است. به برقراری رابطه با عربستان سعودی و دیگر کشورهای منطقه خلیج فارس نگاه کنید که با چه زیرکی بر سر راه آن سنگ اندازی می کنند. به همین آخرین نمونه بپردازیم.

وزیر خارجه عربستان برای تعمیق مناسباتی که به تازگی برقرار شده و حل مسائل پیچیده لبنان و سوریه وارد ایران شده و با وزیرخارجه و رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرده است. پایان این دیدار، مانند همه کشورهای جهان و همه سفر مقامات کشورها، یک کنفرانس خبری مشترک میان دو وزیر خارجه ترتیب داده شد. دست های مشکوک در وزارت خارجه؛ یا میز کنفرانس خبری را طوری گذاشتند که عکس بزرگ قاسم سلیمانی پشت سر وزیر خارجه عربستان قرار گیرد و یا عکس بزرگ او را به سالن آورده و پشت میز کنفرانس مشترک طوری به دیوار نصب کردند که دوربین تلویزیون های داخلی و خارجی هنگام نشان داده وزیر خارجه عربستان عکس سلیمانی پشت سر او باشد. طبیعی است که وزیرخارجه عربستان به این کار تبلیغاتی و تحریک کننده کشورهای منطقه معترض باشد و اتاق کنفرانس خبری تغییر کند. از این پس، شبکه خبری جنگ روانی در داخل و خارج از کشور دست به کار شدند و سوژه اصلی سفر و مذاکرات وزیر خارجه عربستان شد، تغییر اتاق کنفرانس خبری بدلیل نصب عکس قاسم سلیمانی پشت سر وزیرخارجه سعودی. تمام پیش بینی ها و حتی تلاش های خبری برای آگاهی از موضوعات مورد مذاکره دو وزیر خارجه، بویژه و در درجه اول، بازگشت سوریه به جهان عرب و خاتمه یافتن جنگ در آن کشور و همچنین کمک مالی و سیاسی به لبنان و برقرار آشتی ملی جهت برسر کار آمدن یک دولت پایدار و حل بحران اقتصادی لبنان و همچنین تفاهم بر سر پایان جنگ یمن به حاشیه رانده شد و مسئله اصلی شد، تغییر  اتاق کنفرانس آشفته خبری و عکس سلیمانی! (دو عکس بالا)

همان دست هائی که سفارت عربستان را در تهران آتش زدند و به کنسولگری عربستان در مشهد حمله کردند، در جنجال سازی عکس سلیمانی پشت سر وزیر خارجه عربستان در تهران فعال نبوده؟ تا قلب وزارت خارجه عواملی نفوذ ندارند که همچنان مایل به تیرگی روابط ایران با کشورهای منطقه به نفع اسرائیل و امریکا هستند؟ مگر نفوذی ها کلاه بوقی سرشان می گذارند و همه شان مثل اسب های تگزاس که مهر داغ بر لمبرشان کوبیده میشود، مهر داغ بر پیشانی دارند؟ خیر!

هرلحظه به رنگی بت عیار بر آید

مهم اینست که خط نفوذ شناخته شود نه آنکه این و آن به ظن نفوذ دستگیر شده و از آنها اعتراف گیری شود. اگر خط نفوذ شناخته شد، عاملین اقداماتی از آن دست که در کنفرانس خبری وزرای خارجه ایران و عربستان شناخته می شوند. این مشت، نمونه خروار است.


پوتین در همایش اقتصادی سن پترزبورگ

نظم نوین جهانی

بدون بازگشت پیش می رود!


بزرگترین مانور ناتو در خاک آلمان

حضور آلمان با ۷۰ هواپیما

و بیش از ۵ هزار نیروی نظامی

راشا تودی- ترجمه نعمت بوستانی


دیدار با پوتین

سران شش کشور آفریقایی

با ماموریت صلح در سن پترزبورگ


اجلاس بریکس دو ماه دیگر است

مصر و عرستان سعودی

در راه عضویت در بریکس


چین شریک اقتصادی است و روسیه تهدید

دولت آلمان سند استراتژی

امنیت ملی را اعلام کرد!


عنوان اول پیک نت ۲۷ خرداد

نقش مطبوعات و اینترنت

در خبر نخواندن مردم!


گره سوریه و لبنان باز خواهد شد؟

سفر بن سلمان به فرانسه

 و مذاکره با مکرون در کاخ الیزه



 جستجو در پیک نت

Site Meter Site Meter


 آرشیو رادیو هفته در یوتیوب

----------------------

"رادیو هفته"

۲۴ خرداد

به روز شد!

رادیو هفته، با تحلیل مهم ترین رویدادهای ایران و جهان، هر چهارشنبه به روز می شود. این رادیو که روی "یوتیوب" به روز می شود را گوش کنید، آن را عضو شوید، لایک کنید، به اشتراک بگذارید و شنیدن آن را به دیگران توصیه کنید. تلاش ما، آشنائی شما با تحلیلی متفاوت از رویدادهای ایران و جهان است که بی وقفه از رسانه های فارسی زبان، همآهنگ با سیاست کشورهای غربی منتشر می شود.

در برنامه این هفته مطالبی با عناوین زیر می شنوید:

- آسانژ، روزنامه نگار افشاگری که او را به بند کشیده اند؛

- فاشیست های اوکراین از مجسمه پوشکین انتقام گرفتند؛

- حکومت در ایران هنوز در اسارت حجاب و چادر سیاه است؛

- نقش تلویزیون های سه قلوی لندن، در خبر نخواندن ایرانی ها؛

- امریکا در پی گسترش و حتی اتمی کردن جنگ اوکراین است؛

- چرا ظریف و روحانی، به دفاع از عملکرد خود برخاسته اند؟

- شاملو مقاومت وارطان در تحمل شکنجه را ستود و آیت الله زنجانی، پس از کشته شدن وارطان در زیر شکنجه، خرج زن و فرزند او را متقبل شد؛

- مهاجرت، هویت نسل مهاجر را می بلعد؛

- مذاکرات غیر علنی دولت رئیسی با امریکائی ها؛

- سرگذشت فیلم گوزن ها، این سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران.

----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته بیشترین

 خواننده را داشت؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته بالای 5 هزار و پانصد خواننده روی تلگرام این روزنت داشت. این عنوان اول در باره دلیل خبر سیاسی نخواندن مردم در سالهای اخیر و نقش فضای مجازی و اخبار یکسویه رسانه های غربی بود. همچنین در ارتباط با پیام نویسی های زشت و پوچ در زیر مطالب جدی و مهم. در فیسبوک پیک نت نیز همین عنوان اول بیشترین خواننده را داشت که روی 12 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

----------------

تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت