دیدار دانشجویان پلی تکنیک با رئیس مجلس ششم
خواستند دانشجو را کنترل کنند
دانشگاه از دستشان در رفت!


 


صادق طباطبائی
قرار بود رئیس جمهور شود
مفسر تاریخ، پای منقل شد!

       پیک هفته 106  --------   10 اسفند 1387  برابر 28  فوريه 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار هفته


محمدرضا جلایی پور:
حکومت12 ساله "دولت سایه" چه سرنوشتی خواهد یافت؟
 

هشدار مهدی کروبی

می خواهند به هر قیمتی بمانند

 
در دیدار با روزنامه نگاران
کار پایه دولت احتمالی میرحسین موسوی
 

سفر چرب و چیلی

احمدی نژاد به یزد
 

 

اعلامیه

سازمان مجاهدین انقلاب


میرحسین موسوی:
 کاری نکنید که کارد
 به استخوان مردم برسد

وزیرکشور
سردار میلیارد :
جنس دولت  از طلا ست!

نامه دریافتی از ایران
نقش سید احمد خمینی
در قتل عام سیاسی 67

مهدی خزعلی حاشیه رفته
مشکل علی خامنه ای
مشکلی است که شاه داشت

در کمیسیون امنیت مجلس
بودجه 87  نظامی چه شد؟
بودجه 88 نظامی چقدر است؟

خاطرات زندان عفت ماهباز
مجریان قتل عام 67
در پست های حکومتی!

دیدار با شیرین عبادی
3 انگیزه حمله به

کانون مدافعان حقوق بشر


میرحسین موسوی

 سرانجام دهان گشود!


بورژوازی مستغلات


آقای خمینی لیسانس داشت؟
 بازی بی مزه "ایرنا"

اقدام بی سابقه بیت رهبری
ایجاد 40 کارگاه سیاسی
برای ابلاغ نظرات رهبر

دادسرای کارکنان
سرنوشت
3 پرونده
مشت نمونه خروار

یورش جدید

 به ته مانده حقوق بشر


حزب پادگانی چه ساختاری دارد !

علاوه بر کمبود بودجه
ایران با کمبود "هفته"
و بحران "دهه" روبرو شده!

تن فروشی درایران
نیمه دوم زنان را
کدام مردان ایرانی می‌خرند؟

امام زمان
هنوز ظهور نکرده
 روی دست حکومت مانده
!

وحدت ملی لازم نیست
دفاع حسین شریعتمداری از دولت "وحشت ملی"

امیرالحجاج آیت الله خمینی:
استبداد از اینجاست :
مصلحت مردم را
من تشخیص میدهم!

قتل خانم برقعی

از قتل های زنجیره ای

بخش اول - شنیداری
بخش دوم - شنیداری

 


ایران تعطیل بود و مردم بی خبر، اما جهان درجریان اخبار واقعی ایران
پایان 4 روز نمایش
مرگ و عزاداری درایران
آبشار خون در برابر
بارگاه سلطان بزرگ خراسان

گفتگو با عزت الله سحابی
نا گفته های خاتمی و خامنه ای
در دیدار 4 ساله دوشنبه ها
خاتمی از نظر من مطلوب ترین گزینه است

در زمان نخست‌وزیری آقای موسوی، پدر بنده به همراه مهندس بازرگان، ابراهیم یزدی، صباغیان و توسلی برای شب سالگرد آیت‌الله طالقانی به بهشت زهرا می‌روند، اما عده‌ای افراد مسلح که بعدها فهمیدیم با بازاری‌ها هماهنگ بوده‌اند اینها را می‌دزدند و بعد از بستن چشم‌هایشان آنها را به خرابه‌های کهریزک می برند و سه ساعت تمام این‌ها را رو به دیوار سرپا نگه می‌دارند و بعد از توهین‌ها و تهدیدهای زیاد از بیخ گوش‌ این‌ها تیر شلیک می‌کنند. بعد هم آن‌ها را در آن بیابان رها می‌کنند و می‌روند. آقای مهندس موسوی، سیدعطا‌ءالله مهاجرانی را فرستاد منزل پدر بنده و عذرخواهی کرد. اما با این حال معتقدم که مهندس موسوی به اندازه خاتمی وجهه ندارد.


تفسیرهای مردم
از خودسوزی در ج. اسلامی

بعد از این سفر دشوار
سفر واشنگتن در پیش است

جلال طالبانی، رئیس جمهور کُرد عراقی، همانگونه که هفته گذشته در یک خبر اختصاصی به پیک نت اطلاع داده شده بود، روز هشتم اسفند وارد تهران شد. استقبال از وی توسط احمدی نژاد انجام شد اما مذاکرات اصلی را دو به دو با علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی انجام خواهد داد. طالبانی که قبل از سفر به تهران در بغداد پیام علی اکبر ولایتی وزیر خارجه بیت رهبری را دریافت داشته بود، قرار است پس از سفر به تهران راهی واشنگتن و دیدار با اوباما رئیس جمهور امریکا شود. سفر طالبانی به تهران، علیرغم دشواری که برای راه رفتن دارد، نشان دهنده اهمیت آن شنیده هائی است که در تهران می شنود و به واشنگتن می برد. این احتمال که او پیام ویژه رهبر توسط علی اکبر ولایتی را به اطلاع رئیس جمهور امریکا رسانده و پیام متقابل او را دریافت داشته و به همین دلیل راهی تهران شده باشد زیاد است.

دو خبر پیشین پیک نت در باره این سفر و ملاقات و پیام های احتمالی را از اینجا و اینجا ببینید!


جاذبه های توریستی تهران

تجلیل از 6 فعال حقوق بشر در ایران

منشور مقابله
با تولید سلاح اتمی در ایران

هنری کیسینجر وزیرخارجه و مشاور امنیت ملی پیشین امریکا، در مجله نیوزویک 19 فوریه 2009 مقاله ای مشروح درباره استراتژی اتمی جهان نوشته است. او در این مقاله عمدتا روی مسئله تولید سلاح اتمی در ایران متمرکز شده و چهار گزینه را برای رسیدن به تصمیم قطعی در باره ایران پیشنهاد کرده است. کیسینجر دراین مقاله تاکید می کند که این تنها نظر شخص او نیست، بلکه سه مقام بلند پایه دولت های گذشته امریکا نیز با وی در مشورت و تبادل نظر بوده اند و آنچه را نوشته چکیده بحث های این چهار تن با یکدیگر است. او ضمن حمایت از مذاکره با ایران، تاکید می کند که این مذاکرات باید بر چهار محور زیر انجام شود:

1-ایران تا حد به مرحله دستیابی به سلاح اتمی نزدیک شده است؟

2- شتاب توسعه برنامه های اتمی این کشورچقدراست؟

3-چه تشویق ها و چه تنبیه هائی می تواند ایران را از تعقیب برنامه اتمی اش منصرف سازد؟

4- در صورتی که سعی و کوشش و حسن نیت دیپلماتیک ما برای متوقف کردن ایران به نتیجه نرسد چه باید کرد؟


مصاحبه سرلشگر رحیم صفوی با ارگان سپاه "سپاه ‌نیور"
سپاه مقابل اصلاحات ایستاد
مجری طرح های میلیاردی شد

بعد از جنگ، با مجوز آقا، سپاه‌ وارد عرصه‌ اقتصادی شد و قرارگاههای‌ تابعه‌اش‌ از سال‌ ‌٦٩ تا ‌٨٤ موفق‌ شدند ‌١٥٢١ قرارداد پروژه‌ را با وزارتخانه‌های مختلف‌ ببندند. ‌ اکنون هم‌ سپاه حدود ‌٢٢٥ پروژه‌ دیگر سپاه‌ در دست‌ اجرا دارد. قرارداد فاز ‌١٥ و ‌١٦ پتروشیمی در عسلویه‌ با ‌٣ /‌٢میلیارد دلار را کدام‌ پیمانکار می توانست‌ قبول‌ کند؟ و آیا کارفرما حاضر بود با یک‌ پیمانکار قراردادی با یک‌ حجم‌ ‌٣ /‌٢میلیارد دلاری ببندد؟ ما نمی توانستیم‌ بعضی طرح ها را به‌ پیمانکاران‌ بدهیم‌ تا از همه‌ چیز اطلاع‌ پیدا کنند.

بخشی از مشکلات‌ سپاه پاسداران بعد از جنگ مباحث‌ فرهنگی سپاه‌ بود که با همکاری حوزه‌ نمایندگی و حفاظت‌ اطلاعات‌ داشت حل شد. بعد از حمله‌ نظامی آمریکا به‌ افغانستان‌ وعراق‌ حلقه‌ سوم‌ ایران‌ بود. همین‌ که‌ این‌ خطر از ایران‌ رفع‌ شد، در درجه‌ اول‌ فکر و تدبیر مقام‌ معظم‌ رهبری و مسئولین‌ سیاسی کشور و نقش بزرگ سپاه بود که‌ این‌ تهاجم متوجه‌ ایران‌ نشد. سپاه‌ با قدرت‌ مانورهای رزمی که‌ چند سال‌ قبل‌ برگزار کرد، نقش‌ مهمی را در نمایش قدرت‌ بازدارندگی به‌ دشمنان‌ فرامنطقه‌ای نشان‌ داد و با نشان دادن خود بعنوان‌ یکی از قویترین‌ نیروهای مسلح‌ منطقه‌ خاورمیانه‌ مانع‌ هرگونه‌ تهدید نظامی علیه‌ جمهوری اسلامی ایران‌ شد.

بعد از جنگ ما در ارتش‌ و سپاه‌ به‌ طور جداگانه‌ نیروی زمینی، هوایی و دریایی داشتیم. ما دو نیروی دیگر یعنی نیروی مقاومت‌ بسیج‌ و نیروی قدس‌ را هم داشتیم‌. برای اینکار با تدبیر مقام‌ معظم‌ رهبری در ستادکل‌ نیروهای مسلح، جلساتی تشکیل‌ شد که‌ شاید ‌٦ ماه‌ طول‌ کشید تا تفکیک‌ ماموریت‌ نیروهای سه‌گانه‌ سپاه‌ و ارتش‌ به‌ طور کامل‌ مشخص‌ شد. در بخش‌ دانشگاهی، دانشگاه‌ بقیه‌ الله‌ انصافاً‌ حرف‌ جدیدی را در بسیاری از رشته‌ها زد و توانست‌ در بحث‌ جنبش‌ نرم‌افزاری مقامات‌ خوبی را کسب‌ کند. دانشگاه‌ امام‌ حسین(ع) هم‌ در مقاطعی توانست‌ حرف‌های بزرگی بزند.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

 

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها

براندازی
به گرمی آتش
دکتر(پزشک) مهدی خزعلی

سومین خودسوزی در هفته گذشته هشداری بود به مسئولین نظام که با ایراد اتهام اعتیاد و سابقه دار، مشکل براندازی گرم حل نمی شود، هنوز اتهامات آقای لاریجانی به مردی که در برابر دیدگان فرزندش مقابل مجلس خود را به آتش کشیده بود نفی نشده بود که جانبازی در برابر بنیاد شهید خود را به آتش کشید، هنوز تشییع پیکر این جانباز تمام نشده بود که خبر خودسوزی فردی در دانشگاه تهران منتشر شد، قبل از این نیز خبر دو خود سوزی در برابر ریاست جمهوری مردم را متاثر کرده بود، این ها فوران شعله درون این ملت است، ریاست و نمایندگان مردم به جای ایراد اتهام اعتیاد، باید منشاء این آتش را بیابند، حتی اعتیاد نیز ریشه در فقر و فشارهای اقتصادی دارد، فشارها به جایی رسیده است که فرد دست از جان می شوید و سخت ترین نوع مرگ را برمی گزیند، آقایان مسئولین؛ خود را گول نزنیم و با آمارهای دروغ و سفرهای استانی خود را فریب ندهیم.
امروز فشارها موجب می شود که 5 نفر خودرا بسوزانند، فردا می شود 5000000 نفر و بجای خود، شما را می سوزانند، این همان براندازی گرم است که اگر به فکر چاره نباشید شعله آن تر و خشک را با هم می سوزاند، این براندازی را با حبس نمی توانید کنترل کنید (مثل براندازی نرم ) نمی توانید قانون بگذرانید که هر کس خودسوزی کرد به جرم " اخلال در امنیت روانی جامعه " اعدام باید گردد !
(از آنجا که در جمهوری اسلامی انواع مدارک تقلبی با عنوان دکتر وجود دارد، ما عمدتا عنوان دکترای کسانی را نقل می کنیم که پزشک باشند. از جمله دکتر مهدی خزعلی)


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)